افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
1

برای تکمیل و تکمیل پروژه ها به حمایت بخش خصوصی نیاز است.

  • کد خبر : 399874
برای تکمیل و تکمیل پروژه ها به حمایت بخش خصوصی نیاز است.

به گزارش بازار، فرزانه صادق روز پنجشنبه در بازدید از پروژه راه آزاد شهید سلیمانی کرج افزود: این پروژه آثار ملی و بین المللی دارد و با تعامل شهرداری و دولت انجام می شود. وی تصریح کرد: این نکته بسیار مهمی است، بنابراین با توجه به اینکه پروژه های نیمه تمام، ناتمام و یا شروع […]

به گزارش بازار، فرزانه صادق روز پنجشنبه در بازدید از پروژه راه آزاد شهید سلیمانی کرج افزود: این پروژه آثار ملی و بین المللی دارد و با تعامل شهرداری و دولت انجام می شود.

وی تصریح کرد: این نکته بسیار مهمی است، بنابراین با توجه به اینکه پروژه های نیمه تمام، ناتمام و یا شروع نشده زیادی داریم که در توسعه کشور موثر است، بنابراین برای تکمیل آن باید از حمایت بخش خصوصی و شهرداری ها برخوردار باشیم. این شروع یا پایان پروژه

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به اقدامات موثری که در پروژه آزاد راه شهید سلیمانی شاهد بودیم و مردم مزیت های آن را خواهند چشید، از شهرداری کرج و استاندار البرز بابت تعاملی که صورت گرفت تشکر می کنم. و اتفاق بزرگی که رخ داد.

صادق افزود: در کشور پس از تکمیل و بهره برداری از این پروژه، این نوع تعامل الگویی برای تعاملات آتی در کشور خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه خوشحالم بر روی پلی قدم می زنم که دانش مهندسی آن توسط مهندسان مشتاق کشور به بهترین شکل ممکن اجرا می شود، گفت: فناوری ساخت و ساز که در این پروژه شاهد هستیم در کشوری که تاکنون بوده است. مشمول تحریم های ظالمانه بسیاری شدند، مهندسان با غیرت و شجاعت آخرین فناوری ها را در کشور نصب کردند.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: پل پروژه آزاد جاده شهید سلیمانی اولین پل کشور و بعضاً خاورمیانه است که طول عرشه و سیستم کابلی آن منحصر به فرد و حدود 19 کیلومتر است. این مسیر دارای 20 پل در 19 کیلومتر است.

صادق ابراز امیدواری کرد: با توضیحاتی که داده شد، تردد از روی این پل بهار سال آینده انجام شود و زیبایی آن به دلیل استراتژیک و کاربردی بودن، نه تنها مورد استفاده تهران و کرج، بلکه تمام نقاط کشور قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.