افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

برتری «پرداخت برای ملت» در هفت شاخص گزارش مرداد ماه شاپرک

  • کد خبر : 356955
برتری «پرداخت برای ملت» در هفت شاخص گزارش مرداد ماه شاپرک

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت بپادخت ملت، این شرکت در مرداد ماه سال جاری در هفت شاخص شامل تعداد و تعداد تراکنش های تلفن همراه، تعداد تراکنش های اینترنتی، تعداد تراکنش با خوانندگان کارت های فروشگاهی. تعداد تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ، تعداد کارتخوان‌های کم و بدون تراکنش تراکنش کل […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت بپادخت ملت، این شرکت در مرداد ماه سال جاری در هفت شاخص شامل تعداد و تعداد تراکنش های تلفن همراه، تعداد تراکنش های اینترنتی، تعداد تراکنش با خوانندگان کارت های فروشگاهی. تعداد تراکنش‌های پرداخت قبض و خرید شارژ، تعداد کارتخوان‌های کم و بدون تراکنش تراکنش کل کارت‌خوان‌های فعال و نسبت پایانه‌های پذیرش تراکنش‌های اینترنتی به پایانه‌ها دارایی‌های این ابزار رتبه اول را در بین الکترونیکی کسب کرده است. شرکت های پرداخت (PSP).

بر اساس یکصد و دهمین گزارش اقتصادی شاپرک (شبکه پرداخت الکترونیکی کارت)، شرکت پرداخت ملت با کسب 39.21 و 45.46 درصد از سهم بازار در پذیرش ابزارهای اینترنت و موبایل، بیشترین تعداد تراکنش هر یک از این ابزارها را به خود اختصاص داده است. سال مالی جاری

این شرکت همچنین با پوشش 18.67 درصدی مبالغ کارتخوان فروشگاهی و میزبانی 48.79 درصد از مبالغ ابزار پذیرش موبایلی، ضمن صعود و پیشروی در هر دو شاخص، افزایش 0.23 درصدی سهم مبلغ را در حمایت از تراکنش های ابزار پذیرش موبایلی به ثبت رساند. این سهم بیشترین نرخ رشد را در بین شرکت های PSP دارد.

از سوی دیگر، پرداخت ملت در مردادماه امسال با کسب سهم 25.78 درصدی از تعداد تراکنش های پرداخت قبوض و خرید شارژ، بیشترین حجم این نوع تراکنش ها را ارائه کرده است. علاوه بر این، سهم این شرکت از تعداد و کمیت معاملات «خرید» و تعداد معاملات «هولولور» نیز در مردادماه نسبت به تیرماه سال جاری افزایش یافته است.

شرکت بهپردخت ملت علاوه بر افزایش سهم ابزارهای پذیرش سامانه فعال از سه ابزار پذیرش سامانه فعال مانند اینترنت، موبایل و کارتخوان فروشگاهی، بیشترین «افزایش سهم» را نیز در میزان ابزار پذیرش موبایلی به خود اختصاص داده است. در میان PSP ها ، که معادل 3.24 درصد است. این در حالی است که مشارکت این شرکت در دو ابزار پذیرش تراکنش های موبایلی و کارتخوان فروشگاهی در این ماه رو به رشد بوده است.

پرداخت ملت همانند ماه های گذشته در مرداد ماه سال جاری نیز کمترین تعداد کارتخوان با تراکنش کم و بدون تراکنش را در بین تمامی کارتخوان های فعال سامانه خود به خود اختصاص داد که 11.30 درصد است که نشان دهنده بهترین عملکرد این شرکت در سال است. مقایسه به شرکت های دیگر باید گفت؛ در شاخص نسبت پایانه های پذیرش تراکنش اینترنتی به پایانه های سامانه فعال این ابزار، شرکت ببادخت ملت با سهم 34.69 درصدی در صدر شرکت های پرداخت الکترونیک کشور قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=356955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.