افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

برای هر نامزد/مناظره 31 برنامه تلویزیونی استانی وجود دارد

  • کد خبر : 280260
برای هر نامزد/مناظره 31 برنامه تلویزیونی استانی وجود دارد

به گزارش گروه سیاسی زندگی، در اطلاعیه «ستاد چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری» رسانه ملی آمده است: « نام خدای مهربان به مردم شریف ایران یادآوری می کند که پس از سانحه دلخراش شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه بالگرد، هفته گذشته ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بلافاصله در سازمان صدا و سیما مستقر […]

به گزارش گروه سیاسی زندگی، در اطلاعیه «ستاد چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری» رسانه ملی آمده است:

« نام خدای مهربان

به مردم شریف ایران یادآوری می کند که پس از سانحه دلخراش شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه بالگرد، هفته گذشته ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بلافاصله در سازمان صدا و سیما مستقر شد. این ستاد طی جلسات فشرده و برای انجام وظیفه سنگین رسانه ملی در زمینه فراهم نمودن بسترهای لازم جهت تبلیغات کاندیداهای محترم بلافاصله موارد زیر را تصویب کرد:

1. قرعه کشی بلافاصله پس از اعلام لیست نهایی کاندیداهای محترم با حضور نمایندگان آنها در سازمان صدا و سیما جهت تعیین زمانبندی تولید و پخش برنامه های تبلیغاتی صدا و سیما کاندیداهای ریاست جمهوری انجام می شود.

2 . برنامه های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیبی از برنامه های زنده و ضبط شده از جمله مناظره خواهد بود.

3. ستاد انتخاباتی سازمان نیز یک کانال اختصاصی در سامانه تلویزیون برای پخش برنامه های زنده و ضبط شده برای هر یک از کاندیداها اختصاص خواهد داد.

4. هر یک از داوطلبان محترم می توانند 2 مستند تلویزیونی 30 دقیقه ای و 2 مستند رادیویی 30 دقیقه ای برای پخش از شبکه های صدا و سیما تهیه کنند.

5- ستاد انتخاباتی هر یک از کاندیداها نیز می تواند نظرات خود را خطاب به مردم هر استان برای پخش از شبکه های صدا و سیمای استان ها در قالب برنامه جلوی دوربین به تعداد استان ها تهیه کند.

6. از آنجا که نظارت بر برنامه های تبلیغاتی صدا و سیما کاندیداها اعم از ضبط شده و زنده بر عهده کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گذاشته شده است، کلیه برنامه های ضبط شده کاندیداها باید در مدت زمانی که قرار است به این کمیسیون تحویل داده شود. بعدا اعلام کرد

بر اساس ماده 62 قانون انتخابات ریاست جمهوری، تهیه و تنظیم آگهی های رادیویی و تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید به تأیید کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برسد، بنابراین نکات پیشنهادی رئیس کل سازمان رسانه در جلسه ارائه شد. اولین جلسه این کمیسیون در 9 ژوئن. موافقت کمیسیون فوق الذکر دریافت شد. لازم به ذکر است که کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از اعضای زیر تشکیل شده است:

– دادستان کل کشور یا نماینده تام الاختیار وی

– وزیر کشور یا نماینده تام الاختیار او

– دبیر هیأت اجرایی مرکزی انتخابات

– رئیس هیأت نظارت سازمان صدا و سیما یا یکی از اعضای این هیأت به انتخاب هیأت.

– رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یا نماینده تام الاختیار وی

ستاد رسانه ملی همچنین تصویب کرد که گروه های برنامه سازی از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در تهیه سوالات در برنامه های مناظره، میزگرد و مناظره با هدف بهره وری هر چه بیشتر برنامه های تلویزیونی مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری استفاده و برنامه ریزی کنند.

جزئیات برنامه های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی مذکور از جمله مناظره و میزگرد و سایر برنامه های زنده و ضبط شده متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=280260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.