افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

برتری نساجی در نیمه اول با هواداران کم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 139242
برتری نساجی در نیمه اول با هواداران کم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال نساجی مازندران و شهر بمبئی در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. محمدرضا آزادی (14) و مدافع تیم فوتبال بمبئی (گل به خوردی) (32) برای نساجی گلزنی کردند. حسین خطیر، امیرحسین سام دلیری، امیرمهدی جان […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال نساجی مازندران و شهر بمبئی در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. محمدرضا آزادی (14) و مدافع تیم فوتبال بمبئی (گل به خوردی) (32) برای نساجی گلزنی کردند.

حسین خطیر، امیرحسین سام دلیری، امیرمهدی جان مالکی، سعید غلامعلی بیگی، محمدرضا آزادی، محمود قائد رحمتی، محمدرضا ترابی، مرصاد سیفی، احسان حسینی، اسماعیل بابایی و محمدرضا عباسی تیم نساجی مازندران را تشکیل دادند. . .

برتری قاطع نساجی در نگاه چند هوادار

تیم فوتبال نساجی مازندران در حضور کم تماشاگران در ورزشگاه آزادی بازی خوبی را آغاز کرد و در همان دقیقه اول صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند. مازندرانی سرخپوشان در دقایق ابتدایی بازی فشار زیادی را روی دروازه تیم بمبئی سیتی وارد کرد و در دقیقه 12 بر اثر اشتباه بازیکنان هند صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ضربه آزاد شد. ضربه محمدرضا آزادی به دیوار دفاعی شهر بمبئی. در ادامه این جان مالک بود که در دقیقه 14 با یک پاس دقیق به آزادی تو این فرصت را داد تا دروازه بمبئی سیتی را باز کند.

نساجی که در بیشتر دقایق این بازی از حریف برتری داشت و بازی برتر خود را به نماینده هند نشان داد. فشار شاگردان رحمتی و فشار تیم بمبئی سیتی از خط دفاعی این تیم باعث شد تا مدافع این تیم با یک پاس اشتباه به عقب دروازه خود را باز کند تا نساجی با نتیجه 2 بر صفر از حریف پیش بیفتد. نساجی ها در نیمه اول بازی خوب خود و برتری را حفظ کردند تا با پیروزی و بدون گلی از نماینده هند به رختکن بروند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=139242

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.