افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

برترین های مسابقات اسکواش بانوان و آقایان کشور مشخص شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 369210
برترین های مسابقات اسکواش بانوان و آقایان کشور مشخص شدند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی جوانان ایران در رده مردان با معرفی برترین بازیکنان به کار خود پایان داد. بر این اساس در رده سنی زیر 11 سال مقام اول به محمدطاها نجفی از اصفهان، مقام دوم به اهورا فیروزی از اراک و مقام […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی جوانان ایران در رده مردان با معرفی برترین بازیکنان به کار خود پایان داد.

بر این اساس در رده سنی زیر 11 سال مقام اول به محمدطاها نجفی از اصفهان، مقام دوم به اهورا فیروزی از اراک و مقام سوم مشترک به پندار ترکزاد از کیش و محمد رادین عبداللهی رسید. خراسان جنوبی.

در گروه زیر 13 سال امیررضا الوان ساز از یزد مقام اول، امیر مهدی خراشادی زاده از خراسان جنوبی مقام دوم و سامیار صفری از گیلان و مصطفی احراری از خراسان جنوبی با هم سکوی سوم را به خود اختصاص دادند.

عنوان قهرمانی رده زیر 15 سال را یوسف قرشی از یزد، دوم رایان غلابیان از تهران و مقام سوم را ارشک احمدآبادی از تهران و امیرحسین رستمی از خراسان جنوبی کسب کردند.

مقام اول رده سنی زیر 17 سال را علی رحیمی از آذربایجان شرقی، آریا ورخی نژاد از تهران، فرزاد حقخواه از خراسان جنوبی و علی عزیزی از یزد رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در رده زیر 19 سال پسران محمد چنگانیان از اصفهان اول، سید مبین صیدان از یزد دوم شد و عنوان سوم مشترک به پارسا اشجعی از اراک و محمد صالح آخانی رسید.

علی کیبت فروش سرپرست این مسابقات، محمدحسین جعفری سرپرست فنی، محمد نوید سپری سرپرست فدراسیون، مهدی مختاری سرپرست و همچنین سجاد ذوالفقاری، مازیار توسون، علی قاسمی، هادی لشکری ​​حضور خواهند داشت. در این مسابقات و شاپور فلاحت پیشه تیم داوری آقایان را تشکیل دادند.

دختران قهرمان شناسایی شدند

سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی جوانان ایران در بخش بانوان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

بر این اساس در رده سنی زیر 11 سال مقام اول به عطرین حیاتی از تهران، مقام دوم به مهرسا دری از تهران و مقام سوم مشترک به سما پیله ور از مرکزی و حلما جوهری از اصفهان رسید. .

در گروه زیر 13 سال تیانا تورانی از فارس مقام اول، مهرگان قریب از سنترالی مقام دوم و ترنم کارگر حاجی آباد از یزد و نیایش محمودی از تهران به طور مشترک سوم شدند.

شاینا امیری از تهران، باران روحانی از آذربایجان غربی عنوان قهرمانان زیر 15 سال را کسب کردند، ثنا اسدی از آذربایجان شرقی و آمنا اسفندیاری از تهران مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

مقام اول این مسابقات در رده سنی زیر 17 سال پرنیان نجفی از اصفهان، باران محمدپور از تهران، عسل محمدی از مرکزی و آیلین بابایی از یزد مقام اول مشترک را کسب کردند.

همچنین در گروه زیر 19 سال پارمین نکوپایان از تهران، نازنین تقی نژاد از یزد دوم شدند و مرضیه قاسم پور از خوزستان و ثمین حسن پور از فارس عنوان سوم را کسب کردند.

در این مسابقات علی کیبت فروش ناظر عمومی مسابقات، غزاله قدومی زاده ناظر فنی، الهام رمضانی سرپرست فدراسیون، مستانه کرم پور سرپرست تیم ملی، نجمه سادات کشفی سرمربی و همچنین ندا حضور خواهند داشت. سروش، مبینا لطفی نیا، یگانه طاهریان، ملیحه محدزاده و فرحناز حسین زاده.

لازم به ذکر است این مسابقات به همت فدراسیون اسکواش در مجموعه ورزشی انقلاب و با حضور 260 ورزشکار زن و مرد از سراسر کشور از 5 تا 9 شهریورماه برگزار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=369210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.