افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

بخش ویژه «ایران جوان» را به جشنواره های فرهنگی و هنری اضافه کنید

  • کد خبر : 113323
بخش ویژه «ایران جوان» را به جشنواره های فرهنگی و هنری اضافه کنید

به گزارش بازار، حمیدرضا علیان زادگان با اعلام این خبر افزود: بنیاد 15 خرداد بر اساس مأموریت ها و مأموریت های تعریف شده خود و با هدف حمایت از جوانان جمعیت، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است. و خانواده و تشویق، فرهنگ سازی و رفع گره های ذهنی در ارتباطات. او با داشتن فرزند، بخش […]

به گزارش بازار، حمیدرضا علیان زادگان با اعلام این خبر افزود: بنیاد 15 خرداد بر اساس مأموریت ها و مأموریت های تعریف شده خود و با هدف حمایت از جوانان جمعیت، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است. و خانواده و تشویق، فرهنگ سازی و رفع گره های ذهنی در ارتباطات. او با داشتن فرزند، بخش ویژه «ایران جوان» را در رویدادهای فرهنگی و جشنواره های هنری و سینمایی کشور گنجانده است.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد تصریح کرد: پس از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، بخش ویژه «ایران جوان» به جشنواره پویانمایی تهران که اسفندماه امسال برگزار می شود اضافه می شود و آثار برتر انیمیشن و انیمیشن در حوزه خانواده و جوانان بها داده خواهد شد.

وی یادآور شد: هدف اصلی از الحاق بخش ویژه «ایران جوان» به رویدادهای فرهنگی و هنری کشور، ارتقای کمی و کیفی محصولات فرهنگی در سطح جمعیت و خانواده و توجه بیشتر به موضوع است. داشتن فرزند یکی از بزرگترین دغدغه های کشور است.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با اشاره به حمایت این بنیاد از جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: امسال با حمایت بنیاد 15 خرداد، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بخش ویژه ای را اضافه کرد. ایران جوان» به چهلمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران که پس از رقابت 9 فیلم در این بخش، سه فیلم کوتاه به عنوان آثار برگزیده انتخاب و جوایزی دریافت کردند.

علیان زادگان افزود: فیلم های فیل سفید به کارگردانی مهدی برجیان، زک به کارگردانی علی خسروی و باش برای فردا به کارگردانی علی رحیمی به عنوان فیلم های اول تا سوم در بخش ویژه «ایران جوان» جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران انتخاب شدند. به ترتیب در رتبه های 50، 30 و 50 قرار گرفت و 20 میلیون تومان جایزه دریافت کرد.

مدیرکل بنیاد پانزدهم خرداد با تاکید بر فرهنگ سازی در حوزه مادری تصریح کرد: حمایت از تولیدات و محصولات فرهنگی و رسانه ای در حوزه های مختلف هنری از جمله فیلم های کوتاه و بلند، سریال های تلویزیونی، انیمیشن و سایر شاخه های هنری. ، در حال انجام است دستور کار بنیاد و ایجاد تلویزیون تعاملی «ایران جوان» نیز در همین راستا است.

وی افزود: بنیاد 15 خرداد همچنین ارتباط و تعامل خود را با فعالان، گروه ها و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه جمعیتی افزایش داده و طرح های ویژه بسیاری را با مشارکت این گروه ها و تشکل ها اجرا خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.