افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

برای عید دیوار پشت تلویزیون را خاص بسازید / به آن زیبایی بدهید، حال شما را خوب می کند.

  • کد خبر : 190505
برای عید دیوار پشت تلویزیون را خاص بسازید / به آن زیبایی بدهید، حال شما را خوب می کند.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز: احتمالاً برای سازماندهی منابع خونی خود با چالش هایی مواجه شده اید. چون کنار هم قرار دادن چیزهای مختلف همیشه سخت است. در حالی که همخونی و سازگاری دارن و از طرفی از نظر رنگ و جنس همدیگه رو بیان میکنن خب سخته که همه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز: احتمالاً برای سازماندهی منابع خونی خود با چالش هایی مواجه شده اید. چون کنار هم قرار دادن چیزهای مختلف همیشه سخت است. در حالی که همخونی و سازگاری دارن و از طرفی از نظر رنگ و جنس همدیگه رو بیان میکنن خب سخته که همه رو با هم در نظر بگیریم! یکی برای تزیین بسیار سخت و دیگری سبک است، بنابراین برای هر دو باید اندازه، ابعاد، رنگ، جنس، سلیقه، بودجه و اصول را در نظر بگیرید.

خانه شما محل امنیت و آسایش شماست، به همین دلیل باید آن را به بهترین شکل ممکن سازماندهی کنید، زیرا وقتی خسته و فرسوده از کار و زندگی به خانه می آیید، می خواهید چیزها و طرح هایی را ببینید که دوست دارید و طرف دیگر، رنگ ها و لوازم جانبی اجازه دهید ذهن خود را آرام، دیگر درهم و برهم و سردرگم!

برای مثال محل قرارگیری تلویزیون یکی از مشکلاتی است که در هر خانه ای ممکن است به وجود بیاید. اگر این سوال شما نیز هست، بهتر است مقاله ما را ادامه دهید.

تابلوها و لوازم هنری بزرگ را راه اندازی کنید.

مطمئناً نصب تابلوها می تواند نمای جذابی برای دیوار شما ایجاد کند. در حالی که عده ای می گویند دیوار پشت تلویزیون نباید طوری تزئین شود که توجه را منحرف کند، برخی دیگر بر این عقیده اند که نصب لوازم جانبی مانند گیتار و تابلوهای هنری و برجسته می تواند اتاق تلویزیون را هنری کند، در حالی که شما یک خانه کوچک و شما یک نقل قول دارید، به این ترتیب فضای زندگی صمیمی تر خواهد شد.

تحت عنوان

طراحی مدرن با شومینه برقی; آیا می خواهید با کلاس بخوانید؟

حتما در فیلم ها و سریال ها دیده اید که مثلا برای نمایش لوکس بودن یک خانه، فضای اتاق تلویزیون را طوری طراحی می کنند که تلویزیون بالای شومینه برقی و شعله و رنگ شومینه قرار بگیرد. . زیر تلویزیون قابل مشاهده است.

این یکی از ایده های جذاب برای زیباسازی این قسمت است که می تواند ظاهر خانه شما را به تنهایی تغییر دهد. به این ترتیب فضا گرمتر می شود.

پایه تلویزیون شومینه خیره کننده 70 اینچی اتاق نشیمن DIY با میز قهوه کوسن، پرده، کابینت بلند، صندلی، مبل، کوسن و کتاب

یک دیوار چوبی قرار دهید تا دکوراسیون شما روستایی شود

سبک روستیک در واقع سبکی است که در آن مواد و لوازم جانبی را از دل طبیعت می آوریم. مثلا از چوب و حصیر و … زیاد استفاده می شود و در کل می توان گفت جلوه روستایی می دهد. اگر از طرفداران این نوع طاهر هستید پیشنهاد می کنیم از ایده دیوار چوبی برای قسمت پشت تلویزیون استفاده کنید. به نظر من نصب یک ساعت چوبی بزرگ می تواند این دیوار را زیبا کند و حال و هوای خوب و خاصی به آن بدهد.

تحت عنوان

قفسه های مدولار به جای کاغذ دیواری.

البته، تعویض کاغذ دیواری به این معنی نیست که ایده خوبی نیست! اما اتفاقا این کاور همچنان طرفداران و محبوبیت خاص خود را دارد. اما یکی از ایده های مدرنی که امروزه در خانه ها به چشم می خورد، استفاده از قفسه بندی مدولار است. قفسه های مدولار هم از نظر طراحی و هم از نظر کاربردی دست شما را باز می گذارند تا آنها را به دلخواه سازماندهی کنید. مانند این تابلو که از ده قفسه مستطیل شکل برای تزیین دیوار پشت تلویزیون و قرار دادن اشیاء تزیینی، کتاب و گیاهان داخل خانه استفاده شده است.

6789b071-873a-427e-895f-6c6496d9360b



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=190505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.