افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

برای آرایش حرفه ای ابرو چه چیزی لازم است؟ با این چند قلم معجزه کنید!

  • کد خبر : 21145
برای آرایش حرفه ای ابرو چه چیزی لازم است؟  با این چند قلم معجزه کنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شاید برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما هنگام ملاقات با هرکسی، چه مرد و چه زن، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند، چشم ها و ابروهای اوست. در نتیجه هر خانم زیبایی باید به همان اندازه به آرایش حرفه ای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شاید برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما هنگام ملاقات با هرکسی، چه مرد و چه زن، اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند، چشم ها و ابروهای اوست. در نتیجه هر خانم زیبایی باید به همان اندازه به آرایش حرفه ای ابرو توجه کند که به سایه زدن یا خط چشم. علاوه بر دلایل ذکر شده، می توان گفت یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار در انتقال روحیات و احساسات درونی افراد، چهره آنهاست که شکل، فرم و مدل ابروها در آن نقش مهمی دارد. بنابراین، خوب است قبل از شروع آرایش بدانید چه نوع ابروهایی به شما و فرم صورتتان می آید یا حتی به چه ابزاری برای آرایش نیاز دارید. مثلا برای آرایش حرفه ای به یک سایه ابرو خوب و صابون ابرو نیاز دارید. البته در انتخاب سایه ابرو دقت کنید زیرا انتخاب رنگ مناسب برای ابرو بسیار مهم است. با انتخاب رنگ مناسب ابروها می توانید چهره ای طبیعی و زیبا داشته باشید، اما اگر رنگ نادرست را انتخاب کنید، چهره شما بی روح یا مصنوعی به نظر می رسد.

فراموش نکنید که آرایش ابرو بهترین ابزار برای رفع عیوب ابرو و زیباتر شدن آن است، اما سوال اینجاست که آیا آرایش ابرو را می شناسید؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع آرایش ابرو و ابزار آن آشنا شوید.

سایه ابرو

سایه ابرو؛ اولین قدم انتخاب یک لحن مناسب است.

در بین تمام مدل های آرایش ابرو، سایه ابرو محبوب ترین و کارآمدترین است. زیرا اکثر خانم ها دوست دارند ابروهایی دخترانه، طبیعی و هالیوودی داشته باشند. بنابراین اگر می خواهید ابروهایتان طبیعی به نظر برسند، سایه ابرو بهترین گزینه است. سایه ابرو به صورت پودر فشرده در ظرفی مانند سایه چشم تولید می شود. برای آرایش حرفه ای ابرو با سایه کافیست برس مخصوص ابرو را بردارید و آن را در سایه فرو کنید و فضاهای خالی ابرو را به صورت دریچه پر کنید، فراموش نکنید که در این روش نیازی به ساختن ابرو نیست. قاب برای ابرو .

سایه ابرو

سایه ابرو

سپس، از صابون ابرو برای بلند کردن ابروهای خود استفاده کنید.

جالب است بدانید یکی از ترندهای آرایش سال های اخیر، ابروهای برآمده و طبیعی است، پس این مرحله را هرگز فراموش نکنید. ابروهای رو به بالا صورت شما را جوان تر و شاداب تر نشان می دهد. ژل یا صابون ابرو یکی از لوازم آرایشی ابرو است که ابروها را بلند و مرتب می کند. ژل ابرو بی رنگ است و همانطور که گفتیم می توانید از ژل Go برای بلند کردن و صاف کردن ابروها استفاده کنید. البته اگر می خواهید رنگ ابروهای خود را با بالا بردن تغییر دهید، می توانید به جای صابون از ریمل ابرو استفاده کنید. البته این محصول طبیعی به نظر نمی رسد و توصیه نمی شود.

سایه ابرو

سایه ابرو

در مرحله آخر با مداد ابرو رنگ کنید.

برای یک آرایش کامل و عالی باید در مرحله آخر ابروها را با مداد رنگ کنید زیرا به دلیل استفاده از صابون ابرو ابروهای سفید دیده می شود. برای این کار از قاب زدن ابروها مانند جوهر خودداری کنید، فقط فضاهای خالی را به صورت طرح یا سایه با مداد ابرو پر کنید. جالب است بدانید که تنوع رنگ در میان مدادها بسیار زیاد است و کار با مداد ابرو بسیار آسان است، به همین دلیل بسیاری از خانم ها از مداد ابرو برای اصلاح ابروهای خود استفاده می کنند.

سایه ابرو

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.