افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

برای اینکه صورتم خشک نشود و جوش نزند چه کار کنم؟ / خودت را هیدراته کن! راز داشتن پوستی نرم و درخشان در این است

  • کد خبر : 195955
برای اینکه صورتم خشک نشود و جوش نزند چه کار کنم؟  / خودت را هیدراته کن!  راز داشتن پوستی نرم و درخشان در این است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- پوست افراد معمولا خیلی خشک یا خیلی چرب است! اگر پوست متوسطی دارید، پس احتمالاً یکی از افراد خوش شانس هستید، زیرا احتمالاً درگیر روتین خاصی نخواهید بود و کمتر در دام انبوهی از مشکلات پوستی گرفتار خواهید شد. افرادی که پوست خشکی دارند اغلب […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- پوست افراد معمولا خیلی خشک یا خیلی چرب است! اگر پوست متوسطی دارید، پس احتمالاً یکی از افراد خوش شانس هستید، زیرا احتمالاً درگیر روتین خاصی نخواهید بود و کمتر در دام انبوهی از مشکلات پوستی گرفتار خواهید شد. افرادی که پوست خشکی دارند اغلب با آرایش کیک و کرم پودر روی صورت خود مواجه می شوند که چیز خوبی نیست. دیدن و تجربه لایه برداری پوست صورتشان هم خوب نیست!

اما باید بدانید که اگر پوست خشکی دارید، سرم های پوستی حاوی اسید هیالورونیک نجات دهنده ای هستند که باید در روتین پوست خود بگنجانید. زیرا این ماده یک قهرمان است و می تواند تا 1000 برابر وزن خود آب جذب کند! به همین دلیل است که به عنوان یک عنصر کلیدی برای درمان پوست خشک شناخته می شود. قبلاً می دانید که اسید هیالورونیک به طور طبیعی در قسمت های مختلف بدن وجود دارد و وظیفه آن آبرسانی به پوست است. اما حالا که پوستمان خشک شده چه کنیم؟ انتخاب سرم های آبرسان مناسب قطعا می تواند به شما کمک کند! درسته؟

چه پیشنهاداتی داریم؟ با ما همراه باشید تا پوست خود را از خشکی نجات دهید.

1- سرم مرطوب کننده و آبرسان ویشی مینرال 89 با حجم 50 میلی لیتر (قیمت: 1.500.000 تومان)

سرم آبرسان 89 مینرال ویشی یکی از محبوب ترین محصولات فرانسوی است که از 89 درصد آب معدنی آتشفشانی ویشی و اسید هیالورونیک طبیعی تشکیل شده است. این محصول به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد و منحصر به فرد Mineral Lab خود قادر است تا 24 ساعت از سلول های پوست خشک روی من و شما محافظت کند و به سرعت جذب پوست شود. این مرطوب کننده می تواند PH پوست را تنظیم کند و همچنین پوست را روشن می کند.

علاوه بر این، این محصول ضمن آرامش و التیام بخش پوست، می تواند از آن در برابر محیط زیست محافظت کرده و از خشکی آن جلوگیری کند. می تواند پوست شما را نرم نگه دارد زیرا کاملا طبیعی است، فاقد الکل، پارابن، عطر و رنگ است و برای انواع پوست مناسب است.

پوست خشک را مرطوب می کند

2- سرم پوست باباریا مدل هیالورونیک اسید با حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 1.100.000 تومان)

ترکیبات این سرم پوست اسید هیالورونیک، ویتامین C می باشد که خاصیت عدم الکل را نیز دارد.

سرم پوست باباریا برای از بین بردن چین و چروک های پوست طراحی شده است و همچنین یک تغذیه کننده عمیق پوست صورت است که خاصیت جوان کننده، طراوت و ضد چروک قوی دارد. این سرم برای انواع پوست مناسب است و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

پوست خشک را مرطوب می کند

3- سرم مرطوب کننده نوع هیالورونیک اسید با حجم 30 میلی لیتر (قیمت: 950000 تومان)

اگر بخواهیم به ترکیبات این سرم اشاره کنیم باید بگوییم که حاوی ۲ درصد هیالورونیک اسید و ویتامین B5 است و از طرفی فاقد مواد مضری مانند پارابن، الکل، سولفات، سیلیکون و گلوتن است.

این سرم شما را عمیقا آبرسانی و آبرسانی می کند به طوری که به تمام لایه های پوست می رسد و از طرفی بسیار سبک و بدون چربی است و کاملا گیاهی است و روی حیوانات تست نشده است و به ترمیم کمک می کند. و بازسازی شود. پوست بدون جوش جذاب نیست؟

این سرم برای انواع پوست به خصوص پوست های خشک مناسب است.

پوست خشک را مرطوب می کند



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.