افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

برخورد با دلالان بدون ملاحظه

  • کد خبر : 116312
برخورد با دلالان بدون ملاحظه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی رئیس دیوان عالی استان قزوین در مراسم سالگرد تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی که با حضور دادستان مرکز قزوین، مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و آموزش و پرورش برگزار شد. رئیس، قضات و کارکنان تعزیرات استان قزوین تصریح کرد: از آنجایی که سازمان تعزیرات حکومتی و قوه […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی رئیس دیوان عالی استان قزوین در مراسم سالگرد تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی که با حضور دادستان مرکز قزوین، مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و آموزش و پرورش برگزار شد. رئیس، قضات و کارکنان تعزیرات استان قزوین تصریح کرد: از آنجایی که سازمان تعزیرات حکومتی و قوه قضائیه برنامه و اهداف مشترکی برای اجرای عدالت و مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا دارند، همکاری و تعامل بین آنها نیز وجود دارد. باید افزایش یابد.

وی افزود: برای رفع برخی از اختلافات باید کارگروه مشترکی در مرکز استان و شهرستان ها تشکیل شود تا برخی از مسائل اراضی باقی مانده به طور جدی و قاطع بررسی و تصمیم گیری شود.تصمیمات لازم اتخاذ شود. . .

شعبانی با تاکید بر جایگاه سازمان تعزیرات حکومتی در جامعه گفت: یکی از مسائلی که برای مردم و جامعه بسیار حائز اهمیت است رسیدگی به اخلالگران در نظام اقتصادی و موضوع توزیع است که مردم در فقیرترین اقشار جامعه هستند. درگیر هستند و مجازات های دولتی باید جدی گرفته شود و قاطعانه برخورد شود.

این مسئول ادامه داد: باید مراقب معیشت مردم باشید و با افراد سودجو و خودخواه که گاه بدون ملاحظه و جدیتر مورد حمایت برخی مدیران قرار می گیرند برخورد کنید.

شعبانی تصریح کرد: وقتی رضایت عمومی در جامعه وجود دارد وقتی مردم بدانند که بدون تعریف و تمجید با دانه های درشت برخورد می کنیم.

رئیس دیوان عالی استان قزوین در پایان از آمادگی دستگاه قضایی استان برای همراهی با سازمان زندان های دولتی خبر داد و اظهار داشت: هر جا که نیاز به همراهی دستگاه قضایی باشد بدون محدودیت در کنار آن هستیم.

در ادامه فرهاد بهرامی مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و آموزش و پرورش قزوین گفت: در هفت ماهه امسال 36 نفر با مشکل مالی با حکم قضات کیفری دولتی روانه زندان شده اند که 154 درصد افزایش داشته است. نسبت به مدت مشابه سال گذشته.

مدیر کل زندان ها و اقدامات تامینی و آموزش و پرورش قزوین تصریح کرد: در حال حاضر 10 نفر از این افراد در زندان های قزوین در حال گذراندن دوران محکومیت خود هستند و مابقی نیز به دلیل قرار گرفتن استان قزوین در کریدور بزرگراه ارتباطی و عدم مبدا به این کار مشغول هستند. یا مقصد قاچاق کالا به مراکز محل سکونت منتقل شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=116312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.