افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

برای برنزه شدن دیگر نیازی به خورشید یا خورشید ندارید. تابستان خود را با برنزر آرایشی شیک بگذرانید

  • کد خبر : 24101
برای برنزه شدن دیگر نیازی به خورشید یا خورشید ندارید.  تابستان خود را با برنزر آرایشی شیک بگذرانید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با فرا رسیدن تابستان و روند برنزه شدن پوست، بیشتر خانم ها به آفتاب گرفتن و آفتاب گرفتن می روند که البته خوب است بدانید این روش ها روش های پرخطری هستند. پس برای جلوگیری از آسیب های احتمالی پوست تان از روش های برنزه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با فرا رسیدن تابستان و روند برنزه شدن پوست، بیشتر خانم ها به آفتاب گرفتن و آفتاب گرفتن می روند که البته خوب است بدانید این روش ها روش های پرخطری هستند. پس برای جلوگیری از آسیب های احتمالی پوست تان از روش های برنزه شدن فوق، پیشنهاد ما برای تابستان امسال برنزه کردن است، البته با برنزه کننده آرایشی. بنابراین اگر می دانید برنز چیست و چگونه از آن استفاده کنید، دیگر نیازی به مواجهه با گرمای خورشید ندارید. خانم هایی که می دانند پودر برنزینگ چیست و چگونه از آن برای پوست استفاده کنند، همیشه ظاهری جذاب و مدرن دارند. حال قبل از اینکه با روش استفاده و کاربرد این محصول آرایشی شیک و تابستانی آشنا شوید، بهتر است بدانید که برنزر یکی از انواع محصولات آرایشی است که در فصل تابستان بیشتر از فصول دیگر طرفدار دارد یا مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول می تواند شکل ها، ترکیبات و رنگ های مختلفی داشته باشد و همانطور که از نامش پیداست در هنگام استفاده بسته به میزان رنگدانه ای که دارد پوست را تیره و برنزه می کند. به طور کلی می توان گفت برنزه کننده برای برنزه شدن موقت پوست استفاده می شود.

پس فراموش نکنید که پودر برنزینگ می تواند راهی برای حفظ شادابی و در عین حال مدرن بودن پوست صورت شما باشد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از برنزهای با کیفیت و نحوه استفاده از آنها آشنا شوید.

برنزه شوید، اما نه زیر نور خورشید، بلکه با برنز کننده گل تراکوتا گرلن

همانطور که قبلا اشاره کردیم، برنزر یک محصول آرایشی است که می تواند به راحتی پوست شما را بدون قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش و گذراندن زمان زیادی در زیر نور خورشید برنزه کند. برنزها انواع مختلفی دارند و به عنوان مثال از رایج ترین انواع این محصول می توان به برنزهای پودری، ژلی، مایع و کرم اشاره کرد. برنزر تراکوتا گل شکوفه یک نسخه محدود جدید از پرفروش‌ترین رنگ تراکوتا لایت شماره 3 گرلین است که در یک طراحی جدید منحصر به فرد ارائه شده است. 96 درصد از مشتقات پودر برنزینگ گرلین از عناصر طبیعی مشتق شده اند و این ویژگی باعث می شود این برنزر برای پوست شما بی ضرر باشد.

باس طاووس

باس طاووس

پودر برنز کننده Guerlain نسخه محدود. کیفیت و طراوت را با پوست برنزه تجربه کنید

برنز کننده پودری Guerlain Edition Limited Edition به عنوان بهترین نمونه این برند، از ۹۶ درصد عناصر طبیعی تشکیل شده و بلافاصله پس از استفاده روی پوست به خوبی می خوابد و جلوه ای سالم و درخشان به پوست می بخشد. اما تفاوتی که این برنزر را از برنزر تراکوتا گل شکوفه گرلین متمایز می کند این است که این برنزر رنگ های کمتری را روی پوست می پوشاند، در حالی که برنزر بالایی رنگ های بیشتری دارد. پس اگر می خواهید پوست قهوه ای برنزه و جذابی داشته باشید این مدل انتخاب مناسبی برای شماست اما اگر می خواهید برنزه شوید اما نه خیلی تیره بهتر است از برنزه تاپ استفاده کنید.

باس طاووس

برنز کننده آرایشی

چگونه برنز را اعمال کنیم؟ در آخر بیکینگ پودر را فراموش نکنید.

برای زدن برنزر خوب است بدانید این پودر برای چه نواحی از صورت در نظر گرفته شده است، می توانید برنزه را روی استخوان گونه، قسمت میانی و کمی روی لبه پیشانی و خط بینی بزنید. برای این کار کافیست برس آغشته به برنزر را روی قسمت هایی که گفتیم بمالید. هنگام استفاده از برس، به خاطر داشته باشید که برس را به صورت نیم دایره ای به صورت خود بزنید تا پودر به خوبی در سراسر صورت پخش شود. یکی از نکات مهم در استفاده از برنز این است که برس را با زاویه 45 درجه نگه دارید. در نهایت فراموش نکنید که بهتر است از بکینگ پودر برای برنزه کردن پوستتان استفاده کنید. بیکینگ پودر آرایش را روی پوست ثابت می کند و بافتی سبک و ابریشمی دارد. این پودر جلوه ای مات با درخشندگی جزئی به پوست می دهد و از براق شدن پوست در طول روز جلوگیری می کند.

برنز کننده آرایشی

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.