افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

برای عید 1403 بزرگ شدی، کت بپوش مادرشوهرت عاشقت می شود / مد مانتو و مانتو

  • کد خبر : 190244
برای عید 1403 بزرگ شدی، کت بپوش مادرشوهرت عاشقت می شود / مد مانتو و مانتو

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- خب عید نزدیکتر از رگ گردن است و خانواده ها کم کم وارد هجوم خرید و کوچ و کار عید می شوند. می دانید رسم ما ایرانیان است که برای عید کارهای جدید زیادی انجام می دهیم. البته درست است که قدرت خرید مثل قبل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- خب عید نزدیکتر از رگ گردن است و خانواده ها کم کم وارد هجوم خرید و کوچ و کار عید می شوند. می دانید رسم ما ایرانیان است که برای عید کارهای جدید زیادی انجام می دهیم. البته درست است که قدرت خرید مثل قبل نیست، اما باز هم همه سعی می کنند وسایل مورد نیاز خود را بخرند و قدیمی ها را دور بریزند یا اهدا کنند. آیا می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنیم؟ بله، لباس بخر! خرید لباس و شیک پوشی از فعالیت هایی است که همه دوست دارند. حتی کسانی که حوصله خرید ندارند باز هم لباس های نو را دوست دارند و این جذابیت لعنتی به زندگی همه جان می بخشد.

اما بیایید جلو برویم و به نقطه استایل زنانه برسیم. ندیمه در زمان های قدیم برخی لباس ها را فقط برای مادران به عنوان کت می پوشید و دختران عموماً از آن استقبال نمی کردند و اگر کسی آن را حتی درصدی می پوشید، احمق محسوب می شد. اما اکنون می بینیم که این کالای جذاب در طرح ها و نقش های جدید و مد روز چقدر مورد توجه قرار گرفته است و می توان گفت همه خانم ها در سنین مختلف طرفدار آن هستند. اما امسال چطور؟ مد عید 1403 چیست؟

مانتو هندی مخمل با گلدوزی.

ممکنه تو ذهنتون بگید پدر من که سراغ مانتوهای چاپی نمیرن پس باید بهتون بگیم که اتفاقا برید و قدمی به سمت این سبک مانتو بردارید. کت مخمل هندی یکی از مانتوهای کوتاهی است که زیبایی وصف ناپذیری دارد و با دوخت زیبای خود شما را شیک و باکلاس جلوه می دهد. قطعا استایل با این مانتو می تواند برای مهمانی های عید بسیار مناسب باشد و ظاهری نیمه رسمی بی نظیر به شما بدهد.

تحت عنوان

ژاکت با ترکیب رنگ سال; هلو

خب، دنیای مد دقیقاً همان دنیای بی پایانی است که هر سال بسیاری از لباس هایش را عوض می کند. از رنگ گرفته تا همه چیز البته هر سال رنگ دنیا عوض می شود و خیلی چیزها با آن رنگ پیش می رود و بدون شک لباس و استایل هم از همین رنگ پیروی می کند. رنگ سال 2024 هلویی است یا اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم زردآلو له شده نام دارد.

بدون شک استفاده از آن برای رنگ آمیزی لباس و کت می تواند بسیار زیبا باشد، زیرا رنگی متوسط ​​است. چه مفهومی داره؟ این بدان معنی است که یک زن مسن می تواند به خوبی یک زن بسیار جوان این رنگ را بپوشد. البته خانم های مسن باید کت های ترکیبی مشکی و هلویی بپوشند و خانم های جوان فقط رنگ هلویی بپوشند. کت هلویی مشکی با پاشنه هلویی و شال هلویی و البته شلوار پارچه ای مشکی ترکیب جذابی خواهد بود.

5023673

کت کتان گلدوزی شده

من شخصا عاشق کت های کتان دوزی هستم. این سبک مانتو با ترکیب رنگی شاد که رنگ و طراوت را تراوش می کند می تواند ظاهری بسیار شاد برای شما ایجاد کند. فراموش نکنید که در کنار این مانتو می توانید از شلوارهای رنگی مانند پارچه کرم یا حتی نارنجی و قهوه ای تیره و … استفاده کنید. و سبک عید خود را از سر تا پا ایجاد کنید.

پالتو-لنین-ژاکارد-تابستانه-مدل-31

مانتو مجلسی طرح یقه باته.

البته یقه را می توان یکی از نمادهای استایل و رسمی نشان دادن به حساب آورد. البته اگر از هنردوستانی هستید که لباس راحتی می پوشید، می توانید از این طرح برای مانتو یا شلوار راحت و شیک خود نیز استفاده کنید.

اما طرح یقه یقه مانتو رسمی یا بهتر است بگوییم مانتو رسمی زیبایی منحصر به فردی دارد که انگار همه چیز دست به دست هم داده تا استایل از این مانتو جاری شود. نوع شلوار، کیف، کفش و شال شما بستگی به سلیقه شما دارد که برای تمامی مانتوهای پیشنهادی تقریباً یکسان انتخاب می شود و در واقع مدل های مختلف مانتوهای رسمی را می شناسیم.

35-394569370_840775684194439_2854414140771031920_n



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.