افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

برای مدیریت بحران البرز در میان احتمال وزش باد شدید آماده باشید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 170929
برای مدیریت بحران البرز در میان احتمال وزش باد شدید آماده باشید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

‌به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مهرور با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی گفت: با توجه به لزوم هماهنگی کامل برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی، تمهیدات و تمهیدات لازم (پاسخ سریع به حوادث، کنترل، نظارت و اقدامات پیشگیرانه اتخاذ شده است. ). فکر شده است. . وی افزود: برای حفظ آمادگی و استفاده از تمامی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی مهرور با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی گفت: با توجه به لزوم هماهنگی کامل برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی، تمهیدات و تمهیدات لازم (پاسخ سریع به حوادث، کنترل، نظارت و اقدامات پیشگیرانه اتخاذ شده است. ). فکر شده است. .

وی افزود: برای حفظ آمادگی و استفاده از تمامی توانمندی های ممکن، حضور فرمانداران و آمادگی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان ها برای مقابله با سیلاب در رودخانه ها و مسیل های فصلی، رعد و برق، وزش باد شدید، ریزش سنگ و رانش کوه، رانش زمین و کاهش آن الزامی است. دید در جاده های کوهستانی و سایر حوادث احتمالی الزامی است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با تاکید بر ایجاد هماهنگی بین نیروهای انتظامی، امدادی، امنیتی، خدماتی و مردمی از شهروندان خواست از تردد در مناطق پرخطر، اقامت، کمپ و توقف در بستر رودخانه خودداری کنند. مکان‌های مرتفع و تپه‌ها، زیر درختان، خطوط برق هوایی، لوله‌ها، نرده‌های فلزی و مناطق آبی و ارتفاعات بالا پرهیز کنید.

وی از اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ محصولات کشاورزی، کنترل دما، رطوبت و تهویه در گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها و خودداری از چرای دام در مراتع و دامنه کوه ها خبر داد و به شهروندان البرازی توصیه کرد از تردد و تردد خودداری کنند. سفر غیر ضروری به خصوص در جاده های کوهستانی و به دلیل احتمال ریزش سنگ از شیب های تند خودداری کنید و وسایل مورد نیاز مانند وسایل گرمایشی، لباس، پتو، کمک های اولیه، برف روب و … را همراه داشته باشید.

مهرور از لزوم تامین مکان های امن برای اسکان موقت تا رفع شرایط اضطراری، حفظ در دسترس بودن مراکز درمانی و پایگاه های امدادی، حفظ در دسترس بودن شرکت های خدماتی (آب و فاضلاب شهری و روستایی، برق، گاز، سیار و ثابت) آگاه است. تلفن). تلفن و آب منطقه ای) حضور شهرداران در کار و نگهداری از آماده سازی ستاد مدیریت بحران شهرداری ها و حضور بخشداران در اداره محل مراقبت برجسته بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی استان و شهرستان های البرز باید اقدامات لازم را برای کشاورزان، دامداران و تولیدکنندگان مرتبط انجام دهند تا از خسارت سرمازدگی به بخش کشاورزی جلوگیری شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=170929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.