افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
4

بدون مسافرت در سطح شهر از ایران خودرو خدمات اضطراری دریافت کنید

  • کد خبر : 146041
بدون مسافرت در سطح شهر از ایران خودرو خدمات اضطراری دریافت کنید

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، همزمان با افزایش آلاینده ها و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ، مدیرعامل امداد خودرو از آمادگی کامل ناوگان امدادی این شرکت برای ارائه خدمات خودرو در محل با هدف کاهش خبر داد. ترافیک ترافیک در شهر رضا گنجی با اشاره به افزایش غلظت آلاینده ها و هوای […]

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، همزمان با افزایش آلاینده ها و آلودگی هوا در شهرهای بزرگ، مدیرعامل امداد خودرو از آمادگی کامل ناوگان امدادی این شرکت برای ارائه خدمات خودرو در محل با هدف کاهش خبر داد. ترافیک ترافیک در شهر

رضا گنجی با اشاره به افزایش غلظت آلاینده ها و هوای ناسالم در شهرهای بزرگ در روزهای اخیر توضیح داد: ارائه خدمات امداد خودرو ایران در محل به مشتریان و هموطنان این فرصت را ساعتی به هموطنان داده است. خدمات این شرکت در شبانه روز بدون نیاز به تردد در سطح شهر و در مکان مورد نظر شما.
مدیرعامل امداد خودرو ایران ادامه داد: خدمات در محل برای مشتریانی که فرصت مراجعه به نمایندگی را ندارند، امکان انجام خدمات خودرو و همچنین بازدیدهای فنی برای ارائه خدمات مورد نیاز با استفاده از استانداردها و تایید شده ارائه می شود. لوازم یدکی بدون نگرانی از شرایط گارانتی خودرو خدمات پس از فروش را از ایران خودرو (ایساکو) دریافت کنید.

خدمات معمولی خودرو شامل تعویض روغن، فیلتر، لنت ترمز، شمع، تسمه تایم، قرقره راهنما و غیره می باشد. این خدمات توسط امداد خودروایران واجد شرایط در محل مورد نظر مشتری انجام می شود تا زمان و هزینه برای مشتری به حداقل برسد.

گنجی افزود: اولویت خدمات این شرکت انجام خدمات تعمیرات سبک و متوسط ​​و پیکربندی خودروها در محل است و در صورت نیاز به حمل خودرو، این سرویس به صورت خدمات عمومی برای تمامی مشتریان ارائه می شود.

به گفته وی، خدمات سبک و متوسط ​​تعمیرگاه شامل تعویض قطعاتی مانند رادیاتور، پمپ هیدرولیک، دینام، تعویض باتری، تعویض روغن، خدمات قفل و سوئیچ خودرو و همچنین تعویض شیشه می باشد که مشتریان می توانند انجام دادن. با توجه به نیاز خودروهایشان در مکان و زمان به آنچه می خواهند می رسند.

خدمات عمومی به مشتریان محدود به برند خاصی نیست و شامل حمل استاندارد خودرو به نزدیکترین کارگاه یا نمایندگی، تعویض باتری و باتری های کمکی، سوخت گیری، بازکردن درب خودرو، تعمیر پنچرها و تعویض قطعات یدکی خودروهای سواری است. بدون در نظر گرفتن مارک، ساخت خودروساز است.

شماره ملی 096440 و سایت www.096440.com به همراه اپلیکیشن موبایل ایساکو آماده ارائه خدمات امدادی 24 ساعته به هموطنان در سراسر کشور می باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.