افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
0

برادر قدرتمند و مجلل لندکروز وارد صحنه شد

  • کد خبر : 394499
برادر قدرتمند و مجلل لندکروز وارد صحنه شد

امیر مسعود عابدینلکسوس LX پس از گذشت تقریباً سه دهه از بازار، سرانجام به موتور الکتریکی مجهز شد. نسل چهارم این SUV بزرگ و فول سایز نسخه جدیدی به نام 700h دریافت می کند که بالاترین مدل به حساب می آید. لکسوس LX باید یک برادر مجلل تر و قدرتمندتر باشد تویوتا لندکروز Dunst. لکسوس […]

امیر مسعود عابدینلکسوس LX پس از گذشت تقریباً سه دهه از بازار، سرانجام به موتور الکتریکی مجهز شد. نسل چهارم این SUV بزرگ و فول سایز نسخه جدیدی به نام 700h دریافت می کند که بالاترین مدل به حساب می آید. لکسوس LX باید یک برادر مجلل تر و قدرتمندتر باشد تویوتا لندکروز Dunst.

لکسوس LX700h توربو دوقلوی 3.4 لیتری V-6 خود را حفظ کرده و یک سیستم هیبریدی را به ترکیب اضافه می کند. یک موتور الکتریکی بین موتور بنزینی و گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به عنوان یک ژنراتور قرار می گیرد.

برادر قدرتمند و مجلل لندکروز وارد صحنه شد

بر اساس این گزارش موتور1برای اطمینان از اینکه LX قدرت خود را در خارج از جاده حفظ می کند، لکسوس ساختاری ضد آب برای محافظت از باتری طراحی کرده است. نسخه جدیدی به نام Overtrail برای این خودرو عرضه شد که مجهز به ابزارهای آفرود و عملکردهایی برای پیمایش در جاده های صعب العبور است.

برادر قدرتمند و مجلل لندکروز وارد صحنه شد

این SUV هیبریدی فول سایز 457 اسب بخار قدرت و 790 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. وزن جدید h700 با مشخصات خاورمیانه حدود 2780 کیلوگرم است. پایه های موتور قوی تری برای تحمل وزن اضافی موتور وجود دارد.

برادر قدرتمند و مجلل لندکروز وارد صحنه شد

تغییرات برای LX با مشخصات بالا شامل صفحه کیلومتر شمار 12.3 اینچی جدید، صندلی های جلوی بازطراحی شده و پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم است. علاوه بر این، یک اینورتر AC ضد آب که در زیر کنسول مرکزی نصب شده است، امکان منبع تغذیه خارجی تا 2400 وات را فراهم می کند.

LX به روز شده، از جمله 700h جدید، به تدریج در اواخر سال جاری به فروش می رسد و جزئیات قیمت مدل هیبریدی هنوز اعلام نشده است.

۵۸۳۲۲

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.