افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

برای هر نوع رژلب چه رژ لبی استفاده کنم؟ / دختر خوب، هماهنگی رنگ و مدل رژ لب برای همه نیست، باید یاد بگیری

  • کد خبر : 185657
برای هر نوع رژلب چه رژ لبی استفاده کنم؟  / دختر خوب، هماهنگی رنگ و مدل رژ لب برای همه نیست، باید یاد بگیری

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- برای اینکه شما یک بانوی زیبا و محترم، استایلی بی نقص داشته باشید، قطعا انتخاب عناصری در ظاهرتان مهم است. سبک مانند طراحی خانه است، یکی یکی اجزا و عناصر به هم متصل شده و زیبایی و زشتی آنها ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارد. یعنی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- برای اینکه شما یک بانوی زیبا و محترم، استایلی بی نقص داشته باشید، قطعا انتخاب عناصری در ظاهرتان مهم است. سبک مانند طراحی خانه است، یکی یکی اجزا و عناصر به هم متصل شده و زیبایی و زشتی آنها ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارد. یعنی اگر یک پالتوی زیبا و گران قیمت انتخاب کنید، اما ندانید که چگونه بقیه آیتم های استایل خود را انتخاب کنید، قطعا نتیجه جذابی نخواهید داشت و حتی آن مانتو هم شرم آور است.

ببین ما میخوایم بریم پرده بخریم، فکر کردیم رنگ و نقش فرش ما چطوره؟ یا اینکه مبلمان ما چه رنگی است و در نهایت سعی می کنیم آن را با رنگ و طرح پرده هماهنگ کنیم. در استایل و لباس دقیقاً چنین چیزی وجود دارد و کار سختی است زیرا این لباس ها بیشتر برای استایل خانم ها هستند و باید بیشتر به آن توجه کنند.

آیا آرایش و لباس به هم مرتبط هستند؟

یک خانم باید به مانتو، شلوار، کیف و کفش، ناخن، شال و روسری و حتی آرایش خود توجه کند تا ظاهری کامل و کامل داشته باشد.

زیرا این گزینه ها می توانند در کنار هم زیبا باشند، نه به تنهایی یا بد انتخاب!

خب بریم سر صورت. در آرایش صورت چه چیزی می تواند بسیار رنگارنگ باشد و توجه زیادی را به خود جلب کند و چه چیزی را می توان در همه جا و همیشه اعمال کرد؟ خب معلومه که رژ لب! از آنجایی که این قسمت از آرایش رنگ های متنوعی دارد و باید بر اساس اصول و با توجه به فرم لب ها، رنگ پوست و سبک آرایش انتخاب شود، دقت زیادی می طلبد.

به همین دلیل انتخاب رنگ مناسب دشوار است. تطبیق رنگ رژ لب با رنگ لباس می تواند چهره و استایل شما را بسیار جذاب تر نشان دهد. اما سوال اینجاست که چگونه بفهمیم رژ لب چه رنگی با چه رنگ لباسی می آید؟

کافیست مقاله ما را دنبال کنید تا با چند رنگ محبوب لباس و رژ لب آنها آشنا شوید.

تحت عنوان

با لباس خاکستری یا طوسی چه رژ لب بزنم؟

خب این روزها در هوای سرد سال هستیم و تنوع رنگ و مدل لباس های زیبای زنانه و دخترانه بسیار زیاد است. اگر از آن دسته خانم هایی هستید که از پارچه یا لباس خاکستری یا طوسی استفاده می کنید، باید بدانید که بهترین رنگ رژلب، صورتی سوسیس است که می تواند در تاریکی لباس، چهره شما را درخشان تر و جذاب تر کند.

البته می تونی بگی بابا من رنگ صورتی رو دوست ندارم پس اینجا باید تو رو پیدا کنیم، جان زیبا، رژ لب زرشکی هم برای لباس طوسی خیلی زیبا و ایده آله.

آیا لباس شما زرشکی است؟ از این رنگ رژ لب استفاده کنید

اگر زرشکی می پوشید و می خواهید چهره فوق العاده ای پیدا کنید که با لباس شما همخوانی داشته باشد و چهره باز و شاد شما را نشان دهد، یک رژ لب برهنه با پایه گرم بسیار جذاب می شود و چهره ای مناسب و متعادل ایجاد می کند.

امروزه بیشتر دختر خانم ها عاشق رنگ دهه 90 هستند و طیف این سبک رنگی گسترده است و شما می توانید با توجه به سلیقه و چهره خود انتخاب کنید.

برای لباس مشکی هیچ رنگی نپوشید! این رژ لب فوق العاده است

خب من شخصا رنگ مشکی را خیلی دوست دارم چون به نظرم آنقدر شیک است که می تواند برای هر مراسم و محیطی جذاب باشد. البته به جز مراسمی مثل ازدواج که اگر خانمی مشکی بپوشد قطعا زیاد جالب نیست.

اما مشکی رنگ بسیار محبوبی برای لباس است. خب دخترا، اگر فکر می کنید وقتی من مشکی می کنم هر سبک آرایش و رنگی به نظرتان می رسد، باید بگوییم که سخت در اشتباهید. به عنوان مثال، اگر در روزهای سرد زمستانی برای لباس خود مشکی می پوشید، بهترین رنگ برای رژ لب شما صورتی و قرمز گوجه ای است که می تواند چهره شما را درخشان تر نشان دهد و از سیاهی لباس بکاهد.

شما یک لباس زرد زیبا می خواهید، رژ لب سه رنگ عالی به نظر برسد.

بیایید از رنگ تیره دور شویم و به سراغ رنگ روشنی برویم که شاید برای همه جذاب نباشد اما قطعا طرفداران خاص خودش را دارد. رنگ لباس زرد می تواند شما را جوانتر از آنچه هستید نشان دهد و از طرفی اگر رنگ رژ لب مناسب را انتخاب کنید، شما را شگفت انگیز نشان می دهد.

اگر لباس زرد بدون دو یا سه رنگ بپوشید خیلی زیاد به نظر می رسد. به عنوان مثال، اولین رنگ رژ لب بنفش است که البته بنفش تیره موجود در مداد رنگی نیست. بلکه رنگ بنفش ملایمی است که با رژ لب همخوانی دارد. رنگ بنفش در واقع مکمل زرد است.

رنگ دوم قرمز است، اما نه هر قرمزی! بلکه قرمزی که ته رنگ آبی ندارد و مانند قرمز نارنجی است اما به سمت نارنجی نیست! این ترکیب فوق العاده است و می تواند شما را به دختری تبدیل کند که در هر مهمانی به شما نگاه می کند.

این سومین رنگ در گروه رنگ های دهه 90 است که می تواند با لباس های زرد عالی به نظر برسد. البته آرایش شما نباید رنگ روشن و آرام را انتخاب کند، بلکه باید آرایشی پررنگ‌تر باشد تا چهره‌تان را بی‌جان نشان ندهد.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=185657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.