افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

برای برگزاری باشکوه انتخابات باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 192802
برای برگزاری باشکوه انتخابات باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، در حین بهرام نیا صبح امروز پنجشنبه در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی که در مراسم غبارروبی مزار شهید گمنام استانداری ایلام حضور داشت، افزود: دهه فجر گذشته انقلاب یادآور روزهای سخت بود. که مردم به دلیل ظلم و اختلاف طبقاتی زیاد با آن مواجه شدند. صبر از قبل […]

به گزارش خبرنگار مهر، در حین بهرام نیا صبح امروز پنجشنبه در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی که در مراسم غبارروبی مزار شهید گمنام استانداری ایلام حضور داشت، افزود: دهه فجر گذشته انقلاب یادآور روزهای سخت بود. که مردم به دلیل ظلم و اختلاف طبقاتی زیاد با آن مواجه شدند. صبر از قبل از تاسی رهبر فقید انقلاب لبریز شده بودند. آنها پرسیدند.

او اضافه کرد: در حقیقت این روزها به فرموده قرآن کریم: حق می آید و دروغ می رود، همچنان که باطل از بین می رود. برو این است.جوانان این مرز و بوم با انسجام و اقتدار، رژیم 5000 شاهنشاه را سرنگون کردند و با امام (ره) تجدید پیمان کردند.

نماینده ارشد دولت در استان ایلام تاکید کرد: امروز برای تجدید میثاق با یکی از سربازان امام (ره) که یکی یکی به شهادت رسیدند و یا برای اعتلای نظام اسلامی تلاش می کنند، آمدید.

وی گفت: هدف سربازان امام (ره) بالا بردن است دین اسلام و ارزشهای اسلامی و ادامه راه شهدا و امام (ره) بود.

وی به بحث انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: همه ظرفیت ها برای جشن گرفتن انتخاباتی باید به طور باشکوه استفاده شود و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، صلاحیت، امنیت، سلامتی و شرکت در این انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات و کارگزاران انتخابات علاوه بر توجه به محورهای چهارگانه انتخابات از دیدگاه مقام معظم رهبری، اصل بی طرفی و مصادیق انتخابات صحیح را رعایت کنند. باید توسط رسانه ها ذکر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=192802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.