افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

بخشنامه پیمانکاری و توزیع چهار سهمیه قیر به زودی ابلاغ می شود

  • کد خبر : 162303
بخشنامه پیمانکاری و توزیع چهار سهمیه قیر به زودی ابلاغ می شود

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اولین جلسه کارگروه قیر 1402 روز دوشنبه 13 دی ماه به ریاست امیر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع راهداری و شهرسازی برگزار شد. . . توسعه با حضور اعضا و نمایندگان وزارتخانه های کشور، صلح، آموزش و پرورش و پوروش، بنیاد مسکن […]

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اولین جلسه کارگروه قیر 1402 روز دوشنبه 13 دی ماه به ریاست امیر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع راهداری و شهرسازی برگزار شد. . . توسعه با حضور اعضا و نمایندگان وزارتخانه های کشور، صلح، آموزش و پرورش و پوروش، بنیاد مسکن و سازمان بسیج سازندگی.

غفاری در ابتدای این جلسه به تشریح نقش وزیر راه و شهرسازی در تصویب طرح اصلاح بند ک تبصره 1 قانون بودجه 1402 در شورای اسلامی پرداخت و گفت: ابتکار و پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی. راه و شهرسازی منجر به رفع ابهامات سایر نهادهای تصمیم گیری شد. و رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل 123 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «اصلاح بند ک» تبصره (1) قانون بودجه سال 1402 کل کشور» که به تصویب شورای اسلامی شهر رسید. جلسه علنی روز یکشنبه مورخ 27 مهر 1402 و 10 دی ماه 1402 مجمع تشخیص مصلحت نظام با اصلاح ماده واحده مطابق با سهولت نظام جهت اجرا به وزارتخانه های نفت و راه ابلاغ شد. و شهرسازی، امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور.

وی همچنین از نهایی شدن محتوای «بخشنامه جذب و توزیع چهار سهمیه قیر اجرای طرح های عمرانی کشور» خبر داد و گفت: این بخشنامه به زودی به دستگاه های ذیربط ابلاغ می شود.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع راهداری و شهرسازی با اشاره به اختصاص یک سوم سهمیه در هفته گذشته تاکید کرد: اصول شفاف سازی، مستندسازی و آگاهی بخشی باید در تهیه گزارش ها لحاظ شود تا حداکثر تاثیرگذاری را داشته باشد. . همچنین به دلیل اینکه در برخی استان ها به ویژه در نیمه شمالی کشور فصل عملیات آسفالت به پایان رسیده است، باید در مدیریت جذب قیر و مصرف آن در پروژه ها دقت شود. به عنوان مثال در وزارت راه و شهرسازی هزینه های این فصل بیشتر به استان های جنوبی کشور اختصاص دارد.

غفاری اضافه کرد: در خصوص تعرفه نیز بر سر میانگین قیمت 9 ماهه امسال توافق شد و در حال رایزنی با شورای اسلامی برای تعیین همان تعرفه هستیم.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی بر اصل همگرایی تاکید کرد و گفت: با ایجاد سامانه واحد می توان به نهادهای ذیربط به صورت یکپارچه نگاه کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.