افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

بدون نیاز به جراحی و لیفت صورت، معجزه ای در راه است. اگر اینطور آرایش کنید جوان به نظر می رسید

  • کد خبر : 19041
بدون نیاز به جراحی و لیفت صورت، معجزه ای در راه است.  اگر اینطور آرایش کنید جوان به نظر می رسید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با آرایش مناسب می توانید آثار زمان را از روی پوست صورت خود پاک کنید پس بهتر است هر خانم خوش سلیقه ای با ترفندهای کاهش سن با آرایش آشنا شود. بیشتر خانم ها با افزایش سن به دنبال راهی برای جوان تر به نظر […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با آرایش مناسب می توانید آثار زمان را از روی پوست صورت خود پاک کنید پس بهتر است هر خانم خوش سلیقه ای با ترفندهای کاهش سن با آرایش آشنا شود. بیشتر خانم ها با افزایش سن به دنبال راهی برای جوان تر به نظر رسیدن هستند، گاهی اوقات راه حل هایی که برای این مشکل پیدا می کنند مانند جراحی و لیفت صورت بسیار پرهزینه و زمان بر است و می توان گفت نتایج تقریبا ناشناخته است. . اما اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، بهتر است با کمک آرایش ایرادات و چین و چروک های صورت خود را بپوشانید و تغییرات مثبتی در ظاهر خود ایجاد کنید. حال اگر سوالی دارید چگونه با آرایش جوان سن خود را کاهش دهید؟ باید گفت که به سادگی با چند ترفند آرایشی می توانید چهره ای جوان و شاداب داشته باشید. اولین شرط برای داشتن چهره ای جوان، استفاده از مرطوب کننده قبل از استفاده از کرم پودر و استفاده از کرم پودر سبک با پوشش کافی است که به یکدست شدن پوست کمک می کند.

البته استفاده از کرم های DD به شدت توصیه می شود. کرم های DD به عنوان یک محصول سه گانه عمل می کنند. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا انواع هک های آرایشی که باعث کاهش سن می شوند.

به جای خط چشم پهن قدیمی؛ خط چشم رنگی و باریک بکشید.

برای داشتن چهره ای جوان تر، استفاده از سایه روشن را قبل از خط چشم فراموش نکنید. زیرا سایه چشم یکی از انواع لوازم آرایشی است که برای پوشاندن سیاهی زیر چشم مناسب است و می توانید قسمت داخلی و گوشه چشم خود را به کمک سایه های رنگ روشن و همچنین سایه های تیره آرایش کنید. رنگ ها از سایه ها برای ترکیب استفاده می شود. در مرحله بعد برای زیبا و جوان به نظر رسیدن بهتر است به جای خط چشم های قدیمی و پهن، خط چشم های نازک و رنگی بکشید. فراموش نکنید که خط چشم را از وسط پلک خود شروع کنید تا چشمان شما کمتر دیده شود.

چگونه با آرایش جوان تر به نظر برسیم؟

چگونه با آرایش جوان تر به نظر برسیم؟

به جای رژگونه های بژ و تیره از رنگ های هلویی یا صورتی روشن استفاده کنید.

اگر می خواهید جوان تر به نظر برسید، زیبایی خود را برجسته کنید. برای رژگونه بهتر است به جای رژگونه های خرمایی و آبی از رژگونه های مایع با رنگ های هلویی و صورتی استفاده کنید زیرا نوع دوم برعکس عمل می کند و سن و پوست شما را پیرتر نشان می دهد. البته اگر استفاده از نوع مایع برایتان سخت است، بهتر است از دو نوع پودر گونه با هم استفاده کنید، مثلا یکی با تم برنزی و دیگری با رنگ صورتی تر، و گاهی اوقات یک کرم براق کننده روی آن بزنید تا ببخشد. آن یک نگاه تازه است.

چگونه با آرایش جوان تر به نظر برسیم؟

چگونه با آرایش جوان تر به نظر برسیم؟  (3)

به جای رژلب های تیره و آبی از برق لب استفاده کنید.

برای آرایش لب ها می توانید از رژ لب صورتی کم رنگ استفاده کنید، همچنین بهتر است قبل از زدن رژ لب، خط لب نرمی را روی لب هایتان بزنید، سپس رژ لب را بزنید، در این صورت لب ها پرتر به نظر می رسند. در نهایت برای داشتن لب هایی شاداب و جوان از برق لب روی رژ لب خود استفاده کنید. البته اگر اهل رژلب صورتی یا صورتی نیستید، می توانید از رنگ قرمز هم استفاده کنید، اما دقت کنید قرمزی که انتخاب می کنید تیره نباشد.

چگونه با آرایش جوان تر به نظر برسیم؟  (2)

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.