افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

برای چمدان عروس لباس بپوشید / آن را به روز کنید، موارد جدید زیادی اضافه شده است، خراب نشوید!

  • کد خبر : 138869
برای چمدان عروس لباس بپوشید / آن را به روز کنید، موارد جدید زیادی اضافه شده است، خراب نشوید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- در هر کشوری یک سری آداب و رسوم وجود دارد که مردم نسل‌ها و سال‌ها از آن پیروی کرده‌اند و نسبت به آن‌ها بسیار سخت‌گیرند، ما چندین سنت داریم که از قبیله به قبیله متفاوت است، مثلاً در مورد مراسم ازدواج، هر قومی. گروه و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- در هر کشوری یک سری آداب و رسوم وجود دارد که مردم نسل‌ها و سال‌ها از آن پیروی کرده‌اند و نسبت به آن‌ها بسیار سخت‌گیرند، ما چندین سنت داریم که از قبیله به قبیله متفاوت است، مثلاً در مورد مراسم ازدواج، هر قومی. گروه و حتی یک شهر رسم خاص خود را دارد اما یک رسم است که بسیار رایج است و آن این است که برای چمدان عروس لباس می گیرند، یعنی خانواده زن و شوهر برای عروس، چمدان می خرند و پر می کنند. آن را با وسایل مورد نیاز عروس که در برخی موارد با انتخاب خودش خریداری می کند و این چمدان را به همراه وسایلش به عروس هدیه می دهد.

در مورد وسایل و لباس های چمدان عروس، آقای دوماد می تواند به بهترین شکل ممکن آنها را تهیه کند، اما در بسیاری از موارد چک لیستی برای این منظور وجود دارد که بر اساس آن افراد زیادی این خرید را انجام می دهند. تا در مورد این چک لیست صحبت کنیم که امیدواریم برای شما مفید باشد و برای همه تازه دامادها و تازه دامادها آرزوی خوشبختی داریم و آرزو می کنیم همه جیبتان برای اینگونه خریدها پر از پول باشد و هیچکس پشیمان نشود. . دیگر وقت را تلف نکنیم و به سراغ چک لیست لباس چمدان عروس برویم.

چه لباس و لباسی در چمدان عروس گنجانده شده است؟

هر آقایی دوست دارد بهترین ها را برای عروسش فراهم کند پس باید آنها را دست مریزاد صدا بزند و آرزو کند که پولش برکت باشد زیرا این روزها هزینه ها بسیار زیاد شده و ازدواج و رفع نیازهای اولیه بسیار دشوار است. ما امیدواریم که چنین باشد، هیچ کس نباید با تهیه نکردن مجموعه ای از ابزار، لحظه تلخی را خلق کند. برای سهولت در خرید یک تکه از این وسایل برای چمدان دوست دخترتان، موارد لازم را در چک لیست به شرح زیر ذکر کرده ایم:

لباس رسمی: لباس رسمی نوعی لباس است که عروس در بیرون از خانه می پوشد که ممکن است شامل شلوار، مانتو، شال یا روسری، کیف و کفش باشد که همه این لباس ها باید یک به یک تهیه و خریداری شوند.

لباس شب: این لباس ها ممکن است شامل شلوار، پیراهن، کیف و کفش شب باشد که همه آنها باید آماده شوند.

لباس راحتی: لباس راحتی که مشخصه لباس زیر است که شلوار و بلوز راحت است و باید حداقل سه بار خریداری شود.

لباس زیر: انواع مدل لباس زیر، پیژامه و جوراب از دیگر مواردی است که برای پرکردن چمدان عروس باید خریداری کرد.

لباس برای چمدان عروس.

لباس برای چمدان عروس.

لوازم آرایشی و بهداشتی: این لوازم باید کیف جداگانه داشته باشند و پک کامل لوازم آرایشی تهیه شود که ممکن است شامل کرم پودر، پرایمر، کانسیلر، پودر حالت دهنده، رژگونه، لاک ناخن، ریمل، خط چشم، پالت سایه چشم و … باشد. بهتر است عروس آنها را انتخاب کند زیرا رنگ پوست او در این مورد بسیار مهم است و او بهتر می داند که چه رنگی در این اکسسوری ها به او می آید.

لوازم آرایشگاه: این لوازم شامل مجموعه ای از برس مو، اتو مو، بیگودی، گیره و سنجاق بابی است و برخی نیز در صورت تمایل، اتو مو می خرند.

لوازم آرایش صورت: برای آرایش صورت می توانید از لوازم و وسایل برقی استفاده کنید.

لباس برای چمدان عروس.

لباس برای چمدان عروس.

ادکلن : یکی از خریدهای اجباری برای چمدان عروس را می توان ادکلن دانست چرا که عطر آن سال ها در خاطره عروس می ماند پس بهتر است یک ادکلن با کیفیت و خوشبو خریداری کنید.

ست عطر بدن: این لوازم شامل لوسیون و عطر بدن، اسپری ضد تعریق و بالم می باشد.

ست حمام عروس: این ست شامل حوله حمام، تیغ و حوله صورت نیز می باشد.

در بازار می توانید انواع سجاده و سجاده عروس را بیابید.

کفش و صندل اسپرت.

در نهایت باید چمدان عروس را بخرید که باید با توجه به سایز وسایل آن را انتخاب کنید البته بهتر است سایز آن نه خیلی بزرگ و نه کوچک باشد تا در صورت استفاده آزاردهنده نباشد. بعدا برای مسافرت . . هر چند برخی نیز وسایل را به شکل تبر تزیین می کنند و به عروس هدیه می دهند.

لباس برای چمدان عروس.

لباس برای چمدان عروس.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=138869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.