افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
1

برتری پرخورهای ایرانی مقابل آرژانتین / صعود ایران تایید شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 206442
برتری پرخورهای ایرانی مقابل آرژانتین / صعود ایران تایید شد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر شنبه از ساعت 20:30 دومین دیدار تیم ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 امارات مقابل آرژانتین برگزار شد که ساحلی‌بازان ایران موفق شدند با نتیجه 6 بر 3 آرژانتین را شکست دهند و به مصاف هم بروند. یک چهارم نهایی تمام شود گل های تیم ایران را محمدعلی مختاری، […]

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر شنبه از ساعت 20:30 دومین دیدار تیم ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 امارات مقابل آرژانتین برگزار شد که ساحلی‌بازان ایران موفق شدند با نتیجه 6 بر 3 آرژانتین را شکست دهند و به مصاف هم بروند. یک چهارم نهایی تمام شود

گل های تیم ایران را محمدعلی مختاری، حمید بهزادپور، رضا امیری، محمد مرادی، محد محمدپور و علی میرشکاری به ثمر رساندند.

ترکیب اولیه ایران در این نشست به شرح زیر است:
حمید بهزادپور، امیرحسین اکبری، محمد مرادی، علی میرشکاری و محمد معصومی زاده

نیمکت‌های تیم ملی در ابتدای بازی به شرح زیر است:
مسلم مسیغر، سید مهدی میرجلیلی، رضا امیری، سعید پارامون، مهدی شیرمحمدی، محد محمدپور و محمدعلی مختاری.

شانس صعود تیم ایران

تیم فوتبال ساحلی ایران به مصاف آرژانتین می رود که در اولین دیدار موفق شد در ضربات پنالتی از سد اسپانیا بگذرد و یک امتیاز به مجموعه خود بیافزاید.

تیم آرژانتین در اولین دیدار خود مقابل تاهیتی شکست خورد.

با توجه به پیروزی تاهیتی مقابل اسپانیا در دیدار امروز، در صورتی که ساحل نشینان ایرانی امشب در وقت قانونی 36 دقیقه از سد آرژانتین عبور کنند، صعود خود را به مرحله بعد قطعی خواهند کرد.

اما اگر بازی در وقت قانونی مساوی شود و ایران در وقت اضافه سه دقیقه ای پیروز شود، ایران 2 امتیازی می شود و به آرژانتین و اسپانیا فرصت صعود در آخرین بازی خود را می دهد. برنده ضربات پنالتی یک امتیاز می گیرد و البته در صورت پیروزی ایران دو امتیاز می گیرد و هم آرژانتین و هم اسپانیا شانس صعود خواهند داشت.

برتری یاک های ایرانی در برابر

بار اول

در نیمه اول این دیدار بازیکنان تیم ایران عملکرد درخشانی از خود نشان دادند و محمدعلی مختاری موفق شد با نتیجه یک بر صفر ایران را از پیش رو برداشت. سپس این حمید بهزادپور بود که گل دوم ایران را به ثمر رساند و رضا امیری برای سومین بار دروازه آرژانتین را باز کرد.

در لحظات پایانی تیم آرژانتین یکی از گل ها را جبران کرد تا نیمه اول این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود ایران به پایان برسد.

بار دوم

در نیمه دوم این دیدار نیز تیم ایران به حملات خود ادامه داد و در زمین بهترین بود اما خطای پنالتی مدافعان این تیم باعث شد تا آرژانتینی ها گل دوم خود را از روی پنالتی به ثمر برسانند و این بار نتیجه 3 شد: 2. سود تیم ایران تمام شود.

بار سوم

در وقت سوم این دیدار آرژانتینی ها تلاش کردند بازی را به تساوی بکشانند اما این تیم ایران بود که توسط محمد مرادی توانست برای چهارمین بار دروازه آرژانتین را باز کند. این تیم دقایقی بعد موفق شد با یک ضربه ایستگاهی دروازه ایران را باز کند و اختلاف را به حداقل برساند. لحظاتی بعد محمدپور گل پنجم این تیم را به ثمر رساند.

میرشکاری در این دیدار گل ششم ایران را به ثمر رساند و بازی را 6 بر 3 کرد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 6 بر 3 به سود تیم ایران به پایان رسید تا ساحل نشینان ایران با 4 امتیاز صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها را قطعی کنند و دیدار بعدی این تیم مقابل تاهیتی یک نبرد برای مقام اول

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.