افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

برای داشتن قلب سالم به چه میزان ورزش نیاز داریم؟

  • کد خبر : 216124
برای داشتن قلب سالم به چه میزان ورزش نیاز داریم؟

انجمن قلب آمریکا (AHA) حداقل 150 دقیقه (حدود دو ساعت و نیم) ورزش با شدت متوسط ​​در هفته، 75 دقیقه ورزش شدید یا ترکیبی از هر دو را توصیه می کند. این دستورالعمل ها به عنوان راهنمایی برای حفظ سلامت قلب و بهزیستی کلی عمل می کنند. انجام بیش از حد ورزش می تواند مشکلات […]

انجمن قلب آمریکا (AHA) حداقل 150 دقیقه (حدود دو ساعت و نیم) ورزش با شدت متوسط ​​در هفته، 75 دقیقه ورزش شدید یا ترکیبی از هر دو را توصیه می کند. این دستورالعمل ها به عنوان راهنمایی برای حفظ سلامت قلب و بهزیستی کلی عمل می کنند.

انجام بیش از حد ورزش می تواند مشکلات سلامتی را تشدید کند. آگاهی از محدودیت های جسمانی شما کلیدی است و هر گونه علائم ناراحتی باید در نظر گرفته شود.

همچنین مهم است که تاریخچه خانوادگی خود را درک کنید. قبل از شروع هر ورزش، دریابید که چه کسانی در خانواده شما سابقه بیماری قلبی دارند. دانستن تاریخچه سلامت خانواده شما می تواند فضایی برای تصمیم گیری آگاهانه در مورد برنامه های ورزشی شما ایجاد کند.

برای کسانی که در معرض خطر بالاتری هستند، مهم است که قبل از شروع هر برنامه ورزشی با پزشک مشورت کنند. در حالی که فعالیت بدنی منظم به طور کلی مفید در نظر گرفته می شود، مهم است که ورزش را با شرایط سلامت فردی تنظیم کنید.

پزشک شما می تواند توصیه های شخصی به شما بدهد و مطمئن شود که ورزش شما با نیازهای سلامت قلب و عروق شما هماهنگ است.

بر خلاف ترس رایج، درصد حملات قلبی کشنده در حین ورزش نسبتاً پایین است.

افرادی که مشکلات پزشکی زمینه ای ندارند معمولاً می توانند یک برنامه ورزشی سبک تا متوسط ​​را بدون تأیید پزشک شروع کنند. اما مهم است که آنها به طور مداوم بر کمیت و شدت تمرینات بدنی خود نظارت داشته باشند.

به گزارش نشریه تخصصی «مدیکال اکسپرس»، اگر شما یا یکی از نزدیکانتان علائمی از مشکلات قلبی را نشان می‌دهد، بسیار مهم است که برای اطمینان از مداخله زودهنگام و درمان مؤثر از متخصصان بهداشت کمک فوری بگیرید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=216124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.