افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

برای مهمانی دستمال نپوشید. استایل رسمی با عمامه و شال چیز دیگری است

  • کد خبر : 23007
برای مهمانی دستمال نپوشید.  استایل رسمی با عمامه و شال چیز دیگری است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز اکسسوری هایی که برای سر استفاده می شود دنیای گسترده ای دارند و جالب است بدانید که انتخاب نوع آن بستگی مستقیم به استایل و مکانی دارد که قرار است در آن حضور داشته باشد. به عنوان مثال، برای یک مهمانی نیمه رسمی، شال ساده […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز اکسسوری هایی که برای سر استفاده می شود دنیای گسترده ای دارند و جالب است بدانید که انتخاب نوع آن بستگی مستقیم به استایل و مکانی دارد که قرار است در آن حضور داشته باشد. به عنوان مثال، برای یک مهمانی نیمه رسمی، شال ساده یا روسری ساتن ابریشمی بهترین است، اما برای مراسم بزرگتر و رسمی تر، عمامه و شال رسمی توصیه می شود. جالب است بدانید که عمامه ها به اندازه شال و روسری موها را می پوشانند، اما ممکن است به اندازه ناحیه گردن نپوشانند، بنابراین اگر پوشاندن کامل برایتان مهم است، باید آن را با لباس هایی بپوشید که برآمدگی دارند. گردنبند.و دور گردنت می بندند. امروزه کلاه های حجاب در انواع مختلفی طراحی و تولید می شود و برای مصارف مختلفی از آن استفاده می شود، استفاده از این کلاه ها تنها محدود به حفظ حجاب بانوان نیست و کاربردهای فراوانی دارد. برخی از زنان غیر مسلمان نیز می خواهند موهای خود را در برابر نور مستقیم خورشید محافظت کنند و از آسیب دیدن آن جلوگیری کنند. پوشیدن عمامه می تواند این کار را آسان تر کند.

فراموش نکنید که استفاده از عمامه باعث می شود لباس و آرایش شما چشمگیرتر به نظر برسد و اکسسوری هایی که برای استایل خود استفاده می کنید رنگارنگ تر به نظر برسند. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با چند اکسسوری حجاب برای استایل های رسمی آشنا شویم.

دستار

مثل یک ملکه با عمامه مهمانی کنید

عمامه نوعی روسری است که در طرح و رنگ تنوع زیادی دارد. کلاه حجاب برای پوشاندن موهای سر زنان و در عین حال حفظ حجاب آنها، چهره ای برازنده و زیبا به آنها می بخشد. جالب است بدانید که این مدل از اکسسوری های حجاب نه تنها انواع رسمی و خاص را شامل می شود، بلکه انواع ساده و غیر رسمی را نیز شامل می شود. پس برای انتخاب نوع عمامه به استایل شخصی خود و یا نوع مهمانی که به آن دعوت شده اید توجه کنید، زیرا این دو ویژگی سبک عمامه را برای استایل شما مشخص می کند.

دستار

دستار

ترکیب عمامه و شال را امتحان کنید

جالب است بدانید که عمامه در اصل به شکل کلاهی است که موها به طور کامل داخل آن جمع شده و نقطه مرکزی آن در بالای پیشانی قرار می گیرد که معمولاً به صورت گره، کمان و … است یا با تزیینات طراحی شده است.مانند سنگ دوزی، پولک دوزی و… همچنین از مواد مختلفی مانند پنبه، جین، ساتن و … ساخته شده است. اکنون برخی از این اکسسوری های جذاب از ترکیب عمامه و شال طراحی شده اند، عمامه های بسیار مجللی به حساب می آیند که حتی می توان آنها را با لباس نیز ترکیب کرد. برای مثال می توان یک جشن بزرگ و شیک را با یک عمامه حرفه ای جذاب، زیبا و بی نقص کرد.

دستار

دستار

شال رسمی یا کار شده را فراموش نکنید

بعد از عمامه استفاده از شال برای مهمانی های رسمی بسیار رایج است. در نتیجه می توانید برای ظاهر رسمی خود به جای عمامه از شال گلدوزی شده استفاده کنید. تفاوت عمامه با شال مجلسی در این است که عمامه محکم تر روی سر می نشیند و به طور کلی گره نمی خورد. البته فراموش نکنید که کلاه حجاب بیشتر برای استایل های رسمی مناسب است، زیرا بیشتر از شال پوشیده است و بیشتر از شال جنبه پوشیدن را می پوشاند. البته حواستان باشد که شال را به عنوان عمامه بپوشید، به شرطی که بستن آن را بلد باشید.

دستار

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.