افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

برای نوع ناخن خود زحمت کشیده اید، از این طرح ناخن جدید استفاده نکنید، از دست داده اید / انواع مدل های پوسته ناخن

  • کد خبر : 137994
برای نوع ناخن خود زحمت کشیده اید، از این طرح ناخن جدید استفاده نکنید، از دست داده اید / انواع مدل های پوسته ناخن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- به دو مناسبت نزدیک می شویم که یکی از آن ها مربوط به شب زیبای یلدای ماست و دیگری کریسمس است که بسیاری از خانواده های مسیحی و حتی غیرمسیحی در ایران ما آن را جشن می گیرند. این فقط یک جشن دیگر است، ما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- به دو مناسبت نزدیک می شویم که یکی از آن ها مربوط به شب زیبای یلدای ماست و دیگری کریسمس است که بسیاری از خانواده های مسیحی و حتی غیرمسیحی در ایران ما آن را جشن می گیرند. این فقط یک جشن دیگر است، ما هم عاشق جشن و جمع های صمیمی هستیم! در کل ظاهر ما ایرانی ها صفا و صمیمیت و فامیل در خون ماست، چون با هم بودن و خوش گذرانی را به هر بهانه ای دوست داریم. اما تنها دو سه هفته مانده به یلدا و این روزها خانم های زیادی را می بینیم که به دنبال گل های زیبای مربوط به شب چله هستند. از طراحی و چیزهای خوشمزه برای مهمانی گرفته تا زیباسازی و استایل خاص که بسیار مهم است.

اما یکی از مهم ترین عناصر در زیباسازی خانم ها ناخن ها هستند. شب یلدا هم ساده و هم طرح دار است، هم با سلیقه خانم ها قابل پوشیدن است و هم می توان آن را به عنوان یکی از اجناس امضای یلدا مانور داد. مدل های یلدای زیادی وجود دارد اما بسیاری از آن ها قدیمی هستند یا برای برخی از سلیقه ها مناسب نیستند، پس نگران نباشید زیرا در اینجا قصد داریم مدل های جذاب و مناسب برای هر نوع سلیقه ای را ببینیم. مگر اینکه کاملا با برنامه یلدا مخالف باشید!!!!

اما قبل از اینکه به طراحی لاک ناخن فکر کنید بهتر نیست به فرم ناخن هایتان توجه کنید که کدام مدل به شما می آید و کدام اصلا به شما نمی آید؟ از قبل می دانید که طراحی رنگ ناخن برابر با استایل است و همه چیز به همه نمی آید و باید جستجو کنید و آنچه را که بیشتر به شما می آید انتخاب کنید.

چه قرار باشد به سالن زیبایی بروید و دستانتان را به یک تکنسین ناخن بسپارید، چه ناخن های زیبایی دارید و باید خودتان سوهان بزنید، در هر صورت باید به ناخن هایتان مدل بدهید و بدون مانیکور، نه ممکن است طراحی شما زیبا باشد. . پس در ادامه بیایید ابتدا یاد بگیریم که کدام دیزاین ناخن به کدام دست می آید تا در ادامه به خواندن طرح های جذاب یلدا بپردازیم.

چه مدل ناخنی به من می آید؟

اگر دست های بزرگی دارید فکر نکنید که گزینه های شما برای طراحی ناخن محدود است و می توانید از ناخن های مدل گرد و بادامی استفاده کنید که البته به دلیل پهن بودن روکش ناخن شما این مدل می تواند زیبایی شما را دو چندان کند. دست ها. .

انواع دیزاین ناخن یلدای

مدل ناخن مربعی; محبوب ترین

در حال حاضر این سبک از ناخن ها طرفداران زیادی دارد، هم ناخن های کوتاه و هم بلند در بین خانم ها طرفدار دارد. بسته به سلیقه و سبک زندگی خود می توانید سایز را انتخاب کنید، اما نکته مهم این است که این مدل ناخن به چه دستی می آید که باید بگوییم اگر ناخن های بلند و باریک و البته انگشتان کوچک و نازکی دارید، این مدل برای شما مناسب است. . دست های فوق العاده زیبایی می سازند.

انواع دیزاین ناخن یلدای

مدل ناخن مربع بیضی برای همه دست ها سازگار است.

همانطور که از نام این مدل ناخن می دانید دارای مدل ترکیبی است و ابتدا ناخن را به شکل مربع درست می کنند سپس با سوهان لب تیز کمی گرد می شود و به این ترتیب هم به دست های لاغر و هم دست های نازک می رسد. .ناخن های بلند و همچنین دست هایی با ناخن های درشت.آنها بزرگ هستند و ناخن های پهنی دارند!

انواع دیزاین ناخن یلدای

مدل ناخن تاثیرگذار جدید مناسب برای نیازهای خاص

رژ لب یا مدل ناخن اینفلوئنسر همانطور که از اسمش مشخص است مدلی شبیه به رژلب های جامد دارد که در واقع همان مدل مستطیلی است فقط سر آن به صورت اریب سوهان خورده است و شکل بسیار خاص و منحصر به فردی به خود می گیرد. ناخن رژ لب جدیدترین مدل ناخن است که توسط هنرمند مشهور پارک یونکیونگ طراحی شده است و در بین خانم های جوان محبوبیت نسبی دارد.

انواع دیزاین ناخن یلدای

اما برنامه های جدید یلدا

انواع دیزاین ناخن یلدای

انواع دیزاین ناخن یلدای

انواع دیزاین ناخن یلدای

انواع دیزاین ناخن یلدای

انواع دیزاین ناخن یلدای

انواع دیزاین ناخن یلدای

انواع دیزاین ناخن یلدای

انواع دیزاین ناخن یلدای

انواع دیزاین ناخن یلدای





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.