افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
2

بخشی از ترویج اعتیاد در ایران انگیزه سیاسی دارد.

  • کد خبر : 129580
بخشی از ترویج اعتیاد در ایران انگیزه سیاسی دارد.

آفتاب نیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ما معتقدیم بخشی از ترویج اعتیاد در ایران حساب شده و اهداف سیاسی دارد و صرفاً مسائل اقتصادی نیست و از این طریق می خواهند جوانان ما را نابود کنند. به دانش آموزان بگویید. سید محمد حسینی در مراسم افتتاحیه «نمایشگاه مردمی یاوران زندگی» با بیان اینکه بحث […]

آفتاب نیوز:

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ما معتقدیم بخشی از ترویج اعتیاد در ایران حساب شده و اهداف سیاسی دارد و صرفاً مسائل اقتصادی نیست و از این طریق می خواهند جوانان ما را نابود کنند. به دانش آموزان بگویید. سید محمد حسینی در مراسم افتتاحیه «نمایشگاه مردمی یاوران زندگی» با بیان اینکه بحث پیشگیری بسیار مهم است و باید در این زمینه سرمایه گذاری کرد، اظهار داشت: نوجوانان و جوانان ما در سنی هستند. و تغییراتی در زندگی آنها برای کسانی که بیشتر در معرض آن هستند رخ خواهد داد.” و به هر حال طعم گرما و سرمای زندگی را نچشیده اند. مردم آنها را با ترفندهای مختلف می گیرند و بنابراین باید از آنها مراقبت شود.

وی افزود: اگر فرزندانی تربیت نکنیم که اعتماد به نفس نداشته باشند و نتوانند تاثیرگذار باشند، تحت تاثیر تبلیغات روش ها قرار می گیرند و سپس به آن سمت می روند، ابتدا خانواده، بعد مدرسه و رسانه ها. آنها نقشی بی بدیل دارند.

حسینی با اشاره به هزینه هایی که برای مبارزه با مواد مخدر می کنیم، یادآور شد: 20 سال در افغانستان آمریکایی ها این کشور را اشغال و کنترل کردند، اما آیا تولید و صادرات مواد مخدر کاهش پیدا کرد؟

حسینی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: ما معتقدیم بخشی از ترویج اعتیاد در ایران حساب شده و با اهداف سیاسی و نه صرفا اقتصادی است و می خواهند جوانان ما را از این طریق نابود کنند، به همین دلیل باید مراقب باشیم. به این معنی و ما قصد داریم این را در پشت صحنه برای دانش آموزان توضیح دهیم. نگوییم آنها آن را درک نمی کنند. چرا ده ها وب سایت در ایران ایجاد شده است که مواد مخدر را تبلیغ می کنند و انواع ترفندها را چه فارسی و چه غیر فارسی آموزش می دهند؟

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به مشکلات خانواده های با آسیب های فراوان خاطرنشان کرد: کانون خانواده باید از ابتدا کانونی صمیمی و صمیمی باشد و این گونه نباشد که والدین به فکر شغل و کار خود باشند و فرزندان خود را ترک می کنند

وی ادامه داد: اگر ریشه دویدن فرزندانمان را پیدا کنیم، می توانیم با آن مقابله کنیم و نگذاریم بچه ها تحت تأثیر قرار بگیرند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: گاهی فرزندان ما فکر می کنند که معتاد باید یک آدم ژولیده باشد در حالی که یک فرد معمولی و خوش لباس هم می تواند معتاد باشد. خود افراد معتاد چندین نفر را تبدیل به معتاد می کنند و این همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر ایفای نقش ورزشکاران، هنرمندان نیز می توانند در این زمینه کمک کنند. در قالب هنر می توانیم مضامین زیادی را منتقل کنیم. هنرمندان باید سر کار بیایند و سفیران روشنگری باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=129580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.