افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
0

برتری استقلال مقابل چادرملو در دیداری تدارکاتی

  • کد خبر : 394117
برتری استقلال مقابل چادرملو در دیداری تدارکاتی

به گزارش فرتاک نیوز، دیدار تدارکاتی تیم فوتبال استقلال و چادرملو اردکان با برتری 3 بر صفر آبی پوشان پایتخت به پایان رسید. در این دیدار تدارکاتی که بعدازظهر امروز (شنبه) در زمین شماره دو آزادی برگزار شد، تیم استقلال در غیاب ملی پوشان با ترکیبی متفاوت به مصاف حریف لیگ برتری خود رفت. با […]

به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تدارکاتی تیم فوتبال استقلال و چادرملو اردکان با برتری 3 بر صفر آبی پوشان پایتخت به پایان رسید.

در این دیدار تدارکاتی که بعدازظهر امروز (شنبه) در زمین شماره دو آزادی برگزار شد، تیم استقلال در غیاب ملی پوشان با ترکیبی متفاوت به مصاف حریف لیگ برتری خود رفت.

با توافق کادر فنی دو تیم، این دیدار تدارکاتی در سه نیمه 30 دقیقه ای انجام شد.

نیمه اول و نیمه دوم این دیدار تدارکاتی بدون گل به پایان رسید اما در 30 دقیقه پایانی این دیدار پس از اعلام پنالتی روی امیرعلی صادقی، رامین رضاییان اولین گل را به ثمر رساند. در ادامه آرمان رمضانی با پاس رضاییان گل دوم استقلال را به ثمر رساند و در نهایت گل سوم استقلال با پاس کوشکی و شوت امیرعلی صادقی به ثمر رسید تا آبی پوشان در این دیدار تدارکاتی پیروز شوند.

در این دیدار تیم استقلال ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه را به میدان فرستاد تا همه بازیکنان فرصت بازی مقابل چادرملو اردکان را داشته باشند.

به جز بازیکنان مصدوم و ملی پوش، سایر بازیکنان در ترکیب استقلال قرار گرفتند تا کادرفنی آمادگی آنها را بسنجد.

سهراب بختیاری زاده پیش از آغاز این دیدار ضمن خیر مقدم به بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال چادرملو اردکان، برای آنها در لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد.

در حاشیه این دیدار ابوالفضل جلالی، ملی پوش تیم فوتبال استقلال که در اردوی تیم ملی مصدوم شده بود نیز حضور داشت تا تحت نظر پزشکان استقلالی تحت درمان قرار گیرد.

احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره و فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال با حضور در زمین دوم مجموعه آزادی این دیدار را از نزدیک دنبال کردند.


برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.