افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

بختیاری زاده: اگر از فرصت ها استفاده می کردیم، نمی باختیم!

  • کد خبر : 406246
بختیاری زاده: اگر از فرصت ها استفاده می کردیم، نمی باختیم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سهراب بختیاری زاده در نشست خبری بعد از بازی استقلال مقابل النصر گفت: فکر می کنم امروز از نظر فنی بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. هر دو تیم بازی را با دو برنامه متفاوت آغاز کردند. هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند. در این دیدار پشت سر رقیب بازی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سهراب بختیاری زاده در نشست خبری بعد از بازی استقلال مقابل النصر گفت: فکر می کنم امروز از نظر فنی بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. هر دو تیم بازی را با دو برنامه متفاوت آغاز کردند. هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند. در این دیدار پشت سر رقیب بازی می کردیم. می دانستیم که آنها بازیکنان خلاق و با تجربه ای در خط حمله دارند. قصد داشتیم فضاهای موجود را ببندیم تا به هدف نرسند. از طرفی در ضدحملات به دنبال حمله به آنها بودیم.
وی در ادامه گفت: در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشتیم، به جز صحنه ای که دفاع ما تمرکز خود را از دست داد و به دروازه حریف منتهی شد، در روند کار دفاعی خوب رفتار کردیم و نمایش قانع کننده ای به نمایش گذاشتیم. استقلالی ها در این دیدار موقعیت های خوبی داشتند تا روی ضدحملات دروازه نصر را باز کنند اما توجه کافی نداشتیم و آن موقعیت ها هدر رفت. حتی بعد از گل هم فرصت داشتیم گل خورده را جبران کنیم اما از آن به خوبی استفاده نکردیم.
سهراب بختیاری زاده در پاسخ به این سوال که چرا استقلال در این بازی نقش دفاعی داشت، توضیح داد: انتخاب استراتژی ما در این بازی بر اساس ابزاری بود که در اختیار داشتیم. این ربطی به بازی های خانگی یا خارج از خانه ندارد. ما معتقد بودیم که با این نوع بازی می توانیم فضای لازم را از ستاره های نصر مانند رونالدو و مانه بگیریم و بتوانیم در ضدحمله به آنها آسیب برسانیم. اگر از فرصت ها به خوبی استفاده می کردیم در پایان بازی نتیجه را به حریف نمی دادیم.
سهراب بختیاری زاده در بخشی دیگر از توضیحات خود گفت: اگر در خانه بازی می کردیم بهتر از شرایط میزبانی استفاده می کردیم اما شرایط به گونه ای بود که در امارات بازی می کردیم و مهم این بود که به عنوان یک تیم حرفه ای برای هر شرایطی آماده باشیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و در این دیدار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. امروز همه دیدند که عملکرد بدی نداشتیم و زیبا گفت در نهایت بازی به سود ما تمام نشد.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406246

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.