افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

بخشی از خاطرات هاشمی / نقد بی محتوایی بسیاری از خطبه ها و کهولت سن برخی ائمه جمعه

  • کد خبر : 29912
بخشی از خاطرات هاشمی / نقد بی محتوایی بسیاری از خطبه ها و کهولت سن برخی ائمه جمعه

خاطرات هاشمی رفسنجانی از سال 1379 روایتی از یک سال پرتلاطم و پرحادثه است. هشمیر رفسنجانی در پنجم تیرماه از تحصن تحکی وحدت در مقابل مجلس و انتقاد از ائمه جمعه نوشت. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می خوانید. تحصن و روزه سیاسی اعضای تکی وحدت در مقابل مجلس/نقد بی محتوایی بسیاری از خطبه […]

خاطرات هاشمی رفسنجانی از سال 1379 روایتی از یک سال پرتلاطم و پرحادثه است. هشمیر رفسنجانی در پنجم تیرماه از تحصن تحکی وحدت در مقابل مجلس و انتقاد از ائمه جمعه نوشت. متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را می خوانید.

تحصن و روزه سیاسی اعضای تکی وحدت در مقابل مجلس/نقد بی محتوایی بسیاری از خطبه ها و کهولت سن برخی ائمه جمعه
[آقای نصرالله جهانگرد] سرپرست وزارت پست و مخابرات به همراه اخوی محمد [معاون اجرایی رئیس‌جمهور] آمد و از وضعیت وزارتخانه و کارها و برنامه ها گفت; به منظور جلب کمک من در تعیین سیاست های کلی. همان سیاست ها و رویه های دوران تصدی من در برنامه سوم ادامه دارد.

آقا [سیدمحمدباقر] شیمایی [همدانی]امام جمعه کمیجان به اراک آمد. قبل از انقلاب از جمله دانشجویانی بود که برای خدمت اجباری به من ملحق شد. [پادگان] باغ شاه بودند. او گفت که شعارها را در مغازه های چیتگر نوشته است. در منطقه [علمیه] قم تدریس می کند. شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفته است اگر می خواهید در قم زندگی کنید باید از امامت جمعه کمیجان دست بکشید. عریضه ای از مردم آورد که آن را همان طور که هست نگه دارند. وی خواستار پرداخت شهریه دانشجویانش شد.

آقای مسیح مهاجری [مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی] آمد. ایشان در خصوص تعریف اصلاحاتی که رهبری مطرح کرده اند، پیشنهاداتی داشت. در مقابل ارجاع آن به مجلس [تشخیص مصلحت نظام] من هم مخالفم عصر از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آمدند. آقا [سیدرضا] تقوا [رئیس شورا]گفت: مشکلات کاری؛ بی محتوا بودن بسیاری از خطبه ها و کهولت سن برخی ائمه جمعه، فقر برخی دیگر. نکاتی هم برای حل مشکلات ارائه کردم. وضعیت کلی کشور مورد بحث قرار گرفت.

آمریکا و اسرائیل نسبت به خبر آزمایش موشکی دوربرد ایران ابراز نگرانی و نوعی تهدید کرده و این اقدام را خللی در روند مذاکرات کمپ دیوید 2 معرفی کردند. گروهی از اعضای تحکیم وحدت دست به تحصن زدند. در و روضه سیاسی در مقابل مجلس. در اعتراض به حکم دادگاه دانشگاه و دستگیری ها، مطالبی علیه قوه قضائیه در روزنامه ها منتشر شده است. ضدحملات جناح مقابل کم نیست و عدالت جواب داده است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۶۲۲۰

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.