افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

برای محافظت از پاهای خود در این زمستان اقدامات لازم را انجام دهید

  • کد خبر : 12067
برای محافظت از پاهای خود در این زمستان اقدامات لازم را انجام دهید

منو موضوعات درد درد شکم آرتروز کمر درد سندرم تونل کارپال فیبرومیالژیا درد لگن زانو درد درد پا لوپوس میگرن درد عصب آرتروز روماتیسم مفصلی راهنمای مدیریت درد انواع درد علائم و علل تشخیص و آزمایشات درمان و مراقبت زندگی و مدیریت پشتیبانی و منابع منابع بیشتر درد اخبار ارجاع نمایش اسلاید آزمون ها وبلاگ […]


منو

برای محافظت از پاهای خود در این زمستان اقدامات لازم را انجام دهید

توسط کارا مورز

خبرنگار HealthDay

سه‌شنبه، 27 دسامبر 2022 (اخبار هلث دی) – اگر به خوبی از پاهایی که شما را به مکان‌های مختلف می‌برند مراقبت کنید، گردش در زمستان بهترین نتیجه را دارد.

متخصصان ارتوپدی در بیمارستان جراحی ویژه (HSS) در شهر نیویورک می گویند که اغلب در طول زمستان شاهد افزایش صدمات قابل اجتناب و مشکلات پا هستند.

آنها نکاتی را برای زمستان کردن پاهای شما ارائه کردند.

ابتدا مطمئن شوید که کفش ها و چکمه های زمستانی شما همچنان مناسب هستند.

دکتر مارک دراکوس، جراح ارتوپدی پا و مچ پا در HSS لانگ آیلند و بیمارستان اصلی منهتن، گفت: «با افزایش سن، پاهای ما تغییر می‌کند و کفش‌هایی که سال گذشته برای ما مناسب هستند ممکن است اکنون خیلی تنگ باشند. «فشردن پاها در کفش‌هایی که خیلی راحت هستند، می‌تواند منجر به درد پا، تاول، کبودی و سایر مشکلات شود.»

دراکوس خرید کفش و چکمه های جدید را در اواخر بعد از ظهر یا عصر توصیه می کند زیرا پاها در طول روز بزرگتر می شوند. جوراب هایی را که قصد دارید در هوای سرد بپوشید همراه داشته باشید. جوراب های ضخیم به فضای بیشتری نیاز دارند.

کشش خوب را فراموش نکنید، که می تواند به شما کمک کند روی زمین های برفی یا یخی روی پای خود بمانید.

دکتر اندرو الیوت، جراح ارتوپدی پا و مچ پا در HSS در منهتن و پاراموس گفت: «ممکن است به نظر عقل سلیم برسد، اما اولین طوفان زمستانی فصل اغلب مردم را غافلگیر می‌کند و ما شاهد آسیب‌های بیشتری هستیم. NJ

الیوت توصیه می کند در صورت بارش برف غیرمنتظره، یک جفت کفش زمستانی یدکی در محل کار خود داشته باشید. روکش های کفش ضد لغزش نیز می توانند کشش را روی سطوح صاف ایجاد کنند. آنها به راحتی آنلاین هستند.

کارشناسان در یک خبر HSS خاطرنشان کردند که مراقبت از پا نیز مهم است.

اگر مستعد خشکی، ترک پاشنه پا یا مشکلات مشابه هستید، روزانه پاهای خود را مرطوب کنید.

با خشک نگه داشتن پاهای خود از قارچ ها و عفونت هایی مانند پای ورزشکاران جلوگیری کنید. جوراب‌های ترکیبی اکریلیک که رطوبت را از بین می‌برند می‌توانند به این امر کمک کنند.

جوراب را بعد از ورزش، شرکت در فعالیت های زمستانی یا در پایان روز عوض کنید. الیوت گفت: کفش و جوراب خیس را یک شبه خشک کنید.

قرار گرفتن در معرض هوای سرد می تواند باعث کند شدن گردش خون بدن در اندام ها شود. پزشکان توصیه کردند برای جلوگیری از سرمازدگی، مطمئن شوید که کفش‌های ضد آب، عایق‌دار و جوراب‌های گرم بپوشید، اگر در سرما بیرون هستید.

اگر شروع به احساس بی حسی یا درد کردید، در اسرع وقت به یک محیط گرم تر بروید. الیوت گفت، افراد مبتلا به دیابت در معرض خطر خاصی هستند زیرا آسیب عصبی معروف به نوروپاتی ممکن است مانع از احساس سرما شود.

دکتر جیمز ویس، متخصص فیزیوتراپی در HSS لانگ آیلند که بیماران مبتلا به آسیب های ورزشی و سایر شرایط دردناک را درمان می کند، گفت: قبل از رسیدن به شیب، تمرینات قدرتی و آماده سازی بدن را انجام دهید تا بدن خود را آماده کنید.

او گفت: «همه باید قبل از یک فعالیت ورزشی برای گرم کردن خود وقت بگذارند. “این برای جلوگیری از آسیب ضروری است.”

Wyss یک گرم کردن 10 دقیقه ای را پیشنهاد می کند که عضلات مورد استفاده در آن روز را هدف قرار می دهد. شخصی که در حال پیاده روی یا کفش برفی است ممکن است روی سطحی هموار راه رفتن سریع انجام دهد یا چند پله بالا رود.

دکتر تونی وانیچ، جراح ارتوپد در موسسه پزشکی ورزشی HSS در منهتن، اضافه کرد که پوشیدن کفشی با کشش خوب برای دویدن در تمام طول سال مهم است. یک فروشگاه تخصصی کفش می تواند به شما در انتخاب درست کمک کند.

وانیچ گفت: «مانند روشی که ما تایرهای خود را برای مقابله با آب و هوای زمستانی تغییر می دهیم، به دوندگان توصیه می کنیم کفش های مناسب فصل را بپوشند.

او همچنین پوشیدن جوراب های عایق در هوای بسیار سرد را برای جلوگیری از سرمازدگی خفیف توصیه می کند. آگاهی از کاهش دما برای ایمن ماندن بسیار مهم است.

پزشکان توصیه کردند در صورت احساس درد در حین فعالیت دست از کار بکشید و استراحت کنید. اگر درد پا دارید که بهبود نمی یابد، زودتر به پزشک مراجعه کنید.

اطلاعات بیشتر

کتابخانه ملی پزشکی ایالات متحده اطلاعات بیشتری در مورد آسیب ها و اختلالات پا دارد.

منبع: بیمارستان جراحی ویژه، انتشار خبری، 14 دسامبر 2022



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=12067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.