افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

برخورد با حجاب باید از بدنه دولت و نظام اداری کشور شروع شود.

  • کد خبر : 29814
برخورد با حجاب باید از بدنه دولت و نظام اداری کشور شروع شود.

آیت الله نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به جایگاه ویژه این شورا در پیشبرد و پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و کشور. رهنمودهایی را برای تبیین و بازنگری در اهداف این شورا پیش از ظهر امروز بیان کرد. آیت الله نوری همدانی […]

آیت الله نوری همدانی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به جایگاه ویژه این شورا در پیشبرد و پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و کشور. رهنمودهایی را برای تبیین و بازنگری در اهداف این شورا پیش از ظهر امروز بیان کرد.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: سلطه فرهنگی یکی از ابزارهای مهم استکبار جهانی برای استثمار ملت ها است، از این رو باید شاهد تلاش ها و فعالیت های مضاعف و تحول محتوای فرهنگی در عرصه های مختلف فرهنگی باشیم.

وی در ادامه افزود: بسیاری از غربی ها سعی کردند اسلام را عامل عقب ماندگی جوامع اسلامی بدانند اما در سایه انقلاب و عمل به اسلام، همه این تحولات چشمگیر در عرصه های مختلف حاصل شده است، از این رو الگوهای مناسب بیان می شود. . و ترویج سبک زندگی اسلامی از مهمترین وظایف مسئولان است.

طرح جدید مقابله با عرشه های غیرعادی/ وانت گشت ارشاد به جاده برنمی گردد؟

این مرجع تقلید ترویج حجاب را یکی از تظاهرات علیه اسلام دانست و با انتقاد از برخی برنامه های رادیویی و تلویزیونی با اشاره به اینکه با توجه به آیه 59 سوره احزاب خاطرنشان کرد: در گام اول باید درمان حجاب انجام شود. توسط رادیو و تلویزیون به طور کلی از بدنه دولتی و سیستم اداری کشور می آیند. این که در جامعه تذکر بدهیم و با آن ها برخورد کنیم پذیرفته نیست، اما حجاب برخی از برنامه های صدا و سیما و محیط ادارات باید به گونه ای دیگر باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه افزود: حکم وجوب حجاب روشن است و ما موظفیم هر گونه پوششی را که اسلام لازم می داند رعایت کنیم، اما باید توجه داشت که حجاب و عفاف دو مقوله متفاوت هستند و نباید این دو را به دست آورد. سردرگم. یکدیگر. ، زیرا ممکن است بسیاری از افراد از روی ناآگاهی حجاب نداشته باشند، اما عفاف دارند. لازم به ذکر است که ترویج فرهنگ حجاب با آگاهی و بیان صحیح همراه است.

استاد ارجمند درس خارج حوزه علمیه قم در بخشی دیگر از سخنان خود با استناد به فرازهایی از نامه امیرالمومنین علیه السلام به مالک اشتر و تعبیر ایشان از مردم به عنوان ارکان خیمه اسلام، به فشاری که بر آن سنگینی می کند اشاره کرد. بر جامعه به ویژه در ضعیف ترین بخش ها و لزوم تصمیم گیری و تاکید بر اقدامات لازم برای حل این گونه مسائل.

حضرت آیت الله نوری همدانی با انتقاد از سختی معیشت مردم، گرانی مسکن و پایین بودن ارزش پول ملی تصریح کردند: ارائه خدمات و اقدامات در این زمینه باید در زندگی و سفره مردم نمایان باشد، متاسفانه بالا بودن آن. گرانی مسکن و اجاره بها یکی از دغدغه های مردم شده است و متولیان مسکن باید هر چه سریعتر تصمیمات و تمهیدات لازم را برای حل مشکلات مسکن و امور مربوطه اتخاذ کنند.

وی در ادامه مسئولیت کار را وظیفه ای مهم دانست و افزود: کار شما مسئولیت پذیر است و به امانت داران خداوند سپرده شده است. لازم به ذکر است که این امانتی که به شما داده می شود وسیله ای برای امرار معاش نیست بلکه کسانی که به شما رای داده اند یا به شما اعتماد کرده اند به شما نگاه خاصی می کنند و آن را به شما می سپارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.