افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

برای یک سفر تفریحی در این روزهای تعطیل کجا بروم؟ / توریست ها از اینجا می روند، شما هم بروید.

  • کد خبر : 197362
برای یک سفر تفریحی در این روزهای تعطیل کجا بروم؟  / توریست ها از اینجا می روند، شما هم بروید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- ایران ما سرزمینی چهار فصل است و به همین دلیل از نظر شرایط اقلیمی بسیار خاص و منحصر به فرد است. یکی از ویژگی های چهارفصل بودن این است که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند، زیرا با سفر به شهرهای مختلف […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- ایران ما سرزمینی چهار فصل است و به همین دلیل از نظر شرایط اقلیمی بسیار خاص و منحصر به فرد است. یکی از ویژگی های چهارفصل بودن این است که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند، زیرا با سفر به شهرهای مختلف می توانید آب و هوای متفاوتی را تجربه کنید، مثلاً در حالی که در شمال برف می بارد، جنوب کشور گرم و آفتابی است.

این در حالی است که هوای بهاری را در شهر دیگری تجربه می کنیم و آن شهر پاییز شده است! خب، ما ایرانی ها تعطیلات زیادی در تقویم خود داریم و موقعیت های زیادی وجود دارد که می توانیم سخت کار کنیم. مثلا برای چند روز تعطیلی که در پیش داریم، بدون شک خیلی ها دوست دارند به مسافرت بروند و ببینند با این هوای سرد سال در جاهای دیگر چه خبر است. اگر شما هم چنین قصدی دارید، مقاله ما را دنبال کنید تا با مکان های جالب و جالب ایران آشنا شوید.

1- کویرهای ایران و زیبایی فراوان آنها.

به کویر می گویند کویر، اما در حقیقت فوق العاده جذاب و تجربه ای بی نظیر است. سفر به کویرهای ایران می تواند خاطره ای گرم از روزهای سرد و یخبندان زمستان بسازد. از آنجایی که ایران کشوری گرم و خشک است، در همه جا شاهد دشت‌های کویری زیادی به‌خصوص در بخش مرکزی هستیم. از کویر لوت که یکی از گرم ترین نقاط جهان است تا کویر مرنجاب می توانید زمستان را با سفر به کویرهای زیبای ایران تجربه کنید و از قدم زدن بر روی شن های کویر لذت ببرید چرا که آسمان پر ستاره و فوق العاده بالای کویر است. پس اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید در فصل زمستان به سفر بروید، حتما به کویرهای ایران سفر کنید و عاشق شوید.

کهکشان-راه شیری-ستارگان-کویر

2- جزایر خلیج فارس و چشم اندازی فوق العاده از دریا

جزایر خلیج فارس واقعا زیبا هستند. یکی دیگر از مقاصد گردشگری بسیار خوب برای فصول سرد سال جزایر خلیج فارس هستند که با توجه به امکانات تفریحی و گردشگری که در این مناطق خوش آب و هوا وجود دارد، بدون شک سفری خوش را برای شما به ارمغان می آورد.

جزایر کیش، قشم و هرمز از محبوب ترین جزایر جنوب هستند که برای فصل زمستان بسیار توصیه می شود. اگر به این جزایر بروید، علاوه بر بازدید از جاذبه های طبیعی شگفت انگیزی که خداوند آفریده است، می توانید از فعالیت های آبی مهیج این جزیره برای لذت خود نهایت لذت را ببرید.

9ae357eb-0482-4a33-8f80-a0b30a7503be

3- اردبیل و سفیدی برف

اردبیل یکی از شهرهای بسیار سردسیر است، زیرا یکی از شهرهای کوهستانی شمال غرب ایران محسوب می شود که در بیشتر ماه ها پوشیده از برف سفید است. اگر می خواهید سفر کنید، اردبیل یکی از بهترین مکان ها برای گردشگری است که البته بیشتر برای آن دسته از علاقه مندانی است که دوست دارند طبیعت بکر و بازدید از موزه ها، ورزش های زمستانی و گشت و گذار را داشته باشند. یکی از نقاطی که این استان را نسبت به سایر مناطق کوهستانی مشابه خود خاص می کند، وجود چشمه های آب گرم فراوان مانند سرعین است.

753922ec-38e7-4f8b-9f53-26e6d7be4f86

4- کردستان و جاذبه های تاریخی

کردستان نیز کوهستانی است و جاذبه های تاریخی فراوانی دارد و در دل خود جای دارد. اگر به کردستان رفتید حتما از دریاچه زریوار دیدن کنید زیرا به عنوان یکی از بزرگترین دریاچه های آب شیرین ایران شناخته می شود. این دریاچه کوه های بسیار زیبایی دارد که زیباترین درختان در اطراف آن قرار دارند. با آمدن برف زمستانی این منظره فوق العاده منحصر به فرد و زیبا می شود و از طرفی سطح دریاچه یخ می زند که زیبایی خاص خود را نیز دارد. البته مراقب باشید روی یخ پا نگذارید زیرا قابل اعتماد نیست و پیشنهاد ما صرفا رعایت این منظر است.

2LfYGDYISEXi5ZVXFRIHZQDZwaBFAvgotIBYyEJ2



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.