افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

بدترین بازی های المپیک در فرانسه برگزار شد: افراط گرایی و بی عدالتی های وحشتناک – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 317255
بدترین بازی های المپیک در فرانسه برگزار شد: افراط گرایی و بی عدالتی های وحشتناک – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بازی های المپیک 2024 پاریس در شرایطی برگزار می شود که انتقادات زیادی نسبت به این دوره از رقابت ها وجود دارد. پایگاه خبری یونانی Ethnos در مطلبی تند و تلخ از المپیک 2024 پاریس به شدت انتقاد کرد و آن را «بدترین المپیک در دهه های اخیر» خواند. این رسانه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، بازی های المپیک 2024 پاریس در شرایطی برگزار می شود که انتقادات زیادی نسبت به این دوره از رقابت ها وجود دارد.

پایگاه خبری یونانی Ethnos در مطلبی تند و تلخ از المپیک 2024 پاریس به شدت انتقاد کرد و آن را «بدترین المپیک در دهه های اخیر» خواند. این رسانه با انتقاد از شوونیسم (وطن پرستی افراطی)، اشتباهات داوری و حضور پررنگ برج ایفل در مسابقات اعلام کرد که «صبر کامل دارند».

Ethnos به ویژه از “بی عدالتی های وحشتناک در ورزش های مورد قضاوت انسان ها” منزجر است، و رویدادهایی مانند شمشیربازی (به ضرر ورزشکار یونانی تئودورا گکونتورا)، جودو (به ضرر تئودوروس تسلیدیس)، دوچرخه سواری BMX و ژیمناستیک را به عنوان نمونه هایی ذکر می کند. “سوگیری آشکار داوران در مقایسه با ورزشکاران فرانسوی” را معرفی کرده است.

رسانه ها همچنین از فرمت مسابقه پاریس که به نمایشگاه مکرر آثار معروف پایتخت فرانسه اختصاص دارد انتقاد کردند. به عنوان مثال، در مسابقه 20 کیلومتری با پای پیاده، شرکت کنندگان باید 19 دور در اطراف برج ایفل انجام می دادند که به گزارش اتنوس، باعث ایجاد خستگی روحی در ورزشکاران و تماشاگران شد.

اتنوس همچنین به کیفیت آب رودخانه سن که محل بحث های طولانی بوده و برگزاری مسابقات سه گانه در این رودخانه با وجود خطر آلودگی باکتریایی اشاره کرد. کولی از او انتقاد کرده است. این رسانه خاطرنشان کرد: طرح پاکسازی رودخانه سن با هزینه یک میلیارد و 400 میلیون یورویی نتیجه ای نداشته و سلامت ورزشکاران در خطر است.

در نهایت این سایت از هواداران پرشور فرانسوی که به گفته آنها شبیه هولیگان هستند انتقاد کرده است. اتنوس به رفتارهای ناپسند این تماشاگران از جمله هو کردن رقبا و فریاد زدن در مسابقات تنیس اشاره کرد و پیش بینی کرد در آینده نزدیک شاهد پرتاب اشیا نیز باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=317255

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.