افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

برای سفر به دبی به چه چیزهایی نیاز دارید؟

  • کد خبر : 168138
برای سفر به دبی به چه چیزهایی نیاز دارید؟

به گزارش بازار، آنچه برای سفر به دبی نیاز دارید بستگی به زمان رفتن به این شهر و برنامه سفر شما دارد. برای مثال بسته به اینکه قرار است از کدام مکان های توریستی در دبی دیدن کنید و یا در چه فصلی به این شهر سفر می کنید، لوازم سفر شما متفاوت خواهد بود. […]

به گزارش بازار، آنچه برای سفر به دبی نیاز دارید بستگی به زمان رفتن به این شهر و برنامه سفر شما دارد. برای مثال بسته به اینکه قرار است از کدام مکان های توریستی در دبی دیدن کنید و یا در چه فصلی به این شهر سفر می کنید، لوازم سفر شما متفاوت خواهد بود. بعد از خرید بلیط از تهران به دبی و با تعیین زمانی که قرار است در این شهر بگذرانید چه مواردی باید در چمدان سفر شما گنجانده شود؟

مدارک شناسایی و پول.

اساسی ترین چیزی که در هر سفری باید همراه داشته باشید مدارک شناسایی شماست. در سفر به دبی به مدارک شناسایی و برخی مدارک دیگر نیز نیاز خواهید داشت که در لیست زیر به آنها اشاره کرده ایم:

  • پاسپورت معتبر

  • کارت ملی

  • پول یا کارت نقدی

  • بلیط هواپیما دبی

  • ویزای مقصد

  • کارت واکسیناسیون کرونا

  • بیمه نامه مسافرتی

  • گواهی و مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو (اگر قصد اجاره خودرو در دبی را دارید)

جالب است بدانید که برای دریافت ویزای دبی بر خلاف اکثر کشورهای دنیا نیازی به منابع مالی و سابقه سفر نیست و شرط اصلی اخذ آن پاسپورت معتبر و داشتن اسپانسر برای افراد زیر سن قانونی است.

لباس مناسب برای سفر به دبی

دبی یک منطقه گرمسیری با تابستان های گرم و زمستان های خنک است. اگر در فصل تابستان به این شهر سفر می کنید، حتماً لباس های تازه و اغلب با رنگ های روشن بپوشید. لباس های نسبتاً ضخیم تر نیز برای فصل های پاییز و زمستان مناسب هستند.

لباس یکی از مهم ترین عوامل شناخت شخصیت افراد است. با توجه به مدرن بودن دبی باید مراقب لباس های خود باشید. به عنوان مثال، اگر در برنامه سفر خود قصد دارید به مراکز لوکس شهر یا رستوران های سطح بالا بروید، بهتر است با لباس هایی مطابق با آن مکان ها و افراد حاضر در آنجا ظاهر شوید. پیراهن های بلند، تی شرت ها و شلوارهای جذاب بهترین گزینه ها برای حضور در مکان های لوکس دبی هستند.

با توجه به محدودیت های پوشاک در برخی از نقاط توریستی دبی، بهتر است لباسی را که فکر می کنید به آن نیاز دارید همراه داشته باشید. به طور کلی لباس مناسب برای سفر به دبی، بازدید از اماکن تفریحی، توریستی، مذهبی و …. بعدی است:

حجاب داشته باش

اگر قصد بازدید از اماکن مذهبی دبی را دارید، باید لباس مناسب به همراه داشته باشید. منظور از لباس مناسب، روسری، شال و لباس مناسب این مکان هاست.

لباس شنا

آفتاب گرفتن در سواحل دلپذیر دبی یکی از جذابیت های سفر به این شهر است. همچنین پارک های آبی دبی نیز یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می شوند. برای رفتن به این مکان ها به لباس های مناسب از جمله مایو، مایو، روپوش نازک و پیراهن نازک ساحلی نیاز دارید.

لباس صحرایی

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری دبی سافاری و سفرهای بیابانی است. اقامت در کمپ ها و کاوش در بیابان شما را در معرض حشراتی قرار می دهد که می توانند شما را نیش بزنند. بنابراین داشتن لباس مناسب مانند پیراهن آستین بلند، شلوار و کفش مناسب ضروری است. در این مکان ها محدودیتی از نظر پوشش وجود ندارد. همچنین به خاطر داشته باشید که شب های کویر بسیار خنک است پس برای تورهای کویر در دبی لباس گرم را فراموش نکنید.

لباس زیر و جوراب

با توجه به دمای بالای دبی و رطوبت بالای این شهر، بهتر است در طول روز لباس زیر و جوراب خود را تعویض کنید. بنابراین، حتماً لباس زیر و جوراب اضافی را در چمدان خود قرار دهید.

کلاه و عینک

در هر فصلی از سال که به دبی بروید، ساعاتی از روز با آفتاب سوزان روبرو خواهید شد. بنابراین همراه داشتن کلاه آفتابگیر، کلاه لبه دار و عینک آفتابی در این سفر بسیار ضروری است.

لوازم بهداشتی و سایر اقلام مورد نیاز برای سفر به دبی

هنگام سفر به دبی، حتما محصولات مراقبت از پوست مانند مرطوب کننده، ضد آفتاب، پمادها و دافع حشرات را بسته بندی کنید.

ضد آفتاب

هنگام سفر به دبی ممکن است تمام روز بیرون از هتل باشید، در این صورت باید از ضد آفتاب با SPF حداقل 30 درصد استفاده کنید تا از اثرات مضر آفتاب جلوگیری کنید. بهتر است کرم ضد آفتاب را هر دو ساعت یکبار تجدید کنید تا پوستتان در برابر اشعه های UVB و UVA خورشید در امان بماند.

برای سفر به دبی به چه چیزهایی نیاز دارید؟

لوسیون مرطوب کننده

یکی دیگر از محصولات ضروری برای سلامتی در سفر به دبی کرم مرطوب کننده است. قدم زدن زیر آفتاب داغ دبی و شنا در آب های شور خلیج فارس باعث می شود که پوست رطوبت زیادی از دست بدهد و به طور غیر طبیعی خشک شود. بنابراین در سفر به دبی حتما مرطوب کننده مناسب برای جلوگیری از خشکی پوست به همراه داشته باشید.

اسپری یا پماد در برابر نیش حشرات.

برای جلوگیری از نیش حشراتی مانند پشه، حتما اسپری یا پماد ضد گزش را در چمدان خود حمل کنید.

شارژر و پاور بانک

در دنیای امروز وسایل الکترونیکی مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، اپل واچ و غیره به بخش اصلی زندگی تبدیل شده اند. با توجه به استفاده از این دستگاه ها، برای عکاسی و ضبط خاطرات، ممکن است لازم باشد دستگاه خود را چندین بار در طول روز شارژ کنید. بنابراین، همراه داشتن شارژر در طول سفر بسیار مهم است. علاوه بر شارژر اصلی وسایل الکترونیکی خود، بهتر است پاوربانک نیز همراه داشته باشید.

با فلای امروز به دبی سفر کنید

بسته به نوع بلیط پرواز دبی که خریداری کرده اید، مقدار مشخصی چمدان به شما اجازه داده می شود. در هر صورت بهتر است بسته بندی سبک باشد. اسمارتک نیوز به عنوان یک آژانس مسافرتی مورد اعتماد در ایران و خاورمیانه، امکان سفر راحت، ایمن و مقرون به صرفه را برای مسافران فراهم کرده است. از طریق سایت اسمارتک نیوز می توانید به راحتی بلیط هواپیما یا قطار شهرهای مختلف ایران و جهان را خریداری کنید. این وب سایت همچنین بزرگترین مرجع رزرو آنلاین هتل در ایران و خارج از ایران است. رزرو هتل در FlyToday تنها با چند کلیک انجام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=168138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.