افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

برای اولین قرار، آرایش خود را اینگونه انجام دهید تا ذهن او را تسخیر کند / زیبایی شما بی امان و حسابگر خواهد بود

  • کد خبر : 119501
برای اولین قرار، آرایش خود را اینگونه انجام دهید تا ذهن او را تسخیر کند / زیبایی شما بی امان و حسابگر خواهد بود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- فصل عاشق شدن و قرار گذاشتن است! افراد زیادی هستند که فقط می خواهند برای اولین بار با شخصی که دوستشان دارند ملاقات کنند، بنابراین در این مورد، برخی از آنها اهمیت زیادی به شکل ظاهری خود نمی دهند و برخی دیگر به این مهم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- فصل عاشق شدن و قرار گذاشتن است! افراد زیادی هستند که فقط می خواهند برای اولین بار با شخصی که دوستشان دارند ملاقات کنند، بنابراین در این مورد، برخی از آنها اهمیت زیادی به شکل ظاهری خود نمی دهند و برخی دیگر به این مهم اهمیت می دهند که پسرشان چگونه ساخته شده است. از. . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مدت ها منتظر این تاریخ بودید و حالا یک تاریخ خاص دارید. در این شرایط، احتمالاً دست و پای خود را گم خواهید کرد و ممکن است کار اشتباهی انجام دهید، مانند آزمایش رانندگی با یک ماشین جدید. مثلاً مو یا آرایش و حتی نوع جدید که باید گفت اصلاً این کار را نکنید و هر چیزی را که برای اولین بار در این تاریخ دارید نادیده بگیرید.

برای دوری از استرس و اضطراب بهتر است یک چک لیست تهیه کنید و مراقبت از ناخن ها، انتخاب عطر و در نهایت آرایش خود را شامل شود. پیروی از این لیست استرس شما را کاهش می دهد و سرعت کار شما را افزایش می دهد زیرا دقیقاً می دانید چه کاری باید انجام دهید.

در این مقاله قصد داریم در مورد آرایش برای اولین قرار ملاقات شما صحبت کنیم. ممکن است از شما بپرسند که آیا آرایش روزانه مناسب است؟ خب باید بگوییم نه! بهتر است کمی متفاوت باشید و ریسک کنید. در اینجا می خواهیم یاد بگیریم که چه نوع آرایشی برای اولین قرار ملاقات بهتر است و چه مارکی بهترین است!

پوست خود را اینگونه آماده کنید

اول از همه باید بگوییم که مراقبت از پوست بسیار مهم است. در دنیای مد و ترند امروزی، آرایش سبک و اروپایی رایج شده است و لازمه اساسی چنین آرایشی، داشتن پوست خوب و سالم است. البته داشتن پوستی سالم و مراقبت از آن برای هر صورت لازم است، پس باید مراقب باشید که روزی هشت لیوان آب بنوشید و به اندازه کافی میوه بخورید. از ماسک های مخصوص غافل نشوید و پوست خود را مرطوب کنید.

از پرایمر استفاده کنید

پس از سلامت پوست، اولین چیزی که بادی در نظر گرفت پرایمر است که به عنوان پایه آرایش عمل می کند. به این ترتیب آرایش شما ماندگاری بیشتری خواهد داشت و آسیبی نمی بیند.

مراقبت از پوست بدون خشونت - مبتنی برSKIN_

از کرم پودر استفاده کنید

در استفاده روزانه ممکن است استفاده از پودر کمتر توصیه نشود، اما به یاد داشته باشید که شما به یک مهمانی دو نفره می روید. سپس از کرم پودر استفاده کنید و مواظب باشید که کرم پودری سنگین استفاده نکنید زیرا باعث می شود پوست شما غیرطبیعی به نظر برسد و مردم بخواهند شما واقعی را ببینند و بعد از مدتی آن را چرب و کثیف نکنند. نکته این است که حتما از کرم پودر متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید و از سفید کردن بیش از حد صورت یا مثلا برنزه کردن آن خودداری کنید. کرم پودر خوراکی در اینجا می تواند خوب باشد.

کرم رنگ

از کانسیلر استفاده کنید

همه ما به دلایل مختلفی دچار جوش می شویم، بنابراین در اینجا باید از کانسیلر برای از بین بردن جای جوش و سیاهی دور چشم استفاده کنید. برای پوشاندن هرچه بهتر تیرگی دور چشم، باید از کانسیلر متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید و یک مثلث بکشید. کانسیلر را قبل از اینکه خشک شود با یک مخلوط کن زیبایی پخش کنید. کانسیلر لورآل نیز در این مورد گزینه خوبی است.

مواد تشکیل دهنده کرم پودر زیبا چه خواصی دارند؟

از برنزر و رژگونه استفاده کنید.

در اینجا ماسک یک دست آماده رنگ و لعاب است. بنابراین از برنزر برای افزایش ابعاد صورت خود استفاده نکنید یا از رژگونه برای افزایش رنگ صورتی به گونه های خود استفاده نکنید. در این دو لباس خیلی مواظب باشید که سایز درست شود و اگر زیاد باشد شبیه یک خانم نقاشی شده می شوید! پس خودتان یک چهره طبیعی بسازید نه یک قاب عکس.

مدل-light-makeup3

چشمان خود را اینگونه آرایش کنید

سایه ها از نظر رنگ و تنوع بسیار بالا هستند، بنابراین برای اولین بار پیشنهاد می کنیم از سایه های پررنگ دوری کنید و در عوض پایه لازم را با رنگ قهوه ای روشن اعمال کنید. قسمت میانی پلک را با رنگ کم رنگ و قسمت بیرونی را با رنگ های تیره تر مانند مشکی یا قهوه ای اندازه کنید. از سایه روشن تری در زیر استخوان ابرو و گوشه چشم استفاده کنید.

برای چنین تاریخی، خط چشم را فراموش نکنید زیرا این قسمت از آرایش می تواند چهره شما را زیباتر نشان دهد. خط چشم را از داخل شروع کنید و به سمت بیرون بروید. اطمینان حاصل کنید که آنها مشابه هستند و از ترسیم دنباله ای که خیلی طولانی است خودداری کنید.

در مرحله آخر ریمل بزنید زیرا می تواند مژه هایتان را بلند و پرپشت کند. ابتدا ریمل را به گوشه بیرونی چشم و سپس گوشه داخلی چشم بزنید. مژه ها را نباید به هم چسباند و توصیه می شود سعید در اولین نوبت از مژه مصنوعی استفاده کند. در اینجا ما ریمل Lancôme Idol را نیز توصیه می کنیم که دارای دو لایه است.

تحت عنوان

آرایش لب؛ جسورانه یا طبیعی؟

در پایان به آرایش لب می رسیم که یکی از مهم ترین قسمت هاست. در اینجا می توانید لب های خود را با 90 رنگ رنگ آمیزی کنید تا چهره ای طبیعی داشته باشید. یا جسورانه تر عمل کنید و به صورت خود رنگ و درخشش شدیدتری بدهید، فرض کنید بهترین گزینه ها قرمز، بنفش و سرخابی هستند. فقط مطمئن شوید که با لباس شما همخوانی دارد و تضاد نه چندان زیبایی ایجاد نمی کند.

45728aab-f278-4f52-aa42-2a21159ed628





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=119501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.