افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

بختیاری زاده: همه دیدند استقلال بد نیست/منطقی و زیبا بازی کردیم

  • کد خبر : 406289
بختیاری زاده: همه دیدند استقلال بد نیست/منطقی و زیبا بازی کردیم

به گزارش ایرنا، سهراب بختیاری زاده سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال عصر سه شنبه در نشست خبری پس از پایان دیدار مقابل النصر عربستان که با شکست یک بر صفر آبی پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران گفت: فکر می کنم امروز ما شاهد بازی بسیار خوبی از نظر فنی بودیم.” هر دو […]

به گزارش ایرنا، سهراب بختیاری زاده سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال عصر سه شنبه در نشست خبری پس از پایان دیدار مقابل النصر عربستان که با شکست یک بر صفر آبی پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران گفت: فکر می کنم امروز ما شاهد بازی بسیار خوبی از نظر فنی بودیم.” هر دو تیم بازی را با دو برنامه متفاوت آغاز کردند. هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند.

و افزود: در این دیدار کمی عقب تر از حریف بازی کردیم. می دانستیم که آنها بازیکنان خلاق و با تجربه ای در خط حمله دارند. قصد داشتیم فضاهای موجود را ببندیم تا به هدف نرسند. از طرفی دنبال این بودیم که در ضد حمله را بزنیم.

سرمربی موقت استقلال خاطرنشان کرد: در دفاع خوب بازی کردیم به جز صحنه ای که دفاع ما تمرکز خود را از دست داد و به سمت دروازه حریف رفت. در کارهای دفاعی خوب رفتار کردیم و عملکرد قانع کننده ای داشتیم. استقلالی ها در این دیدار موقعیت های خوبی داشتند تا روی ضدحملات دروازه نصر را باز کنند اما توجه کافی نداشتیم و آن موقعیت ها هدر رفت. حتی بعد از گل هم فرصت داشتیم گل خورده را جبران کنیم اما از آن به خوبی استفاده نکردیم.

بختیاری زاده تصریح کرد: انتخاب استراتژی در این بازی بر اساس ابزارهایی بود که در اختیار داشتیم. این ربطی به بازی های خانگی یا خارج از خانه ندارد. ما معتقد بودیم که با این نوع بازی می توانیم فضای لازم را از ستاره های نصر مانند رونالدو و مانه بگیریم و بتوانیم در ضدحمله به آنها آسیب برسانیم. اگر از فرصت ها به خوبی استفاده می کردیم در پایان بازی نتیجه را به حریف نمی دادیم.

وی تاکید کرد: اگر در خانه بازی می کردیم بهتر از شرایط میزبانی استفاده می کردیم، اما شرایط به گونه ای بود که در امارات متحده عربی بازی می کردیم و مهم این بود که به عنوان یک تیم حرفه ای برای هر شرایطی آماده شویم. خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان دادیم.

سرمربی موقت استقلال در پایان تصریح کرد: امروز همه دیدند که عملکرد بدی نداشتیم، دو تیم با دو شکل متفاوت، بدون مرز و با رفتار غیرحرفه ای به میدان آمدند، بیایید فوتبال منطقی و زیبایی بازی کنیم و در پایان، بازی به نفع ما تمام خواهد شد.” این اتفاق نیفتاد

در چارچوب هفته سوم لیگ برتر آسیا، تیم های استقلال و نصر عربستان از ساعت 19:30 در ورزشگاه رشید دبی به مصاف هم رفتند که نصر با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.