افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
7

برای ۲۷۰اُمین بار در شبکه بیت کوین؛ یک ماینر انفرادی موفق به استخراج یک بلوک شد

  • کد خبر : 16655
برای ۲۷۰اُمین بار در شبکه بیت کوین؛  یک ماینر انفرادی موفق به استخراج یک بلوک شد

یک ماینر انفرادی موفق به استخراج ۷۸۰،۱۱۲ امین بلوک در شبکه بیت کوین شد و در ازای آن، ۶.۲۵ واحد بیت کوین معادل با بیش از ۱۵۰ هزار دلار دریافت کرد. این ۲۷۰اُمین بار است که در شبکه بیت کوین رخ می دهد. به گزارش کوین تلگرافدر اتفاقی عجیب این ماینر خوش‌شانس موفق شد تنها […]

یک ماینر انفرادی موفق به استخراج ۷۸۰،۱۱۲ امین بلوک در شبکه بیت کوین شد و در ازای آن، ۶.۲۵ واحد بیت کوین معادل با بیش از ۱۵۰ هزار دلار دریافت کرد. این ۲۷۰اُمین بار است که در شبکه بیت کوین رخ می دهد.

به گزارش کوین تلگرافدر اتفاقی عجیب این ماینر خوش‌شانس موفق شد تنها دو روز پس از آغاز روند ماینینگ، هش معتبر یک بلوک را تولید کند. اتفاقی که به نوبه خود نادر است. در حقیقت، ممکن است ماه طول بکشد تا یک ماینر انفرادی موفق شود یک هش معتبر تولید کند.

این اتفاق نادر در تاریخ ۱۰ اسفند (۱۹ اسفند) اتفاق افتاد و دویست و هفتادمین بلوک استخراج‌شده توسط ماینرهای انفرادی در تاریخ ۱۳ ساله بیت کوین به ثبت رسید. جالب است بدانید ماینرهای انفرادی معمولاً هر ۱۰ ماه یکبار موفق به استخراج بلوک در شبکه بیت کوین می‌شوند.

منبع: توییتر

این فرد خوش‌شانس با استفاده از سرویس استخراج Solo CK، یک استخر استخراج انفرادی ایجاد کرد و موفق شد با تولید هش معتبر، ۶.۲۵ واحد بیت کوین با کارمزد ۰.۶۳ واحدی استخراج کند.

کن کلیواس (Con Kolivas)، مسئول استخر استخراج Solo CK در واکنش به این اتفاق نادر بررسیان کرد، ممکن است این فرد به طور خودکار دستگاهی را به منظور استخراج بیت کوین اجاره کرده باشد.

میزان هش خروجی ماینر انفرادی
میزان هش خروجی ماینر انفرادی – منبع: BTC explorer

در فرآیند بیت کوین، ماینرها با تخصیص قدرت پردازشی خود به شبکه، به امنیت بلوکچین کمک کرده و برای حل معمای بلوک و اضافه کردن آن به زنجیره بلوک های پیشین رقابت می کنند. با این وجود، با افزایش محبوبیت روزافزون تولید شبکه بیت کوین، تداوم رشد هش ر و تولید دستگاه‌های استخراج قدرتمند، یک بلوک توسط یک ماینر انفرادی، تقریباً به کاری غیرممکن تبدیل شده است.

بنابراین، یک هش معتبر با استفاده از قدرت محاسباتی چندین ریگ ماینینگ در استخرهای تولید می‌شود. در نهايت، بلاک بر اساس ميزان هشي که هر ماينر به شبکه اختصاص داده شده است، در ميان آنها مي‌شود.

این بار اولین بار نیست که یک ماینر انفرادی با استفاده از استخر استخراج Solo CK موفق به ساخت بلاک می‌شود. در ماه ژانویه (دی) سال گذشته، دو ماینر انفرادی موفق به تولید هش معتبر شدند. اولین ماینر موفق شد در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی ۱۴۰۰) ۷۱۸،۱۲۴ امین بلاک را استخراج کند و ماینر بعدی تنها دو هفته بعد در تاریخ ۲۴ ژانویه (۴ بهمن ۱۴۰۰) موفق به بلوک شماره ۷۲۰،۱۷۵ شد.



خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2023-03-13 17:37:38

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.