افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

برای بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.

  • کد خبر : 339524
برای بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم.

به گزارش بازار، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در پیامی تصویری خطاب به معلمان، دانش آموزان و اولیا گفت: در آغاز راهی سخت اما امیدبخش و در آستانه یک نقطه عطف دیگر وظیفه خود را بر تمامی مدیران و معلمان می دانم. که برای آموزش تلاش زیادی کردند.» نسل آینده و ایجاد دنیایی بهتر […]

به گزارش بازار، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در پیامی تصویری خطاب به معلمان، دانش آموزان و اولیا گفت: در آغاز راهی سخت اما امیدبخش و در آستانه یک نقطه عطف دیگر وظیفه خود را بر تمامی مدیران و معلمان می دانم. که برای آموزش تلاش زیادی کردند.» نسل آینده و ایجاد دنیایی بهتر برای کودکان و نوجوانان در تلاش هستند، قدردان آن هستم.

وی از خانواده هایی که همیشه پشتیبان و همراه مدرسه هستند و دانش آموزان آینده سازان کشور تشکر و قدردانی کرد. در انديشه اسلامي، معلم به عنوان راهنما و الگو، رسالت خطير تربيت افراد با ايمان و مبنا را بر عهده دارد. درباره ارزش های اخلاقی و انسانی بر این اساس با شعار «برای ایران برای مدرسه» سعی می کنم به عناصر مدرسه اعتماد کنم و به آنها اقتدار بدهم تا از بسترهای مناسب برای نقش آفرینی آنها در جهت ارتقای نظام آموزشی استفاده شود.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با تاکید بر اینکه برای رفع دغدغه ها و بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان شاغل و بازنشسته به گونه ای که معلمان بدون دغدغه به آموزش دانش آموزان بپردازند از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و از معلمان خواست در آستانه بازگشایی مدارس تلاش کنند. به طوری که دانش آموزان به مدرسه به عنوان محیطی پرنشاط و امیدبخش مانند خانه دوم خود نگاه می کنند و مشتاق حضور در مدرسه برای یادگیری، خلاقیت، زندگی مشترک، کسب مهارت های زندگی و ارزش های فرهنگی و احساس ارزشمندی نسبت به ایرانی و اسلامی خود هستند. هویت و سرزمین خود که به آن تعلق دارند.

کاظمی همچنین والدین را از شرکای راهبردی مدرسه دانست و از آنها خواست همیشه در کنار مدرسه باشند و در روند آموزش، یادگیری و رشد فرزندان کمک کنند.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم ارتباطی سیستماتیک بین مدارس و خانواده ها ایجاد کنیم تا مدرسه به قطب آموزشی محله تبدیل شود، اظهار داشت: سعی می کنم به خواسته خانواده ها توجه کنم تا بتوانیم کیفیت را ارتقا دهیم. سیستم آموزشی با ارتباط تعیین کننده خانواده و مدرسه. اقدامات مؤثری انجام دهید و انگیزه و فرصت های بهتری را برای دانش آموزان فراهم کنید تا یاد بگیرند که چگونه نگرانی های خود را کاهش دهند.

وزیر آموزش و پرورش نیز خطاب به دانش آموزان گفت: به شما اطمینان می دهم که به عنوان وزیر آماده شنیدن صدای شما و رفع نیازها و خواسته های شما از طریق تشکل های دانش آموزی به ویژه مجلس دانش آموزی هستم و اقدامات لازم را انجام خواهم داد. برنامه ریزی برای ایفای نقش فعالتر در تصمیم گیری و برنامه ریزی در مدارس. سعی می کنم با حفظ کرامت و ارزش انسانی همه دانش آموزان محیطی سرشار از نشاط، امید و احترام در مدارس ایجاد کنم تا همگان فرصت رشد خلاقیت و کسب موفقیت را داشته باشند.

به گفته کاظمی، ایجاد فرصت های یادگیری با کیفیت برای همه دانش آموزان، ترویج عدالت آموزشی، تقویت فعالیت های علمی، فرهنگی و ورزشی در مدارس و به روز رسانی و نوآوری فعالیت های آموزشی، آموزشی و پرورشی، ارتقای فرآیند مدیریت و بهره وری با بهره گیری بهینه از فرصت تکنولوژی و هوش مصنوعی، بهبود زیرساخت های فیزیکی و آموزشی و توجه به مناطق محروم و حاشیه نشین تدوین خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد که برای انجام این مسئولیت نیازمند همکاری همه فعالان نظام آموزشی اعم از معلمان، پژوهشگران، دانشجو معلمان و تشکل های فرهنگی هستم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=339524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.