افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

بدمینتون جایگاه ویژه ای در چشم انداز توسعه ورزش یزد دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 191699
بدمینتون جایگاه ویژه ای در چشم انداز توسعه ورزش یزد دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی سه شنبه شب در مراسم افتتاحیه سی و دومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر با ابراز خرسندی از ورزشکاران ۲۷ کشور جهان در شهر جهانی یزد گفت: حضور ورزشکارانی از سراسر میهن اسلامی و در سایر کشورهای جهان افتخاری برای استان یزد است. وی با اشاره به […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی سه شنبه شب در مراسم افتتاحیه سی و دومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر با ابراز خرسندی از ورزشکاران ۲۷ کشور جهان در شهر جهانی یزد گفت: حضور ورزشکارانی از سراسر میهن اسلامی و در سایر کشورهای جهان افتخاری برای استان یزد است.

وی با اشاره به درخشش استان یزد در برخی رشته های ورزشی در سطح ملی، آسیایی و بین المللی گفت: یزد همواره در رشته های شمشیربازی، اسکواش، اسب سواری و… ورزشکاران و قهرمانان صاحب نامی داشته است.

فاطمی ادامه داد: تلاش می کنیم با توسعه زیرساخت ها و استعدادیابی و تربیت ورزشکاران حرفه ای جایگاه استان یزد را در برخی رشته های ورزشی ارتقا دهیم.

استاندار یزد یادآور شد: بهبود وضعیت چند زمین ورزشی یکی از برنامه های عمرانی استان یزد است که در آن سرمایه گذاری کرده ایم و به زودی نتیجه آن مشخص می شود.

وی یکی از این رشته های ورزشی را بدمینتون تبلیغ کرد و گفت: در چشم انداز چهار ساله توسعه ورزش استان جایگاه ممتازی را برای این رشته ورزشی ترسیم کرده ایم.

فاطمی همچنین حضور چشمگیر بانوان ایرانی در مسابقات بین المللی بدمینتون را برجسته کرد و گفت: این حضور پررنگ بیانگر جایگاه والای بانوان و دختران این سرزمین در ورزش است، همان بانوانی که در سایر عرصه های اجتماعی و فرهنگی خوش درخشیده اند.

وی ادامه داد: در فرهنگ ایرانی و اسلامی، زن محور جامعه و پایه اصلی نهاد خانواده است که با رعایت اخلاق و کرامت با آن رفتار می شود.

استاندار یزد در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی داشت.

من باید بگویم؛ سی و دومین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر با حضور 143 ورزشکار از سراسر کشور و 27 کشور جهان امشب در یزد آغاز شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.