افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

برای آنها مشارکت “اولویت اول” نیست، تشکیل یک مجمع انقلابی مهمتر است

  • کد خبر : 128075
برای آنها مشارکت “اولویت اول” نیست، تشکیل یک مجمع انقلابی مهمتر است

کد خبر: ۱۱۹۶۳ ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۰۶:۵۰:۱۰ حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران رد صلاحیت های انجام شده را منطبق بر دیدگاه های تنگ نظرانه گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: این رویه به ضرر کشور است، نمی توان بر تمام موارد قبلی خط کشی کرد. تجارب کشور و کسانی که در گذشته مسئولیت داشتند و خروج از […]



کد خبر: ۱۱۹۶۳

۱۴۰۲/۰۸/۲۴ ۰۶:۵۰:۱۰






حسین مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران رد صلاحیت های انجام شده را منطبق بر دیدگاه های تنگ نظرانه گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: این رویه به ضرر کشور است، نمی توان بر تمام موارد قبلی خط کشی کرد. تجارب کشور و کسانی که در گذشته مسئولیت داشتند و خروج از کشور بدون حضور آنها و بهره گیری از این تجربیات، مدیریت را هدایت کرد.

گفتن فردا | دبیرکل حزب کارگزاران معتقد است رد صلاحیت های شورای نگهبان شدیدتر از هیات های اجرایی خواهد بود.

حسین مرعشی با اشاره به رد صلاحیت برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس از سوی هیات های اجرایی گفت: این کار تحت تاثیر برخی نهادها انجام شده و نمی توان مستقیما به دولت نسبت داد. البته درست نیست که دولت در این رد صلاحیت ها نقشی نداشته باشد، اما نمی توان گفت که دولت قصد مستقیم و انحصاری داشته است که مخالفان خود را از این طریق حذف کند.

وی با بیان اینکه هیأت های اجرایی عمدتاً تحت تأثیر شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت ها هستند، افزود: بیش از دو دهه است که انتخاب اعضای هیأت های اجرایی خارج از اختیار فرمانداری ها بوده و اعضای آن متولیان شهر هستند. عضویت آن باید به تایید شورای نگهبان برسد.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی رد صلاحیت ها را در راستای نگاه تنگ نظرانه گذشته دانست و اظهار داشت: این رویه به ضرر کشور است، نمی توان بر تمام تجربیات قبلی کشور و کسانی که داشته اند خط کشی کرد. مسئولیت در گذشته و کشور بدون حضور آنها و بهره گیری از تجربیاتی که به دست آورده اند.

مرعشی با بیان اینکه رد صلاحیت های شورای نگهبان بسیار شدیدتر از هیات های اجرایی خواهد بود، تصریح کرد: اکنون مشارکت برای آنها اولویت اول نیست و تشکیل مجلس به گفته اربابان انقلابی اهمیت بیشتری دارد.

وی همچنین اظهار داشت: در سراسر کشور اکثریت مطلق داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حزب کارگزاران سازندگی رد صلاحیت شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.