افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

برتری پرگل پرسپولیس مقابل نوجوانان + تصاویر

  • کد خبر : 19024
برتری پرگل پرسپولیس مقابل نوجوانان + تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دربی در دیداری دوستانه به پیروزی رسید. تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر در صدمین دربی پایتخت، امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی جوانان رفت که این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید. گل های پرسپولیس را اسدبیگی، پریرا […]

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دربی در دیداری دوستانه به پیروزی رسید.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر در صدمین دربی پایتخت، امروز در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی جوانان رفت که این دیدار با نتیجه 4 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

گل های پرسپولیس را اسدبیگی، پریرا (2 بار) و دیاباته به ثمر رساندند. تک گل شاگردان حسین عبدی را نیز اسماعیل قلی زاده به ثمر رساند.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس در بازی دیروز و عیسی آل کثیر، زننده گل اول سرخپوشان در دربی، زیر نظر حسن تشریکیا، یکی از مربیان باشگاه پرسپولیس، در ریکاوری در سالن سالم و دویدن دویدن در سراسر این مسابقات شرکت کردند. میدان

* احمد گوهری، علی جودکی، وحدت حنان اف، فرشاد فرجی، محمد عمری، کمال سهده نیا، سینا اسدبیگی، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، لئاندرو پریرا و شیخ دیابات 11 بازیکنی بودند که در این بازی تدارکاتی برای پرسپولیس به میدان رفتند.

* ارشا شکوری، حسام نفری، علی حسنی، یعقوب بارگه، ابوالفضل ذلیخایی، مهدی موسوی، اسماعیل قلی زاده، سمیر حبوبت، امیرمحمد رزاق، رئوف سلطانی و امیر جنقلی نیز در ترکیب نوجوانان حضور داشتند.

* غیبت مهدی عبدی در جمع بازیکنان اصلی پرسپولیس مشهود بود. البته طبق اعلام فالوورهایش او با کسب اجازه گل محمدی در این تمرین غایب بوده است.

* حدود 100 هوادار در سکوهای ورزشگاه کاظمی این دیدار را تماشا کردند. قبل از شروع مسابقه افشین پیروانی به سراغ این هواداران رفت و از آنها استقبال کرد.

* تک تک بازیکنان پرسپولیس، کریم باقری، افشین پیروانی و یحیی گل محمدی به نوبه خود مورد تشویق قرار گرفتند اما عیسی آل کثیر و بیرانوند با استقبال بیشتری مواجه شدند. نحوه تشویق زننده تک گل دربی 3 امتیازی با شعار صل علی محمد…

* حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان که تجربه کاپیتانی و مربیگری پرسپولیس را دارد نیز با شعار «حسین عبدی پله» مورد حمایت هواداران تیم باشگاهی اش قرار گرفت.

افشین پیروانی پس از خیرمقدم به نیمکت نشینان تیم جوانان گفت: سرمربی شما 13 سال هم اتاقی من و کاپیتان پرافتخار پرسپولیس بوده است. عبدی بازوبند کاپیتانی را به من داد اما من این بازوبند را به کسی ندادم.

* جمشید شاه محمدی پیشکسوت پرسپولیس نیز از جمله تماشاگران این دیدار بود.

* قبل از شروع بازی چند بازیکن پرسپولیس رو به حسین عبدی کردند و خداحافظی کردند. همچنین در اقدامی جالب با حضور عبدی، سعید گنجی (سرپرست تیم جوانان) و شاه محمدی پیراهن های قرمز شماره 4، 5 و 6 تیم کشورمان به یحیی گل محمدی، افشین پیروانی و کریم تحویل داده شد. باقری به ترتیب 3 کاپیتان سابق این تیم.

* پرسپولیس در پایان نیمه اول با گل های سینا آسدبیگی (5) و لئاندرو پریرا (42) با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

* در نیمه دوم قرمزها دو گل دیگر با پریرا و شیخ دیاباته به ثمر رساندند تا نتیجه 4-0 شود. تیم ملی جوانان در نیمه دوم توانست یکی از گل ها را جبران کند تا بازی با نتیجه 4 بر یک به پایان برسد.

تیم ملی جوانان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که از 4 تا 20 تیرماه در تایلند برگزار می شود، آماده می کند. شاگردان حسین عبدی با تیم های کره جنوبی، افغانستان و قطر همگروه هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.