افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

برای شارژ بیشتر گوشیم چه کار کنم؟ / وقتی این وضعیت تمام شد به پریز برق و شارژر کاملا متصل است

  • کد خبر : 314318
برای شارژ بیشتر گوشیم چه کار کنم؟  / وقتی این وضعیت تمام شد به پریز برق و شارژر کاملا متصل است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- یکی از متداول ترین وسایلی که مردم در هر زمان و همه جا با خود حمل می کنند گوشی است که دیده شده حتی برخی از افراد این وسیله را به حمام می برند و ترجیح می دهند با آن موسیقی پخش کنند و هنگام […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- یکی از متداول ترین وسایلی که مردم در هر زمان و همه جا با خود حمل می کنند گوشی است که دیده شده حتی برخی از افراد این وسیله را به حمام می برند و ترجیح می دهند با آن موسیقی پخش کنند و هنگام دوش گرفتن بخوانند. هرچند صدایش آنطور که باید نیست! بنابراین می توان گفت که تلفن جایگاه بسیار مهمی در زندگی ما دارد و حتی نمی توانیم دنیایی را بدون آن تصور کنیم، زیرا نه تنها سرگرمی بسیاری از افراد از بین می رود، بلکه برقراری ارتباط با دیگران نیز دشوار می شود. مثلا. اگر یکی از اعضای خانواده دیر می آمد امکان تماس با آنها وجود نداشت و باید منتظر آنها می ماندیم و تا رسیدن آنها منتظر می ماندیم!

بنابراین باید خدا را به خاطر وجود و اختراع تلفن شکر کنیم، البته این وسیله الکترونیکی کوچک معایبی هم دارد، مثلاً اگر کیفیت خوبی نداشته باشد و دائماً آویزان باشد، مطمئناً این مشکل گریبان ما را خواهد گرفت و خواهیم داشت. شما باید برای آن هزینه کنید، زیرا در نهایت باید آن را انجام دهید. او گوشی را به تکنسین موبایل نشان داد تا مشکل را پیدا کند اما گاهی پیش می آید که گوشی مشکل خاصی ندارد اما مثل ما کار نمی کند. اگر می خواهید، برای مثال، برای بسیاری از افراد مهم است که گوشی آنها شارژ بسیار بالایی داشته باشد. برای اینکه بتوانید برای مدت طولانی بدون شارژ با آن کار کنید، البته برای این کار باید گوشی ای تهیه کنید که باتری خوبی داشته باشد. و شارژ، اما گاهی پیش می آید که با اجرای یک سری ترفندها می توانید کاری را انجام دهید در صورتی که گوشی بتواند شارژ بیشتری را نگه دارد، در این مقاله در مورد این ترفندها صحبت خواهیم کرد، پس با ما همراه باشید.

مکان تلفن را ببندید.

یکی از بهترین راه حل هایی که می تواند عمر باتری و همچنین شارژ آن را افزایش دهد خاموش کردن مکان است زیرا نمی توانید تصور کنید که چقدر می تواند روی عملکرد باتری تأثیر بگذارد و در صورت روشن بودن GPS آن را ضعیف کند. خواستن برای جلوگیری از این مشکل، توصیه ما این است که این گزینه را در گوشی خود غیرفعال کنید و همچنین مجوز استفاده از آن را برای برنامه هایی که نیاز ندارید غیرفعال کنید تا برنامه هایی که از سرویس مکان استفاده می کنند از پس زمینه استفاده کنند تا دیگر این مورد را نداشته باشید. ویژگی و در نهایت می توانید باتری گوشی خود را ذخیره کنید.

برای این کار باید در منوی تنظیمات به قسمت location بروید و سپس روی قسمت App permissions کلیک کنید و در این قسمت می توانید تمام برنامه هایی که مجوز استفاده از موقعیت را دارند غیرفعال کنید.

برای شارژ بیشتر گوشیم چه کار کنم؟

حالت تاریک را اعمال کنید

اگر گوشی شما صفحه نمایش آمولد دارد، استفاده از حالت تاریک مصرف باتری را تا حد زیادی کاهش می دهد، زیرا صفحه نمایش های آمولد می توانند تمام پیکسل ها را غیرفعال کنند و اگر پس زمینه مشکی داشته باشید، مصرف باتری کاهش می یابد.

همچنین توجه داشته باشید که می توانید حالت تاریک را در تمام قسمت های سیستم خود اعمال کنید و این گزینه در اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام، جیمیل، یوتیوب و … نیز کار می کند.

برای شارژ بیشتر گوشیم چه کار کنم؟

اجرای برنامه ها را در پس زمینه محدود کنید.

هر برنامه‌ای که در پس‌زمینه تلفن شما اجرا می‌شود، از باتری شما استفاده می‌کند، و وقتی برنامه‌ای را می‌بندیم، فقط از آن خارج می‌شویم و این برنامه همچنان در پس‌زمینه اجرا می‌شود تا اطلاعات جدید را بررسی کند، بنابراین این میزان شارژی است که مصرف می‌کند. .

پس چگونه باید برنامه ها را به طور کامل ببندیم تا از مصرف باتری جلوگیری کنیم؟ خوب، برای انجام این کار باید چند مرحله ساده برای محدود کردن دسترسی برنامه به باتری در پس‌زمینه انجام دهید. برای این کار ابتدا باید وارد تنظیمات گوشی خود شده و روی گزینه Applications کلیک کنید، سپس برنامه مورد نظر خود را جستجو کرده و وارد قسمت تنظیمات آن شوید، سپس در این صفحه بر روی Battery کلیک کرده و در نهایت Restricted کامل را انتخاب کنید.

برای شارژ بیشتر گوشیم چه کار کنم؟



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=314318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.