افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

بختیاری زاده: حسینی حاضر به عذرخواهی نشد

  • کد خبر : 401289
بختیاری زاده: حسینی حاضر به عذرخواهی نشد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سهراب بختیاری زاده پس از شکست 3 بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا به ذوب آهن تبریک می گویم. در نیمه اول خیلی خوب بودیم و می توانستیم با دست پر به رختکن برگردیم اما از آن استفاده نکردیم. نیمه دوم را […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سهراب بختیاری زاده پس از شکست 3 بر صفر استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا به ذوب آهن تبریک می گویم. در نیمه اول خیلی خوب بودیم و می توانستیم با دست پر به رختکن برگردیم اما از آن استفاده نکردیم. نیمه دوم را بد شروع نکردیم اما به دلیل عدم تمرکز شکست خوردیم. بعد از آن به هم ریختیم و با آمدن ماشاریپوف فرم مان بهتر شد و توپ را زدیم. بعد از گل دوم تقریباً نظم تیم را از دست دادیم و این احساس که باید با امید و رفتار حرفه ای همراه باشد و گل سوم را هم دریافت کردیم. ذوب آهن در نیمه دوم شایسته پیروزی بود. در نیمه اول بیش از 4.5 موقعیت داشتیم که از دست دادیم.

وی در خصوص اخراج سیدحسین حسینی و اینکه آیا این تصمیم او بوده یا او، اظهار داشت: یک تیم همیشه از نظر فنی به همه بازیکنانش نیاز دارد اما در نظم فوتبال نظم و رفتار حرفه ای بیش از هر چیز دیگری مهم است. که همه عناصری است که باشگاه باید داشته باشد، حسینی یکی از ارکان اصلی استقلال است و می دانیم که چقدر برای این تیم زحمت کشیده است.

بختیاری زاده یادآور شد: حسینی کاپیتان استقلال است اما فکر کردن به استقلال یک رفتار عادی شده است و هر مشکلی پیش می آید ما آن را واسطه می کنیم. باید بین باشگاه، بازیکن، مدیریت و رسانه ارتباط برقرار شود اما وقتی صحبت از خانواده می شود دلیل نمی شود مسائل جزئی باشگاه در رسانه ها مطرح شود. متأسفانه حسینی پس از پایان بازی اظهاراتی را در رسانه ها مطرح کرد که باید با مدیران باشگاه صحبت می کرد.

سرمربی موقت استقلال گفت: حسینی حق داشت در مورد قراردادش صحبت کند چون سوءتفاهم پیش آمده بود. برای مدیریت باشگاه سخت بود که به برخی رسانه ها و بحث هایی درباره بازیکنی که آمد و قراردادی امضا نکرد و گفت باشگاه به او پول داده است اشاره کند. باشگاه قاطعانه اعلام کرد که به او پول نداده است. بعد از این اتفاق به حسینی زنگ زدم و از او خواستم که حتی به عنوان کاپیتان تیم عذرخواهی نکند، اما بحث پرداخت پول باشگاه به دروازه بان بوسنیایی درست نبود و او در مصاحبه ای گفت که چنین چیزی وجود ندارد اما او قبول نکرد. حسینی اول گفت این کار را می کنم اما بعد قبول نکرد. مدیریت باشگاه هم به حسینی گفته تا مصاحبه ای انجام ندهی نمی توانی به اردوی تیم بیایی.

بختیاری زاده خاطرنشان کرد: حسینی باید به کمیته انضباطی برود و مشکل خود را برطرف کند. غیبت حسینی یا هر بازیکنی می تواند کار را پیچیده کند اما نمی تواند بهانه ای برای یک مربی یا بازیکن باشد تا با مشکلی مواجه شود. یک بازی مقابل حسینی بود که باختیم، اما یک بازی هم بود که می توانستیم ببازیم و او ما را نجات داد. بحث ما جمعی است و باید یاد بگیریم که گروه مهمتر است.

وی افزود: زمانی که حقوق حرفه ای دریافت می کنیم، گفتار و رفتار ما نیز باید حرفه ای باشد. به عنوان یک بازیکن تیم بزرگ، نباید به راحتی موضوع را بین خود و مدیریت میانجیگری کنید. برخی صفحات مجازی به دروغ مطلبی را منعکس کردند و او نیز در مصاحبه ای آن را اعلام کرد. حسینی قبول نکرد که در مورد آن بازیکن اشتباه کرده است. سه روز است که ذهنیت من این بود که خالدآبادی بازی خواهد کرد. اینطور نیست که بگوییم چون خالدآبادی بازی کرد ما سه گل دریافت کردیم. در نیمه دوم به بدترین شکل ممکن گل زدیم. این خطاها ممکن است برای هر تیمی رخ دهد. من ده ها نمونه از تیم های بزرگتر را دارم که اینطور شکست خورده اند. ما باید از فردا تمرکز داشته باشیم و راه خود را ادامه دهیم و راه دیگری برای ما باقی نمانده است.

بختیاری زاده در خصوص شعار هواداران استقلال علیه احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره و فرشید سمیعی مدیرعامل این باشگاه گفت: من بازی کرده ام و بازیکنان را درک می کنم. ما به هواداران متعهد هستیم اما برای من عجیب بود که وقتی گلی نخورده ایم و خوب بازی می کنیم، شعار و توهین به مدیریت و مالک باشگاه می شود. من سخنگوی این افراد نیستم اما در ارتباط هستیم و یک خانواده هستیم. در این شرایط بازیکن می خواهد کار بزرگی انجام دهد و گل بزند اما این اتفاقات باعث می شود درصد خطای او افزایش یابد. جو نه فوتبالی بود و نه زیبا. هنوز خیلی عقب نمانده بودیم که بخشی از شعارها توهین آمیز بود و بخشی از آنها خجالت کشیدن و رفتن. این دلیل بر باخت نیست اما این رفتارها برای هواداران استقلال خوب نیست.

بیشتر بخوانید:

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.