افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

برای رفع نیاز مردم، اصل بر تکیه بر تولیدات داخلی است.

  • کد خبر : 34006
برای رفع نیاز مردم، اصل بر تکیه بر تولیدات داخلی است.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی ظهر یکشنبه در جلسه هیئت دولت، قرآن را در کنار انسان کامل، دو رکن هدایت و نجات بشریت توصیف و تصریح کرد: مجوز اقدامات اخیر برای توهین به قرآن، برخلاف مطالبه آزادی بیان، مصداق «جهل مدرن» است. رئیس جمهور افزود: یکی از دستورات مهم قرآن کریم مبارزه با جهل […]

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی ظهر یکشنبه در جلسه هیئت دولت، قرآن را در کنار انسان کامل، دو رکن هدایت و نجات بشریت توصیف و تصریح کرد: مجوز اقدامات اخیر برای توهین به قرآن، برخلاف مطالبه آزادی بیان، مصداق «جهل مدرن» است.

رئیس جمهور افزود: یکی از دستورات مهم قرآن کریم مبارزه با جهل در همه اشکال آن است و از این رو پیروان جاهلیت مدرن از قرآن کینه دارند. به اقتضای موج بیداری که در جهان در حال گسترش است، روزی همه مردم به نیت شوم، شیطانی و ضد انسانی اهانت کنندگان به قرآن پی خواهند برد.

آیت الله رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت تلاش برای تامین مطالبات مردم و حل مشکلات با تکیه بر درایت، تدبیر، هماهنگی و هم افزایی، بر نظارت وزارتخانه های ذیربط بر روند فرآیند از زنجیره تولید تا مصرف تاکید کرد و افزود: با توجه به مسئولیت قانونی واحدهای صنفی و واحدهای صنفی باید از توانایی آنها برای جلوگیری از افزایش قیمت ها استفاده شود.

رئیس جمهور در ادامه افزود: برای تامین نیاز مردم، اصل بر تکیه بر تولید داخلی است، اما در برخی زمینه ها که نیاز داخلی برای تامین نیازها کافی نیست، باید با برنامه ریزی دقیق و در مدت زمان معینی تا زمانی که تولید داخلی کافی باشد، واردات با بالاترین کیفیت انجام شود.

آیت الله رئیسی همچنین با بیان اینکه یکی از مخاطبان اصلی جهاد شفاف سازی، مسئولان دستگاه های اجرایی هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال القای ناکارآمدی هستند و اگر مسئولان نهادهای مختلف نسبت به شبه آفرینی آنها بی تفاوت باشند، این شبهات به گرهی در اذهان مردم تبدیل می شود، بنابراین باید در عین حال، به طور دقیق پاسخگوی همه کارها باشد و در عین حال باید به طور دقیق پاسخگوی همه کارها باشد. ner.

رئیس جمهور افزود: از همه ابزارهای توضیحی استفاده کنید و از قابلیت های روش هایی مانند توضیحات حضوری و حضور در جلسات نخبگان غافل نشوید. اطمینان حاصل کنید که تکرار برای توضیح دستاوردها و اقدامات امیدوارکننده مفید است.
دکتر رئیسی در بخش پایانی سخنان خود با هشدار به دولت و نهادهای عمومی در خصوص مصرف آب و برق بر رعایت شاخص های صرفه جویی تاکید کرد.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود همچنین با تسلیت ایام سوگواری پیش رو امام حسین (ع)، عاشورا را بستری برای افزایش آگاهی توصیف کرد و گفت: عاشورا زیباترین تابلو برای ارائه مظاهر و ارزش های والای انسانی از جمله انسانیت، عدالت، وفاداری، ایثار و اباعبدالله علیه السلام است. طوفان های خشن فکری، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=34006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.