افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

بخشی از معوقات معلمان پرداخت شد

  • کد خبر : 371286
بخشی از معوقات معلمان پرداخت شد

به گزارش بازار، سیده فاطمه مهاجرانی در حاشیه مراسم موسیقایی مدارس شرق تهران با تبریک آغاز سال تحصیلی به خبرنگاران اظهار داشت: سال تحصیلی را طبق روال گذشته با طرح مهر که در آموزش و پرورش پیشنهاد می شود آغاز کنید. ، تدابیری در داخل مدرسه اندیشیده است. ممکن است از مناطق و ادارات کل […]

به گزارش بازار، سیده فاطمه مهاجرانی در حاشیه مراسم موسیقایی مدارس شرق تهران با تبریک آغاز سال تحصیلی به خبرنگاران اظهار داشت: سال تحصیلی را طبق روال گذشته با طرح مهر که در آموزش و پرورش پیشنهاد می شود آغاز کنید. ، تدابیری در داخل مدرسه اندیشیده است. ممکن است از مناطق و ادارات کل آموزش و پرورش خارج شود و به مدرسه برسد.

وی افزود: با پیگیری های وزیر آموزش و پرورش بخشی از معوقات فرهنگیان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه پرداخت شد. همچنین کمیته خاصی برای کاهش ترافیک در ابتدای سال تحصیلی به ویژه در شهرهای بزرگ فعال شده است. از آنجایی که هنوز تعداد زیادی از مردم از سرویس مدارس برای جابجایی دانش آموزان خود استفاده نمی کنند، لازم بود تدابیری اندیشیده شود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: از این روز ساعت کاری ادارات تعیین شده و با همکاری شهرداری تهران در هفته اول مهرماه تردد رایگان برای معلمان و دانش آموزان خواهیم داشت.

وی پرسید که آیا کمبود معلم داریم یا خیر؟ وی خاطرنشان کرد: ما سعی کرده ایم کلاس را بدون معلم رها نکنیم، اما چه به استانداردی که در سند اصلاحات آموزشی تعیین شده است یا نه، حقیقت این است که خیر، این اتفاق نیفتاده است و فرهنگیان همکار ما باید این کار را انجام دهند. به دلیل کمبود معلم کلاس ها را فشرده کنید تا کلاسی بدون معلم نباشد اما طبیعتا با افزایش تعداد افراد کلاس کیفیت مطلوب حاصل نمی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.