افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

برای عید کفش نخی بخرم یا پاشنه بلند؟ / مناسب را انتخاب کنید تا با لذت به آن نگاه کنید

  • کد خبر : 197520
برای عید کفش نخی بخرم یا پاشنه بلند؟  / مناسب را انتخاب کنید تا با لذت به آن نگاه کنید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- داشتن یک استایل شیک می تواند تاثیر زیادی در اعتماد به نفس شما داشته باشد زیرا چهار نفر از اطرافیانتان به شما می گویند و از ظاهرتان تعریف می کنند، قطعا انرژی خواهید گرفت و می خواهید برای خوش تیپ شدن بیشتر تلاش کنید، پس […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- داشتن یک استایل شیک می تواند تاثیر زیادی در اعتماد به نفس شما داشته باشد زیرا چهار نفر از اطرافیانتان به شما می گویند و از ظاهرتان تعریف می کنند، قطعا انرژی خواهید گرفت و می خواهید برای خوش تیپ شدن بیشتر تلاش کنید، پس شما هم این کار را انجام دهید. . زیرا هیچکس از شکم مادر زیبا متولد نمی شود و در کودکی بیشتر لباس ها را پدر و مادر انتخاب می کنند و کم کم حق انتخاب در دستان شماست و این شما هستید و این دنیای بی نظیر و زیبا . از رنگ ها و لباس ها که البته قبل از این باید انجام شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید برای خود کلاه انتخاب کنید، ابتدا باید از خود بپرسید که چه نوع کلاهی به شما می آید، یعنی باید شکل و فرم صورت خود را بشناسید، تا بهتر ببینید چه نوع کلاهی را باید در زمان تهیه کنید. همه تنوع زیادی دارند.

البته برای شیک پوش بودن باید به سلامت جسمانی خود توجه کنید، مثلا نمی توانید لباس های فانتزی و گران قیمت بپوشید اما دندان هایتان سیاه و آسیب دیده است، آن وقت می توانید امیدوار باشید که زیبا به نظر برسید یا مثلا آنجا چیزهایی در مورد بدن شما هستند که دوست ندارید یا باید آنها را تغییر دهید یا بپذیرید، زیرا در این صورت ناخودآگاه انرژی منفی دریافت می کنید که روی آرایش شما تأثیر می گذارد، مثلاً اگر لب های شما تیره است. و شما آن را دوست ندارید، باید به سراغ پاسخ این سوال بروید که چگونه لب هایم را صورتی کنم و اگر بهترین نتیجه چیست و اگر جواب نداد، آن را درست کنید. حالا از این موضوع بگذریم و به سراغ مقاله امروزی برویم که در انتخاب کفش عید باید به آن توجه کنیم، پس با ما همراه باشید.

در نظر بگیرید که فقط 13 روز کفش نمی خرید.

آیا تا به حال فکر کرده اید، خوب، من برای عید خرید می کنم، اما آیا واقعاً قرار است این لباس ها را فقط در عید بپوشم؟ البته با توجه به شرایط اقتصادی، پاسخ این سوال منفی خواهد بود. خب شرایط آب و هوای نوروز تقریباً مثل بقیه روزهای بهاری است و گاهی اوقات شبیه تابستان است پس در انتخاب کفش برای تمام روزهای نوروز مثلاً اگر نخی دارید در نظر داشته باشید. . از دوست و اگر کفش پاشنه بلند دوست ندارید گول نخورید و برای عید پول کفش پاشنه بلند بدهید. بهتر است یک لباس شیک انتخاب کنید.

اما اگر به کفش های پاشنه بلند علاقه دارید، در نظر بگیرید که بهار می تواند کمی بارانی باشد و همچنین کفش پاشنه را در حدی در نظر بگیرید که در تابستان برای پوشیدن مناسب باشد و کمرتان را اذیت نکند.

کفش عید

رنگ کفش عید

عید را می توان یکی از زمان های مناسب برای استایل و مدل موی خاص دانست، چرا که در این ایام حتی عمه، عمو، عمه و زن عموهایمان را هم می بینیم و اجباری است که جلوی چشممان خوش تیپ به نظر برسیم. از آنها، پس چه چیزی می تواند بهتر باشد. برای استایل این روزها به دنبال کفش هایی بگردیم که رنگ های خاصی دارند و تا حدودی مخل هستند، مثلا نگران کفش های مشکی نباشید، کمی رنگ به استایل خود اضافه کنید یا مثلاً می توانید مانتو و شلوار مشکی را انتخاب کنید، اما برای کفش‌های مردانه نارنجی را انتخاب می‌کنند که می‌توانید آن را با یک روسری هماهنگ و یک روسری بزرگ نارنجی با رنگ‌های مکمل ترکیب کنید. اگر می‌خواهید کفشی بخرید که با اکثر مدل‌های شما مطابقت داشته باشد، باید کفش‌هایی با رنگ‌های تیره یا خنثی انتخاب کنید.

کفش عید

کفشی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شود.

مطمئناً در ایام نوروز مهمانی ها و مراسم های زیادی وجود دارد که شما در این ایام شرکت می کنید یا برای آن برنامه سفر می کنید و برای همه آنها مجبورید برای مدت طولانی کفش بپوشید، بنابراین در این بین کفش ها کثیف و در نهایت می شوند. شما باید آنها را بشویید، بنابراین مطمئن شوید که کفش هایی که خریداری می کنید به راحتی قابل شستشو هستند و کفش هایی را انتخاب کنید که به آرامی کثیف می شوند یا به راحتی شسته و واکس می شوند.

کفش عید

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.