افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

برای سرمربی استقلال با چه کسانی مشورت کردم؟ می دانم اهل کجا هستم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 409026
برای سرمربی استقلال با چه کسانی مشورت کردم؟ می دانم اهل کجا هستم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که بیست و چهارمین دوره لیگ برتر را با هدایت جواد نکونام آغاز کرده بود، پس از کسب نتایج ضعیف سهراب بختیاری زاده و اختلاف نظر با مدیران باشگاه، به عنوان سرمربی موقت این تیم منصوب شد. با این حال، مسئولان باشگاه پس از مذاکرات طولانی با پیتسو […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که بیست و چهارمین دوره لیگ برتر را با هدایت جواد نکونام آغاز کرده بود، پس از کسب نتایج ضعیف سهراب بختیاری زاده و اختلاف نظر با مدیران باشگاه، به عنوان سرمربی موقت این تیم منصوب شد.

با این حال، مسئولان باشگاه پس از مذاکرات طولانی با پیتسو موسیمانه از آفریقای جنوبی که بازی مقابل النصر امارات را از نزدیک دنبال کردند، به توافق نهایی رسیدند. مراسم معارفه سرمربی آفریقایی استقلال صبح امروز جمعه در هتل آکادمی فوتبال برگزار شد و وی به تشریح برنامه های خود پرداخت و در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

با تشکر از باشگاه و عوامل دیگر

وی در ابتدای این مراسم گفت: از مجموعه استقلال بابت حضورم در اینجا تشکر می کنم. از اعضای سرافراز باشگاه هم تشکر می کنم که به اینجا آمدند و کنار هم بودند. من تاریخ باشگاه را با دقت می خوانم و می دانم که پیشکسوتان آن چقدر برای رسیدن به چنین افتخاری تلاش کردند. از هواداران تیم هم تشکر می کنم که به من انرژی دادند و باعث شدند به اینجا بیایم.

نحوه بررسی

وی درباره دلایل انتخاب استقلال تاکید کرد: درباره آقای کی روش تحقیق کردم. او سرمربی تیم ملی ایران بود. چند مورد رو چک کردم با پاتوسی هم صحبت کردم و نکاتی را یاد گرفتم که باعث شد به اینجا برسم. این دلیلی است که من بدون قرارداد به اینجا آمدم. می دانم از کجا آمده ام و چه انتظاراتی دارم.

به زمان نیاز دارم

موسیمان یادآور شد: همه ما می دانیم که به زمان نیاز داریم. در فوتبال باید وقت داشته باشید. باید هر چه زودتر درستش کنیم صبح روز بازی النصر وارد دبی شدیم و دیدیم تیم ما خیلی خوب بازی می کند. راه درازی در پیش داریم تا آنچه می خواهیم باشیم. به همین دلیل است که من اینجا هستم تا به مسائل رسیدگی کنم.

ما فقط باید برنده باشیم

یک جلسه تمرین داشتم. یک روز دیگر تا بازی با خیبر وقت دارم. فردا بازی دارم می دانم که روزی زمان زیادی برای شناخت کامل تیم و بازیکنان وجود ندارد، اما فکر می کنم باید برنده شوید زیرا باید ارتقا پیدا کنید. تنها راه صعود، بردن بازی هاست.

با پیروزی، بازیکنان اعتماد به نفس پیدا می کنند. در کنار پیروزی هایی که به ارمغان می آوریم، تغییر فرهنگ تیم را آغاز کنیم. ما باید مسیری را که می خواهیم پیدا کنیم.

تاکتیک ها و تکنیک ها زمانی پدیدار می شوند که تفکر صحیح پشت آن ها باشد. اگر ذهنیت درستی نداشته باشید، نمی توانید کاری انجام دهید. همه ما به هواداران استقلال احترام می گذاریم. ما نباید تفکر فردی داشته باشیم بلکه باید تفکر تیمی داشته باشیم.

هشدار به بازیکنان استقلال

وی هشدار جدی خود را به استقلالی ها فاش کرد و گفت: به بازیکنان گفتم اگر نظم و احترام نداشته باشید راه دیگری ندارید. ما باید شرایط را بهتر کنیم و به بازیکنان کمک کنیم تا جلوتر بازی کنند و گل بزنند. گل نزن، برنده نخواهی شد.

سرمربی جدید آبی پوشان پایتخت تاکید کرد: اینکه بدانیم چطور گل نخوریم و چطور گل بزنیم ایده بسیار ساده ای است اما ایجاد تعادل برای این کار کار سختی است. اگر بتوانیم به این تعادل برسیم، ایده آل خواهد بود. جدای از این موارد، باید روح و شکلی را که می خواهیم به سرزمین القا کنیم.

میانسالی بالا

وی با انتقاد از سن بازیکنان استقلال گفت: می بینم میانگین سنی تیم بالاست. تیم باید جوان تر باشد و مسابقات بیشتری پیدا کند و اشتیاق و انگیزه بیشتری پیدا کند. این مشکل به زمان نیاز دارد و می توانیم تیم را جوان تر کنیم. این راهی است که ما ایجاد می کنیم و سپس تعادل لازم را ایجاد می کنیم. این کار جز با کمک دوستان ایرانی ام که دستیاران من هستند امکان پذیر نیست.

ایرانی ها کمک می کنند

موسیمن در این خصوص تاکید کرد: باید اطلاعات لازم را درباره بازیکنان و فرهنگ ایران برای افتخار تیمم و دستیارانم بدهم. به هر حال ما از خارج از ایران آمده ایم و باید آنها را همراهی کنیم. فکر می کنم افراد مناسب در کنار من هستند. درست است که من دو روز است که اینجا هستم و نمی دانم، اما فکر می کنم همه ما یک هدف داریم.

وی به سراغ سوابق خود رفت و در رزومه کاری خود بر همکاری با تیم های بزرگ تاکید کرد و گفت: تجربه کار با تیم های بزرگ را دارم که برای من موضوع جدیدی نیست. امیدوارم بتونم تغییراتی ایجاد کنم چون وقتی اینجا هستید وقت ندارید و من باید وسایل را بردارم اما به تنهایی نمی توانم کاری انجام دهم و آنها باید به من کمک کنند. من فکر می کنم شرکت کنندگان از آنچه ما می خواهیم پیروی می کنند و ما به دنبال آن هستیم

دو ستاره و ستاره های من

موسیمان درباره ستاره سوم استقلال هم صحبت کرد و یادآور شد: می دانم ستاره های لوگو چه هستند چون خودم تا الان سه ستاره کسب کرده ام. به هر حال من به جام جهانی رفته ام. می دانیم که کار آسانی نیست، اما مطمئن هستم که مدیریت تیم ما را برای بهبود شرایط با ورود بازیکنان جدید و بهبود عملکرد بازیکنان فعلی حمایت خواهد کرد.

استقلال مثل رئال مادرید

موسیمان برای بیان فشاری که رئال مادرید به تیم های بزرگی مثل استقلال و ذهنیت همیشه قهرمانی در آن تیم ها وارد می کند مثالی زد و گفت: به فکر رئال باشیم. زمانی که بازیکنان بزرگی وجود داشتند، همچنان به دنبال بازیکنان جدید بودند. آنها بنزما را داشتند اما به دنبال امباپه رفتند. آنها همیشه تحت فشار هستند و همیشه آن را احساس می کنند. من معجزه گر نیستم، اما مربی هستم که نتایج خوبی گرفتم. فکر می کنم بتوانم از تیم حمایت کنم. کار ما از فردا شروع می شود و من یک روز تعطیل داشتم، اما هیچ بهانه ای قابل قبول نیست. فکر می کنم پیروز می شویم.

مشکل روحی در استقلال است.

موسیمان ادامه داد: النصر با بازیکنانی مانند سادیو مانه و رونالدو بازی کرد اما من به بازیکنانم گفتم که فردا آن بازیکنان را نخواهند داشت اما باید به همان اندازه خوب باشند. وقتی تیمی در لیگ خودش 3 گل می زند اما یک بر صفر به نصر می بازد، نشان می دهد که این یک موضوع ذهنی است که باید روی آن کار کنیم.

پرسنل 11 ساله

وی تاکید کرد: اینجا تمام تلاشم را می کنم. دستیاران من که 11 سال با من بودند به اینجا آمده اند. امیدوارم حمایت هواداران را ببینم و حمایت کافی از بازیکنان داشته باشم. اگر برای بازیکنان و ما انرژی وجود داشته باشد، می توانیم تغییراتی ایجاد کنیم.

متن سرمربی جدید استقلال در این خبر تکمیل شده است….

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.