افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

برای فروش نقدی وانت وانت اینرودز تماس بگیرید

  • کد خبر : 411105
برای فروش نقدی وانت وانت اینرودز تماس بگیرید

به گزارش بازار، بر اساس تفاهم نامه شرکت بهمن موتور و بانک قرض الحسنه ایران، پیش ثبت نام پیشنهاد اعتبار نقدی اینرودز وان باری از 5 تا 30 مهرماه آغاز شد. طرح پیش ثبت نام که به صورت اینترنتی انجام شد، از تاریخ ذکر شده در سایت فروش گروه بهمن به آدرس https://Bahmman.iranecar.com برای متقاضیان […]

به گزارش بازار، بر اساس تفاهم نامه شرکت بهمن موتور و بانک قرض الحسنه ایران، پیش ثبت نام پیشنهاد اعتبار نقدی اینرودز وان باری از 5 تا 30 مهرماه آغاز شد.

طرح پیش ثبت نام که به صورت اینترنتی انجام شد، از تاریخ ذکر شده در سایت فروش گروه بهمن به آدرس https://Bahmman.iranecar.com برای متقاضیان وانت اینرودز در دسترس قرار گرفت. در این طرح به متقاضیان خرید وانت بار اینرودز طبق شرایط و ضوابط، بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک مرکزی تسهیلات اعطا شد.

با تکمیل ظرفیت این طرح، بهمن موتور با صدور فراخوان، زمان واریز وجه ویژه متقاضیان بارگیری وانت اینرودز را تعیین کرد. متقاضیان از ساعت 10 صبح روز شنبه 14 مهرماه تا ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 19 مهرماه فرصت دارند تا با رعایت شرایط زیر اقدام به پرداخت هزینه نمایند.

قیمت وانت بار اینرودز در این طرح 957 میلیون و 488 هزار تومان است و متقاضی در مرحله اول باید 390 میلیون تومان نقدا پرداخت کند. دو پیش پرداخت بعدی توسط تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران به مبلغ 400 میلیون تومان با نرخ کارمزد 4 درصد و مابقی توسط بهمن موتور به مبلغ 167 میلیون و 488 پذیرفته شد. هزار تومان. با نرخ بهره 23 درصد. وانت Inroads مدل 1403 ظرف 30 روز کاری پس از تکمیل فرآیند خرید خودرو به متقاضیان تحویل داده می شود و از خریداران نیز 17.5 درصد سود انصراف و 2.0 درصد جریمه دیرکرد دریافت می شود. لازم به ذکر است اولین پرداخت در زمان تماس و پس از تایید اعتبار مشتری توسط بانک انجام خواهد شد.

بازپرداخت وام 400 میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در مدت 36 ماه بالغ بر 12 میلیون و 121 هزار و 200 تومان خواهد بود. همچنین تسهیلات ارائه شده توسط بهمن موتور طی 24 ماه از طریق 8 چک از متقاضی دریافت می شود. مبلغ هر قسط 28 میلیون و 696 هزار و 500 تومان است.

متقاضیان برای تکمیل پرداخت باید از تاریخ اعلام شده وارد سایت بهمن موتور به آدرس https://Bahmman.iranecar.com شده و مراحل خرید را تکمیل کنند. معرفی وانت باری بهمن موتور اینروادز وانت باری اینرودز یکی از وانت بارهای صفر کیلومتر در بازار ایران است که با هدف پرکردن خلأ خودرویی با ظرفیت حمل و نقل شهری و مویرگی وارد بازار شد. شبکه حمل و نقل توزیع شد و در مدت کوتاهی پس از ارائه و راه اندازی رسمی توانست در بازار این بخش به اشتراک گذاشته و پیشنهاد خوبی را به دست آورد.

Inroads یک ون بار با ویژگی های مختلف است که می تواند نیازهای مشاغل مختلف را برآورده کند. چیزی که جای خالی وانت باری اینرودز را بیش از پیش نمایان می کرد، نیاز شرکت ها به یک خودروی کم مصرف، با ابعاد کوچک و قابلیت حرکت آسان در خیابان های شلوغ شهرهای بزرگ، همراه با امکانات رفاهی و ایمنی کافی بود. که وانت بار Inroads توانست این شکاف را جبران کند. مشخصات فنی و ویژگی های وانت اینرودز وانت اینرودز دارای موتور قدرتمند 1.5 لیتری با حداکثر قدرت 105 اسب بخار و حداکثر گشتاور 140 (نیوتن متر) و گیربکس 5 سرعته دستی است. وانت باری اینروادز یکی از بهترین وانت های صفر کیلومتر موجود در بازار ایران است و با استاندارد آلایندگی یورو 5 تولید و عرضه می شود. کمربند، بنابراین می تواند تا 400000 کیلومتر را با حداقل استهلاک طی کند. از امکانات رفاهی و ایمنی وانت بار اینرودز می توان به فرمان برقی، سیستم پایش فشار باد لاستیک ها (TPMS)، 2 ایربگ، دوربین عقب، سیستم مالتی مدیا 9 اینچی و … اشاره کرد.

قابلیت های وانت بار اینرودز وانت باری اینرودز در ایران تولید می شود، اگرچه محصولات مناسب همواره در این بخش کم بوده است. وانت اینرودز یکی از خودروهای موجود در بازار است که نه تنها مورد استقبال شرکت های مختلف قرار گرفته است، بلکه سایر خودروسازان نیز این خودرو را برای شبکه خدمات پس از فروش خود انتخاب کرده اند که نشان از ظرفیت بالای این خودرو دارد. نکته مهم در مورد وانت بار اینرودز این است که پس از خرید محصول از بهمن موتور امکان استفاده های مختلف وجود دارد و خریداران می توانند بنا به نیاز خود فضای وانت بار اینرودز را تغییر دهند. استقبال از وانت باری اینرودز به همین جا ختم نمی شود زیرا این خودرو توانسته جای خالی وسیله نقلیه ای مناسب برای سفرهای سبک در طبیعت و موتورخانه ها را پر کند. وانت اینرودز به دلیل قیمت مناسب و شرایط فروش متنوع، یکی از محبوب ترین ها در ماه های اخیر بوده است.اولین انتخاب دوستداران طبیعت با کمپر بوده است.

فایل را دریافت کنید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.