افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

برتری ایران مقابل امارات با دست بیرانوند و پای طارمی/ باز هم بیرو پنالتی گرفت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 186112
برتری ایران مقابل امارات با دست بیرانوند و پای طارمی/ باز هم بیرو پنالتی گرفت – پرسپولیس نیوز

تیم ملی فوتبال ایران در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با نتیجه دو بر یک مقابل امارات به برتری رسید. تیم های ملی فوتبال ایران و امارات در چارچوب دور سوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 از ساعت 18:30 امشب 12 بهمن ماه از گروه C در ورزشگاه شهر آجوکیشین به […]

تیم ملی فوتبال ایران در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با نتیجه دو بر یک مقابل امارات به برتری رسید.

تیم های ملی فوتبال ایران و امارات در چارچوب دور سوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 از ساعت 18:30 امشب 12 بهمن ماه از گروه C در ورزشگاه شهر آجوکیشین به مصاف هم رفتند. بازی با ایران به پایان رسید برد 2-1 .

پیش از آغاز این دیدار، ایران با 6، امارات با 4، فلسطین با 1 و هنگ کنگ بدون امتیاز در رده های اول تا چهارم گروه C قرار گرفتند. با وجود پیروزی 3 بر صفر فلسطین مقابل هنگ کنگ، امارات دوم شد. با تفاضل گل بهتر به میدان رفت و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال ایران به احتمال زیاد در مرحله حذفی به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت.
ایران 2 – امارات متحده عربی 1

گل: مهدی طارمی در دقایق 26 و 65 برای ایران، یحیی الغسانی در دقیقه 90 + 3 برای امارات.

کارت زرد: صادق محرمی (دقیقه 41) و محمدحسین کنعانی زادگان (دقیقه 61) از ایران، تهنون الزعبی (دقیقه 54) و خالد ابراهیم (دقیقه 72) از امارات متحده عربی.

کارت قرمز: –

تیم ایران: علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، صادق محرمی (44 رامین رضاییان)، سامان قدوس (67 امید ابراهیمی)، سعید عزت اللهی، مهدی قیدی (67 محمد محبی)، علی قلید زاده (67) . ، مهدی طارمی، سردار آزمون (87 رضا اسدی).

تیم امارات: خالد عیسی، زاید سلطان، خالد ابراهیم (74 علی الحمدی)، خالد آل هاشمی، بدر ناصر، حرب عبدالله، تهنون الذابی (57 کایو کاندو)، عبدالله رمضان، ماجد رشید، علی صالح و یحیی الغسانی.

صحنه های مهم بازی

نیمه اول

جلسه از ساعت 18:30 آغاز شد.

با ترکیب هجومی ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی، بازی از ابتدا در دست ایران بود و آنها تلاش کردند به گل برسند اما تنها یک شوت درون چارچوب داشتند که خالد عیسی برای مهار آن مشکلی نداشت.

در دقیقه 18 این دیدار سردار آزمون پس از ارسال احسان حاج صفی با ضربه سر توپ را به ثمر رساند اما در چارچوب نبود و به طرز خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 24 مهدی طارمی پس از ارسال توپ به پشت مدافعان موقعیت خوبی را برای سردار آزمون ایجاد کرد اما دخالت مدافع اماراتی اجازه نداد دروازه خالی حریف را باز کند.

اولین گل ایران را مهدی طارمی در دقیقه 26 به ثمر رساند و پس از پاس علی قلی زاده به سردار آزمون، او بلافاصله با یک پاس کوتاه توپ را وارد دروازه حریف کرد تا طارمی در فضای خالی پشت دفاع رقیب در یک گل موفق به گلزنی شود. یکی علیه یکی

در دقیقه 34 علی قلی زاده با ضربه سر پاس حاج صفی موفق شد دروازه امارات را باز کند که توسط VAR مردود شد.

در دقیقه 44 صادق محرمی با دریافت توپ از بازیکن حریف از ناحیه زانو آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه دهد تا اینکه با برانکارد زمین را ترک کرد و رامین رضاییان وارد تیم شد.

نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید.

نیمه دوم

در دقیقه 51 آزمون پس از اینکه بازیکن حریف نمی دانست چگونه از پاس بلند دفاع کند، توپ را مهار کرد و سپس با ضربه ای خطرناک به توپ ضربه زد که از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

در دقیقه 58 شوت از راه دور عبدالله رمضان از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

در دقیقه 59 خطای حسین کنعانی زادگان روی یحیی القسانی با بررسی VAR و سپس با تصمیم داور پس از مشاهده از مانیتور کنار زمین پنالتی اعلام شد.

در دقیقه 63 علیرضا بیرانوند مسیر ضربه الغسانی را به درستی پیش بینی کرد و پنالتی امارات را مهار کرد.

گل دوم ایران در دقیقه 65 باز هم توسط سردار و طارمی به ثمر رسید. آزمون پس از اشتباه مدافع رقیب به توپ رسید و آن را به طارمی داد و طارمی با یک ضربه محکم توپ را از روی دستان خالد عیسی عبور داد و گل دوم ایران را به ثمر رساند.

این مهاجم در دقیقه 67 و پس از دو پاس گل به طارمی فرصت خوبی داشت تا آزمون را به گل برساند که موفق شد و تک به تک آزمون تبدیل به گل شد اما با حضور در زمین در آفساید. در موقعیت، داور این گل را مردود اعلام کرد.

در دقیقه 81 محمد محبی گل سوم ایران را به ثمر رساند که این گل نیز تکذیب شد. محبی قبل از اینکه شوت علیرضا جهانبخش را به سمت دروازه امارات مهار کند، در ابتدای حمله ایران یک خطا روی بازیکن حریف مرتکب شده بود که داور از طریق صفحه کنار زمین این خطا را مردود اعلام کرد.

در دقیقه 86 آزمون فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او در محوطه جریمه امارات با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه 3+90 یحیی الغسانی روی یک پاس بلند در نیمه ایران به توپ رسید و علیرضا بیرانوند اگرچه روی ضربه او تاثیرگذار بود، اما توپ وارد دروازه شد تا اولین گل امارات به ثمر برسد.

تیم ملی فوتبال ایران در نهایت موفق شد در این دیدار با نتیجه دو بر یک پیروز شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=186112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.