افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 5 October , 2024
0

برای دریافت وام ثبت نام کنید و 73 میلیون تومان پاداش بگیرید

  • کد خبر : 386460
برای دریافت وام ثبت نام کنید و 73 میلیون تومان پاداش بگیرید

مدیرعامل بانک صادرات ایران از بازپرداخت وام قرض الحسنه بانک صادرات به ۱۹۸ هزار بازنشسته از ابتدای سال جاری خبر داد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی گفت: بانک صادرات ایران طی چند سال گذشته با بازپرداخت وام های ناچیز به طور مستمر از جانبازان و بازنشستگان کشور حمایت کرده و در […]

مدیرعامل بانک صادرات ایران از بازپرداخت وام قرض الحسنه بانک صادرات به ۱۹۸ هزار بازنشسته از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی گفت: بانک صادرات ایران طی چند سال گذشته با بازپرداخت وام های ناچیز به طور مستمر از جانبازان و بازنشستگان کشور حمایت کرده و در این راستا از ابتدای سال 1403 .، پرداخت 198000321 فقره کالا به ارزش بیش از 65 میلیارد ریال ادامه یافت.

محسن سیفی افزود: بانک صادرات ایران در سال های اخیر به عنوان بانک مورد اعتماد پیشکسوتان و بازنشستگان کشور، امکان پرداخت وام های خرد به قرض الحسنه و بهره مندی از مزایا و خدمات این باشگاه را برای مشتریان بانکی فراهم کرده است . که با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری این مسیر با نظارت دقیق و مستمر ادامه دارد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران تصریح کرد: بازپرداخت وام ضروری به بازنشستگان و کمک به وام ازدواج و بورسیه تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری به فرزندان آنها در قالب قرارداد همکاری با بانک و همچنین تسهیل خرید اعتباری در زنجیره بزرگ کشور. فروشگاه ها از جمله مواردی که با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری در نظر گرفته شده است.

سیفی اضافه کرد: این در حالی است که بانک به آنها فرصت بهره مندی از برخی جوایز ویژه قرعه کشی از جمله پرداخت 10 میلیون تومان سفر به عتبات برای 500 شهروند بازنشسته در ایام اربعین امسال را نیز به آنها می دهد. در ادامه به مناسبت آغاز هفتاد و سومین سال فعالیت بانک صادرات ایران، 73 جایزه به ارزش 73 میلیون تومان به قید قرعه به بازنشستگان اهدا شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=386460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.