افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

برانکو در نشست خبری بازی با عربستان: الان وقت پاسخگویی به پیشنهاد پرسپولیس نیست – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 179360
برانکو در نشست خبری بازی با عربستان: الان وقت پاسخگویی به پیشنهاد پرسپولیس نیست – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم ملی عمان گفت: گروه ما با حضور عربستان بسیار سخت است اما می خواهیم به مرحله بعد برویم. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با عربستان اظهار داشت: وارد تورنمنت سختی شده ایم و در این دوره از مسابقات تجربه بسیار خوبی خواهیم داشت. گروه ما با حضور عربستان خیلی سخت […]

سرمربی تیم ملی عمان گفت: گروه ما با حضور عربستان بسیار سخت است اما می خواهیم به مرحله بعد برویم.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با عربستان اظهار داشت: وارد تورنمنت سختی شده ایم و در این دوره از مسابقات تجربه بسیار خوبی خواهیم داشت. گروه ما با حضور عربستان خیلی سخت است اما می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی با اشاره به قدرت عربستان گفت: عربستان تیم بسیار خوبی است که فوتبال بسیار خوبی بازی می کند و سازماندهی بسیار خوبی دارد. با این حال، من گروه خوبی از بازیکنان دارم که پتانسیل بالایی دارند و می توان دید که عملکرد خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی عمان در پاسخ به این سوال که آیا فردا مقابل تیم قدرتمندی بازی می کنند، گفت: اول از همه باید بگویم عربستان تیم بسیار قدرتمندی است. آنها بارها به جام جهانی رفته اند و شرایط بسیار خوبی دارند. هدف اول ما صعود به مرحله بعد است و به خوبی می دانیم که تیم هایی مانند ایران، ژاپن و کره جنوبی مدعی هستند.

برانکو خاطرنشان کرد: یعنی مانچینی به خوبی می داند که در لیگ عربستان چه بازیکنانی هستند و بازیکنانش را از بین آنها انتخاب کرده است. می دانم که این تیم قدرتمند چند بازیکن جوان دارد.

وی در خصوص هدف اصلی عمان در این مسابقات گفت: هدف اصلی ما صعود به مرحله حذفی است و قدرت لازم را داریم. این اتفاق بسیار خوبی برای ما خواهد بود.

برانکو در خصوص اینکه با توجه به برتری ایران و ژاپن در اولین دیدار و شناختی که از فوتبال کشورمان دارد، کدام یک از این 2 تیم می توانند قهرمان آسیا شوند، تصریح کرد: ژاپن، کره جنوبی، ایران و عربستان شانس قهرمانی یکسانی دارند. قهرمانی ایران، ژاپن و کره جنوبی همگی بازیکنان بین المللی زیادی با کیفیت عالی دارند. ژاپن بازی آسانی مقابل ویتنام نداشت. همه این تیم ها برای قهرمانی می جنگند.

وی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران ایرانی مبنی بر اینکه آیا در پایان این رقابت ها به همکاری خود با عمان ادامه می دهد یا از این تیم جدا می شود و به پیشنهادات دیگرش مانند پرسپولیس فکر می کند، گفت: عزیزم ببین سوال همین است. . برای این کنفرانس مطبوعاتی نیست. ما اینجا هستیم تا در مورد بازی فردا صحبت کنیم. من یک مربی هستم. مربیان زیادی هر روز از تیم های مختلف پیشنهاد می گیرند که در دنیای فوتبال طبیعی است. فردا بازی داریم و تمرکزمان روی این بازی است. در مورد آینده و اتفاقات بعد از جام ملت‌ها، هیچ‌کس نمی‌داند چه اتفاقی خواهد افتاد، حتی کسی نمی‌داند فردا چه خواهد شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)